przejawia się to "terkotaniem" wzrastającym wraz z obrotami, mechanik twierdzi że na jego słuch to lipny olej napędowy o zaniskiej liczbie cetanowej, co Wy na to ? miał ktoś taki problem ?
przejawia się to "terkotaniem" wzrastającym wraz z obrotami, mechanik twierdzi że na jego słuch to lipny olej napędowy o zaniskiej liczbie cetanowej, co Wy na to ? miał ktoś taki problem ?
|
sorki ze nie na temat ale ostatnio mialem walsie takie tyrkotanie jak jechalem jak stalem cisza... jak tylko zaczynalem jechac to to wzrastalo ... strasznie wkurzajace
ii..... i wiesz co to bylo
KUBECZEK miedzy fotelami kurde hihhihi plastikowy ktory zgrzytal hihihiihhi a sluchalem ... uderzalem w deske... bo myslalem ze cos sie zruszylo wychodzilem do silnika ale jak stalem to cisza a tu patrze dotknolem kubeczka i cisza hahahaha
420 500 km
oj proxa hehehe - rozbawiles mnie ta swoja kolejna historyjka hehe
buahahaha opowiadanie Proxy nr N
.......
Niestety panowie ! "Terkotanie" to nie byla glosna praca zaworów a prawdopodobnie odchodzacą stopka korbowodu. Mogę Wam powiedzieć że mam aktualnie (od niedzieli wieczór) mam bardzo poważną awarię (dziura w bloku) i chyba zdecyduję się na wymianę silnika a sprzedaż tego na części, tak mi radzi mechanik (już inny niż ten który powiedział mi że to zawory ). Chyba nie muszę dodawać, że jestem wk...... na maxa, bo silnik chodził idealnie. Jeśli ktoś ma dla mnie jakąś radę co do sensownego wybrnięcia z tej sytuacji to piszcie. Dzięki
WroJackA3, No to wspolczuje - choc sam silnik za ok 2-3tys zl kupisz - stary sprzedaz za ~1tys - wszystko zalezy od twoich umiejetnosci marketingowych
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
darksmile sprzedaje silnik:
http://www.a3-club.net/forum/s-silni...rt-vt1638.html
i to od razu w "fajnym" setupie
Mach, ale on pewnie chce duzo wiecej niz 2-3tys zl
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
...ale jesli sie chce wlozyc silnik a pozniej zachce sie go modyfikowac (ato chips a to IC itd) to moze warto od razu zainwestowac w sprawdzone rozwiazanieOryginalnie napisane przez (A)rturo
no chyba ze ma to byc seria bez planow upgrade'owych
uwierz mi ze wolalbym kupic silnik i zrobic na ok 170KM za polowe $$$ ktora chce darksmile a reszte przepic albo wydac na dobry gwint i kilka innych *******...ale jesli sie chce wlozyc silnik a pozniej zachce sie go modyfikowac (ato chips a to IC itd) to moze warto od razu zainwestowac w sprawdzone rozwiazanie
A3 1.9 TDi ____________________________________________
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)