Wystarczy rozszczepić część z przyciskami od części z grotem. Byłbym bardzo wdzięczny z podanie numeru pilota.
Wystarczy rozszczepić część z przyciskami od części z grotem. Byłbym bardzo wdzięczny z podanie numeru pilota.
są samochody i jest Audi.
|
Ok, mam nadzieje, ze o to Wam chodzilo:
Uploaded with ImageShack.us
Naklejki nie da sie oderwac bo caly klej zostaje na blaszkach
Przykro mi nie masz oryginalnego pilota tylko jakiś dokładany.
są samochody i jest Audi.
Witam,
czytam i czytam ten temat i zaraz zwariuje
mam kluczyk nr 4D0 837 231
i wydaje mi sie ze potrzebuje pompke nr 8L0 862 257 G ale pewnosci nie mam wiec wklejam zdj nr kluczyka i doradzcie jaka bede mial dobra pompke
pozdrawiam
http://img443.imageshack.us/img443/6144/dsc05256s.jpg
DIESEL POWER
witam
mam u siebie
Pompka: 8D0 862 257 B
i
Kluczyk: 4D0 837 231 A
od kupna samochodu kluczyk nie działał
system tzn. zamykanie drzwi obsługiwał dodatkowy pilot od dokładanego alarmu
od jakiegoś czasu system zaczął wariować tzn same otwierały się szyby i zamki
powodem była zalana elektronika pompki
po osuszeniu system dalej wariuje jak wyżej
błędy odczytane vagiem
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 862 257 B
Component: ZV-Pumpe, Funk D12
Coding: 12865
Shop #: WSC 06325
5 Faults Found:
01366 - Opened Due to Crash Signal
35-00 - -
01361 - Switch for Anti-Theft Alarm: Close
29-00 - Short to Ground
01360 - Switch for Anti-Theft Alarm: Open
29-00 - Short to Ground
01365 - Lock/Unlock Switch: Interior
29-00 - Short to Ground
01389 - Tailgate Open Switch (F124)
29-00 - Short to Ground
domniemam że chodzi tutaj o jakieś zwarcia do masy i nic nie da się z tym zrobić?
czy da się w/w pompkę zastąpić jakąś inną?
np
8D0 862 257
ponadto czy jest możliwość zamiany na 8L0....?
jeśli na przykład wezmę pompkę z opcją alarmu to czy będzie mi bezproblemowo chodzić?
Tak ten pilot będzie działał z pompką 8L0 862 257 G.
Ogólnie 8D0 to pompki po liftowe z obsługą otwierania bagarznika. Wydaje mi się że nie ma problemu z wymiana na 8L0 ale raczej otwieranie bagażnika nie będzie działało. Co do blędów to możesz jeszcze poszukać centralki od alarmu bo wygląda że masz oryginalny i ja odpiąć i przesuszyć.
są samochody i jest Audi.
@szalalala
dlaczego wnioskujesz że mam oryginalny alarm?
z opisu na stronie digakom
item: Audi central locking pump
part number: 8D0 862 257 B
production date: 1999-2003
desciption: central locking pump with control unit
for vehicles:
-without alarm system
-with rf remote control
manufacturer VDO
wynika że pompka nie obsługuje alarmu
A ja wlasnie zVAGowalem swoj samochod i wyszlo mi to:
Controler: 8L0 862 257 L
Component: ZV-Pumpe D05
! Fault found
01367 - Central locking pump run time exceeded (likely leak) - (Zywotnosc pompy centralnego wygasla - prwdopodobnie wyciek)
35-00 --
I tu zagadka bo zamontowalem nowa - uzywana pompke i wszystko smiga cacy. Nie wiem czy ten problem pojawil sie dlatego, ze odczytuje ciagle wartosci ze starej pompki? Skasowac blad czy zostawic skoro wszystko dziala?
A co do centralnego - wydaje mi sie (nie moge powiedziec na pewno), ze oznaczenie pompki jest tylko wtedy decydujace kiedy mamy oryginalny centralny czy alarm w aucie. Urzadzenia zew. jak pilot czy alarm chyba moga obchodzic jakos wytyczne producenta o ile montuje to fachowiec. Ale ja sie moge nie znac....
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)