Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 39

Temat: wymiana termostatu 1.8 turbo

  1. #1
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny wymiana termostatu 1.8 turbo

    Musze wymienic termostat w 1.8T
    Uda mi sie to zrobic samemu ? Da sie to zrobic z gory czy tylko na kanale?
    Ma ktos rysunek, zdjecia gdzie on dokladnie jest?
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 15-12-18 o 17:00
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  2. #2
    KARWAN's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    POZNAŃ / Lausanne
    Auto
    3.0 TDI +
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    da rade
    1

    13,65 -1/4

  3. #3
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    KARWAN, A jestes juz w polsce?
    Pokazesz mi na fotce gdzie on jest mniej wiecej? Podobno kolo rozrządu tak?
    Trzeba cos odkrecac aby sie do niego dostac?
    A sam termostat jest wbiety w blok tak? a jak go sie go wyjmuje , odkreca? zwykle klucze starcza?

    O tutaj strona jak gosc robi swapa 1.8T AGU - pokazesz mi na ktorej fotce widac termostat?


    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  4. #4

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa

    Domyślny

    termostat jest pod kolektorem ssacym bardziej od strony przepustnicy, idzie do niego lewy waz od chlodnicy (stoja przodem do otwartej maski). potrzeba odkrecic dwie sruby od obudowy termostatu i wyjmujesz termostat z obudowy, oczywscie ostudz wczesniej silnik do troche plynu wyleci.
    dasz rade to odkrecic od gory bez ruszania innych elementow (w ekstremanych przypadkach ktos mowil ze mu mechanik wyjmowal kolektow - gratuluje mechanika).
    wymieniasz sam wklad termostatu + obowiazkowo nowa uszczelka - polecam zestaw z ASO ok 100zl ale uszczelki sa znacznie pewniejsze niz przy zamiennikach.
    pobrze skrecic, dolac plynu do zbiorniczka wyrownawczego, odpalic auto i poczekac az sie zagrzeje i wlacza sie wentylatory.
    jak ostygnie to mozna jeszcze raz w razie potrzebu uzupelnic plyn (G12)

    powodzenia

  5. #5
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Mach, Zadne ASO nie wchodzi w gre bo aso mam 60km od domu
    Kupie w sklepie - dzwonilem i jest na miejscu wiec jutro kupie
    Ide do garazu poszukac tego dziadostwa
    Narazie musi starczyc woda mineralna w weekend zaleje sie petrygo

    No naturalnie licze na hot line bo na 100% cos spiepsze
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  6. #6

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa

    Domyślny

    (A)rturo, zaznaczylem na jakiej wysokosci to jest... w kolku widac waz wodny ktory jest wlasnie poloczony do obudowy termostatu. jak zdejmiesz ta dolna plastikowa obudowe silnika to bedzie lepiej widac

    [ Dodano: Nie 06 Maj, 2007 20:42 ]
    jesli kupujesz zamiennik to zwroc uwage zeby byla ladna i rowna uszczelka.
    nie lej petrygo... juz lepiej dolej na razie jakiejs wody a przy okazji kup w ASO G12 i wymien caly plyn.

  7. #7
    ZILLION's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    VW Passat B6 2.0 CR
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny



    wraz z termostatem radze jeszcze kupic pierscien uszczelniajacy (nr7)

    a tu masz co i jak:






    P.S. Dasz rade

  8. #8

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez ZILLION
    wraz z termostatem radze jeszcze kupic pierscien uszczelniajacy (nr7)
    to jest wlasnie uszczelka o ktorej pisalem

    a AGU nie ma przewodow wzdloz kolektora ktore sa pokazane na 3 skanie.

    nie ma tez potrzeby ruszac alternator

  9. #9
    ZILLION's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    VW Passat B6 2.0 CR
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    Mach, wrzucilem dane silnika 1.8T AGU do ELSY i to mi wyrzucilo. Wkleilem wszytko co tam bylo

  10. #10
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    To chyba to prawda?
    Czyli odkrecam 2 sroby imbus i juz ladnie wychodzi termostacik?
    I o co chodzi z tym pierwszym rysunkiem - te szczypce itd?


    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •