Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 38

Temat: Kopci na niebiesko i trzesie tylko na zimnym silniku

  1. #1
    macsurf's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    oooo
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny Kopci na niebiesko i trzesie tylko na zimnym silniku

    Witam

    Od kilku dni mam problem z moim A3, silnik 1,9TDI AGR 90KM.
    Otoz po odpaleniu na zimnym silniku strasznie kopci na niebiesko i silnik sie telepie, nierowno pracuje. Wymienialem ostatnio serwo, ale nie sadze ze to jest z tym powiazane, chociaz mam wrazenie ze wczesniej tak nie bylo. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny, czy moglo byc cos ruszone przy wymianie serwa co to powoduje ? Dzieje sie tak tylko na zimnym silniku, po minucie jak silnik zlapie juz troszke temp. to praca sie normuje i kopcenie ustaje. Przy nagrzanym do 90* nie ma zadnego kopcenia.
    Sprawdzony kat wyprzedzenia zaplonu i jest ok. Na kanale 13, wartosci w cylindrach tez w normie (mieszcza sie do 0,5)

    Co jeszcze sprawdzic, gdzie szukac przyczyny ?
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 14-03-17 o 19:13

  2. #2

    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wrocław
    Auto
    skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    89 razy

    Domyślny

    sprawdz czujnik temperatury silnika rano przed odpaleniem i jaki masz kat wtrysku ?
    diagnostyka vag 602-614-253
    sprzedam wtryski 320cc

  3. #3
    macsurf's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    oooo
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Na ktorym kanale jest temp. silnika ?
    Kat wtrysku rozumiem ze chodzi o 2 pozycje kanalu 07? Jesli tak, to w basic jest 50, w blokach pomiarowych 49-55

  4. #4

    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wrocław
    Auto
    skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    89 razy

    Domyślny

    temperatura jest w bloku 1 poz 4
    diagnostyka vag 602-614-253
    sprzedam wtryski 320cc

  5. #5
    macsurf's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    oooo
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Czy na klimatroniku idzie to sprawdzic ? Bo jestem poza domem do weekendu i mam tylko vaga 0.81a na win7, a tam nie ma dostepu do blokow pomiarowych.

  6. #6

    Data dołączenia
    Jul 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sokółka
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    kanał 49 temperatura

  7. #7
    domel79's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gniezno
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    311 razy
    Podziękował
    12 razy

  8. #8
    Zachodniopomorskie neoeinz's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Passat B5fl
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    otwieram
    .......

  9. #9
    macsurf's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    oooo
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Tydzien temu w niedziele przejechalem trase 600km i przez caly tydzien bylo ok. Ani z rana jak jezdzilem do pracy, ani jak wracalem sytuacja sie nie powtorzyla (bylo to zagranica i temp. troszke wyzsze od tych w PL). Przyjechalem do PL w piatek wieczorem 600km i od tego czasu do dzisiaj rana auto stalo. Odpalilem dzisiaj ok 11 (w nocy byl maly przymrozek), temp. na vagu 4*C (blok 1, poz 4) i kopcenie znowu sie pojawilo wraz z telepiacym silnikiem (obroty nie faluja). Sytuacja sie unormowala gdy silnik rozgrzal sie do lekko pow. 30*C.

    Wydaje mi sie, ze moze tu miec wplyw temp. na zewnatrz, ale czy te 5*C moze miec az takie znaczenie ? W tyg. jezdze do pracy na 6 rano, wiec tez jest doscyc chlodno. Czy moze bardziej chodzi tu o to, auto przez prawie 2 dni stalo ?

    Dodam jeszcze, ze kat wtrysku jest ustawiony na 0,51. Przy odpaleniu dzisiaj rano kat wtrysku oscylowal w okolicy 0,75. Gdy silnik sie rozgrzal do ok 40*C, kat wtrysku w blokach pomiarowych byl juz w okolicy 0,51

  10. #10

    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Płock !
    Auto
    Audi z Q
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    51 razy
    Podziękował
    25 razy

    Domyślny

    hmm może skoro to się dzieje przy niższych temperaturach to może by się bardziej zainteresować świecami żarowymi i ich grzaniem (przekaźnik, bezpieczniki) ?? Może któraś świeczka albo wszystkie niedomagają i dlatego nierówno pracuje?

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •