Ceny wahają się od 50 do 150 zl w ASO . Mój kosztował 98zl . Wymiana banalna, nie rób tylko tego jak silnik jest ciepły , bo się poparzysz . Warto wymienić jeszcze uszczelkę (2zł) .
Pozdrawiam
Ceny wahają się od 50 do 150 zl w ASO . Mój kosztował 98zl . Wymiana banalna, nie rób tylko tego jak silnik jest ciepły , bo się poparzysz . Warto wymienić jeszcze uszczelkę (2zł) .
Pozdrawiam
|
Nadal coś jest nie tak...
Byłem u mechanika i wymienił mi czujnik temperatury na nowy, ale to nic nie dało
Na liczniku pokazuje temperaturę 100-110 natomiast jak sprawdzam na climatroniku kanały 51 i 49 to tam temperatura nie przekracza 80, przy czym troszkę wyższa jest na kanale 49.
Mechanik powiedział, że temperatura w chłodnicy jest ok... chyba ją mierzył jakoś...
Macie pomysł czemu ten licznik pokazuje taką wysoką temperaturę?
Kupiłem kabelek żeby połączyć się z kompa, ale nie mogę znaleźć złącza. Ponoć gdzieś na konsoli środkowej pod radiem, ale gdzie dokładnie? Może macie jakieś fotki? Szukałem tego ale nigdzie nie znalazłem... Chodzi mi o wersję z silnikiem ASZ, rocznik 2002
Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.
PS: jak się daje plusik dla kogoś kto pomógł?
zawil, ty masz Wtyczke serwisowa po lewej stronie kierownicy gdzies tam na dole - poszukaj
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
zawil, w takim razie masz coś nie tak z samymi zegarami... Chyba musisz teraz kontrolować temp na klimatroniku....
Co do plusika - pod każdym czyimś postem w Twoim temacie jest przycisk "Pomógł".
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig. After a few hours, you realize that he likes it.
Ok. Już miałem pytać gdzie ty widzisz ten przycisk.. ale odpaliłem explorera i zobaczyłemOryginalnie napisane przez larius
Dziwne że moja wersja Opery nie chce go pokazywać
Dzięki
Dzisiaj chciałem wymienić czujnik temperatury G62 - 4 pinowy/ choć nie było błędów w Vagu i zachowywał się w porządku . NIemniej ponieważ kupiłem wcześniej nowy to myślałem że nowy zawsze będzie lepszy niż używany.
Wyjąłem wtyczkę z tyłu , wyjąłem zabezpieczenie plastikowe w kształcie podkowy i wyciągnąłęm czujnik . Kupiony nowy - jest w kolorze brązowym, a stara w niebieskim, myślałem że to bez znaczenia. Trochę wody się wylało, włożyć chciałem nowy ale nie mogłem docisnąć na 100%, więc po kilku próbach powróciłem do starego - niebieskiego . NIebieskiego też nie mogłem docisnąć . Siłowałem się znim by wepchać go w blok silnika ale te pare mm brakowało.
W końcu zdecydowałem że zablokuje może tym plastikiem, jednak tak siłowałem się z tym że tą blokadkę połamałem :/// NIe wiem dlaczego ona jest plastikowa ?
Musiałem jechać więc opaską jakoś złapałem całość i się nie wylewa płyn chłodniczy. Jednak na szafie temp.< 60st. a na klimatroniku w 49ch - 30stopni i ani mru mru.
Podłączyłem Vaga i jest błąd 17664 - 17664 - Engine coolant tem sensor (g62) open or short to plus P 1256-35-00
Nie mogę go wykasować mimo że wtyczka jest włączona w stary czujnik.
1. Czy mogłem zepsuć stary czujnik przez wyjęcie i włożenie ?
2. Dlaczego nie mogę włożyć czujnika w blok na maksa i czy lekkie wystawanie z bloku może powodować błąd i wyciekanie płynu ?
Przejechałem 5km i jakoś na szczęście nic nie wyciekło.
Połamał się ten zaczep po prawej.
Ostatnio edytowany przez kadlubek - 13-05-12 o 00:31
1. Nie, pewnie wcześniej już był wadliwy
2. Ja najpierw włożyłem uszczelkę w blok, a czujnik w miejscu gdzie wchodzi uszczelka posmarowałem trochę oliwą żeby uszczelka lekko weszła. Jeżeli czujnik nie jest do końca włożony to owszem płyn może wyciekać. Błąd jest raczej od wadliwego czujnika. A tą zawleczkę to podjedź do sklepu moto albo ASO i kup no chyba że chcesz aby któregoś pięknego dnia opaska puściła i stało się wiadomo co
Panus a powiedz czy latwo sie wklada na koncu ta plastikowa zawuleczke i czy gumowy oring latwo wlozyc w blok silnika ? Przeciez caly czas tam sie wylewa plyn.
Zawsze myslalem ze uszczelka na czujnik i dopiero w blok.
Jest jakies wglebienie w bloku ze ta uszczelka wskoczy ?
Znaczy ja spuściłem płyn z układu zaworkiem koło chłodnicy na dole. Z zawleczką jest trochę zabawy bo przez to że jest ona plastikowa to się wygina i jak jedna strona wchodzi to druga się gnie niestety;/
Mi łatwiej było włożyć najpierw uszczelkę i dopiero czujnik ale da radę i razem włożyć. Wgłębienia z tego co mi wiadomo to na uszczelkę specjalnego nie ma i to wgłebienie w króćcu jest takiej samej średnicy na długości jak wchodzi czujnik
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)