Witam,
Mam do was prosbe odnosnie analizy moich logow dynamicznych kanal 3,8,11
Oczywiscie auto lapie notlaufa i pokazuje blad
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Mialem wczesniej juz ten problem jakies miesiac temu ale bylo przez krotki okres ok. Mianowicie zaczalem od czyszczenia N75 ale nie wiele to pomoglo zakupilem kablek i pokazywalo blad czujnika cisnienia doladowania. Wyciagnalem ten czujnik byl brudny od jakiejs mazi wyczyscilem go od srodka i przeczyscilem kostke. Zamontowalem wyruszylem z garazu i notlauf znikl. Bylo dobrze az do teraz bo znowu notlauf. Lapie go nie tylko przy 120 ale rozwniez przy przeciagnieciu na 3 co widac na logach bo przy 95km/h juz zlapal notlaufa. Jak rozpedzam go na obrotach do 3tys do 5 biegu to max 130km/h i koniec odrazu wpada w tryb awaryjny. Dzisiaj zajrzalem pod maske i nie wiem jakim cudem ale jeden wezyk od filtra powietrza ktory idzie do trojnika przy n75 byl luzny myslalem ze to to bylo winnowajca usterki ale niestety dalej to samo (( prosze o rady
Pozdrawiam
http://rapidshare.com/files/230361795/logi.rar.html