Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 11

Temat: analiza logow

  1. #1
    Mefi's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    raz

    Domyślny analiza logow

    Witam,
    Mam do was prosbe odnosnie analizy moich logow dynamicznych kanal 3,8,11
    Oczywiscie auto lapie notlaufa i pokazuje blad
    17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
    P1557 - 35-10 - - - Intermittent

    Mialem wczesniej juz ten problem jakies miesiac temu ale bylo przez krotki okres ok. Mianowicie zaczalem od czyszczenia N75 ale nie wiele to pomoglo zakupilem kablek i pokazywalo blad czujnika cisnienia doladowania. Wyciagnalem ten czujnik byl brudny od jakiejs mazi wyczyscilem go od srodka i przeczyscilem kostke. Zamontowalem wyruszylem z garazu i notlauf znikl. Bylo dobrze az do teraz bo znowu notlauf. Lapie go nie tylko przy 120 ale rozwniez przy przeciagnieciu na 3 co widac na logach bo przy 95km/h juz zlapal notlaufa. Jak rozpedzam go na obrotach do 3tys do 5 biegu to max 130km/h i koniec odrazu wpada w tryb awaryjny. Dzisiaj zajrzalem pod maske i nie wiem jakim cudem ale jeden wezyk od filtra powietrza ktory idzie do trojnika przy n75 byl luzny myslalem ze to to bylo winnowajca usterki ale niestety dalej to samo (( prosze o rady
    Pozdrawiam
    http://rapidshare.com/files/230361795/logi.rar.html
    Ostatnio edytowany przez Mefi - 07-05-09 o 22:21

  2. #2
    Mefi's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    pomoze ktos???

  3. #3
    yiabol's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Sprawdź wężyki do N75
    http://www.youtube.com/user/yiabol

  4. #4
    Marian5x5's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sosnowiec / Hiszpania
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ATD
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    chm no wezyk tak to podstawa ale wejdz do VAGa w baisick seting wybierz grupe 11 i zalacz na biegu jalowym nie chodzi i popatrz na sztange ile ci sie wychyla czy wogole sie rusza, mozesz tez reka ja poruszac czy sie da, ja bym obstawial kierownice w zapieczone ... mialem zapieczone ale tez i n75 mi nie dzialal do konca...
    Dodano:
    to taki mankament w TDi ja na 5 rozwijalem do max. 140km/h , poszukaj w postach jest tam wszystko, dobrze jesli bedzie to n75 czy wezyk ale sprawdz sztange na ile otwiera i zamyka , jak juz wezyki sprawdzisz... pozdro jak co to na gg zapraszam...
    Ostatnio edytowany przez Marian5x5 - 10-05-09 o 10:13 Powód: Automatyczne łączenie postów
    MARIAN5X5

  5. #5
    Mefi's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    wczoraj chcialem sprobowac podmienic n75 ale okazalo sie ze mam inna wtyczke i nic z tego. Zastanawia mnie tylko co to jest na tym zdjeciu ponizej zaznaczylem znakiem zapytania. Znajomy czegos takiego nie mial u siebie moze to wywalic co?


  6. #6
    Marian5x5's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sosnowiec / Hiszpania
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ATD
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    nic nie wywalaj, a jaki model ma znajomy i silnik?
    MARIAN5X5

  7. #7
    Mefi's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    dlugo nie pisalem bo nie mialem kiedy zajac sie autem. Odstawilem ostatnio auto do mechanika przegladal auto i po odbiorze stwierdzil, ze trzeba bedzie rozebrac turbine bo to raczej to jest przyczyna. Zdziwilem sie bo po odbiorze chodzil mi okolo tygodnia bdb zero notlaufa ale pozniej powrocil. Kupilem nowy N75 bo myslalem ze moze on zle wysterowywuje czy cos ale teraz jest tak, ze na 3 razy to dwa razy notlaf raz jest ok. Bylem w weekend w dlugiej trasie 500km i byly momenty ze jechalem bez problemu 170 a czasami wpadla w tryb awaryjny przy 90. Dzwonilem do warsztatow i pytalem o czyszczenie kierownic turbo ale nie wiem dlaczego wszyscy mowia, ze trzeba oddac turbo do regeneracji i czekac 3 dni koszt duzy bo podobno 1000zl. Powiedzcie czy jest opcja ze np przycinaja sie kierownice i naciagaja mnie na regeneracje czy poprostu trzeba robic calosc. Nie bardzo sie na tym znam prawde mowiac. Mysle czy nie sprobowac jeszcze polac nafta tego cięgna i zostawic na pol h w kanale 11 BS czy to moze cos pomoc ? Albo poprosze o namiar na jakis polecany warsztat w Bydgoszczy z gory dzieki
    PS czy mozliwe ze np wyciecie katalizatora mogloby pomoc??
    Ostatnio edytowany przez Mefi - 15-06-09 o 14:03

  8. #8
    Mefi's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Moje swieże logi w których auto nie wpadlo w tryb awaryjny
    http://rapidshare.com/files/245506531/logi2.rar.html

    prosze o odp co myslicie o tym

    pozdrawiam

  9. #9
    Jasieniek88's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Chciałbym się podpiąć pod temat.
    Ostatnio miałem problem z samochodem, tryb Notlauf;/
    Dzięki pomocy kolegi z forum udało mi się ten problem usunąć.
    Obawiam się jednak, że może on powrócić.
    Moja A3ka miała zakładany przez poprzedniego właściciela Chip i obawiam się że on jest wszystkiemu winien poprzez zbyt duże ciśnienie doładowania.
    Dziś troszkę bardziej pobawiłem się VAGiem i zrobiłem logi :
    -ciśnienie doładowania
    -wskazania przepływomierza
    -dawki paliwa

    Analiza z logów:
    http://rapidshare.com/files/37127458...-0000.CSV.html

    Ja niestety mam problem z ich odczytem nie mówiąc o analizie. Do pracy używam programu "VAG COM 208.1 PL"

  10. #10
    Jasieniek88's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Poprawiłem Logi, proszę o analizę:
    http://vaglog.rtnet.pl/j.aleksandrowicz_9848.html

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •