Oryginalnie napisane przez
vahu
No tak, wibracje przy zapalaniu i przy gaszeniu są (przy zapalaniu tak nieraz zatrzęsie jakby silnik miał wyskoczyć górą), poza tym większe wibracje na postoju dają się odczuć na rozgrzanym motorze - na zimnym nic takiego nie ma oraz jeśli auto stoi na wzniesieniu (z górki lub pod górkę), a metaliczny brzęk jest bardzo wyraxnie słyszalny na zimnym silniku (słychać go wtedy nawet w aucie) - na ciepłym natomiast słychać go na zewnątrz a w środku mniej.
[ Dodano: Wto 23 Sty, 2007 23:23 ]
W serwisie padła też sugestia że to może czujnik obrotów wału, ale się z tego wycofali, powiedzieli że ten typ tak ma i koniec (dodam że jest to auto bezwypadkowe, kupione w kraju) - a usterek było wiecej, m.in. pęknięta głowica i wyciek płynu chłodzącego - wymiana gwarancyjna. Napisz coś o tym pasku rozrządu.