Musze wymienic termostat w 1.8T
Uda mi sie to zrobic samemu ? Da sie to zrobic z gory czy tylko na kanale?
Ma ktos rysunek, zdjecia gdzie on dokladnie jest?
Musze wymienic termostat w 1.8T
Uda mi sie to zrobic samemu ? Da sie to zrobic z gory czy tylko na kanale?
Ma ktos rysunek, zdjecia gdzie on dokladnie jest?
Ostatnio edytowany przez klamamoto - 15-12-18 o 17:00
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
|
da rade
KARWAN, A jestes juz w polsce?
Pokazesz mi na fotce gdzie on jest mniej wiecej? Podobno kolo rozrządu tak?
Trzeba cos odkrecac aby sie do niego dostac?
A sam termostat jest wbiety w blok tak? a jak go sie go wyjmuje , odkreca? zwykle klucze starcza?
O tutaj strona jak gosc robi swapa 1.8T AGU - pokazesz mi na ktorej fotce widac termostat?
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
termostat jest pod kolektorem ssacym bardziej od strony przepustnicy, idzie do niego lewy waz od chlodnicy (stoja przodem do otwartej maski). potrzeba odkrecic dwie sruby od obudowy termostatu i wyjmujesz termostat z obudowy, oczywscie ostudz wczesniej silnik do troche plynu wyleci.
dasz rade to odkrecic od gory bez ruszania innych elementow (w ekstremanych przypadkach ktos mowil ze mu mechanik wyjmowal kolektow - gratuluje mechanika).
wymieniasz sam wklad termostatu + obowiazkowo nowa uszczelka - polecam zestaw z ASO ok 100zl ale uszczelki sa znacznie pewniejsze niz przy zamiennikach.
pobrze skrecic, dolac plynu do zbiorniczka wyrownawczego, odpalic auto i poczekac az sie zagrzeje i wlacza sie wentylatory.
jak ostygnie to mozna jeszcze raz w razie potrzebu uzupelnic plyn (G12)
powodzenia
Mach, Zadne ASO nie wchodzi w gre bo aso mam 60km od domu
Kupie w sklepie - dzwonilem i jest na miejscu wiec jutro kupie
Ide do garazu poszukac tego dziadostwa
Narazie musi starczyc woda mineralna w weekend zaleje sie petrygo
No naturalnie licze na hot line bo na 100% cos spiepsze
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
(A)rturo, zaznaczylem na jakiej wysokosci to jest... w kolku widac waz wodny ktory jest wlasnie poloczony do obudowy termostatu. jak zdejmiesz ta dolna plastikowa obudowe silnika to bedzie lepiej widac
[ Dodano: Nie 06 Maj, 2007 20:42 ]
jesli kupujesz zamiennik to zwroc uwage zeby byla ladna i rowna uszczelka.
nie lej petrygo... juz lepiej dolej na razie jakiejs wody a przy okazji kup w ASO G12 i wymien caly plyn.
wraz z termostatem radze jeszcze kupic pierscien uszczelniajacy (nr7)
a tu masz co i jak:
P.S. Dasz rade
to jest wlasnie uszczelka o ktorej pisalemOryginalnie napisane przez ZILLION
a AGU nie ma przewodow wzdloz kolektora ktore sa pokazane na 3 skanie.
nie ma tez potrzeby ruszac alternator
Mach, wrzucilem dane silnika 1.8T AGU do ELSY i to mi wyrzucilo. Wkleilem wszytko co tam bylo
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)