mam pytanie czy na pewno trzeba w AGU wymieniac ten element przy zmianie k03 na k03s bo słyszałem ze w agu jest lepszy bo bez zwęzki, poza tym brakuje mi kolanka nr 06A145832C tak?a czy przypadkiem w agu nie jest takie same?
mam pytanie czy na pewno trzeba w AGU wymieniac ten element przy zmianie k03 na k03s bo słyszałem ze w agu jest lepszy bo bez zwęzki, poza tym brakuje mi kolanka nr 06A145832C tak?a czy przypadkiem w agu nie jest takie same?
1.8T - K03s inside - Sprzedane
1.4TDI - dupowóz
2.0TDI CR - Sportback
|
Kolanko? Zapewne chodzi Ci o ten Inlet Pipe czyli dolot do turbo. W K03s jest to element wspólny wraz z turbo i raczej osobno w ASO nie zamówisz. Na szczęście wystarczy wlot turbo lekko doszlifować i pasuje pod stare "kolanko" od AGU.
Co jest jeszcze potrzebne? Na pewno podkładki i śruby. Numerów nie będę podawał bo już na ten temat było dużo. O rurce nigdy nic nie słyszałem i nie wiem o co chodzi. Masz już K03S?
Będę miał chyba do sprzedania K03-052 jak by ktoś był chętny.
To co pokazałeś to kolanko od Unitronic. Najlepszy jest jednak dolot z kwasówki. Wzrost mocy w stosunku do serii jest w modyfikowanym aucie w okolicach 7-10KM
bartas (16-03-11)
turbo juz mam czyli oprucz śrub podkładek to reszta jest p&p poza dopasowaniem tego "kolanka"
1.8T - K03s inside - Sprzedane
1.4TDI - dupowóz
2.0TDI CR - Sportback
ta dokładnie wieczorkiem się odezwij na gg to poszukam nr wszystkich podkładek i śrubek
1.8T i nic więcej
Niestety dokładnych numerów części nie mam ale potrzebujesz:
- 3 śruby do przykręcenia turbo do kolektora
- 3 podkładki do tych śrub (są w komplecie)
- uszczelka turbina wydech
- uszczelka turbina kolektor
Poszukaj tematu gdzie wypowiadał się Grabarz tam były nr części. W serwisie też powinni być zorientowani. Ja byłem najpierw w ASO Audi potem pojechałe do Skody i też mieli te części. Oczywiście po tyg chyba dopiero dotarły ale warto poczekać, bo zapłaciłem ok 80zł. Przy wymianie miałem niemiłą niespodziankę w postać popękanego również kolektora więc radze wcześniej się zorientować żeby nie było niespodzianek. Pozdro ;]
1.8T i nic więcej
bartas (17-03-11)
dzięki bede działał na dniach
1.8T - K03s inside - Sprzedane
1.4TDI - dupowóz
2.0TDI CR - Sportback
no i nie pasuje mi dolot od strony wirnika jest trochę za mały piszecie ze mozna go podszlifowac ale nie będzie wtedy nieszczelnosci? ewentualnie ma ktos na sprzedaz?, czym szlifowac w razie czego?
1.8T - K03s inside - Sprzedane
1.4TDI - dupowóz
2.0TDI CR - Sportback
spróbuj rozwiercić i będzie git ja zastąpiłem dolotem unitronica jeszcze nie będzie ci pasowało rura na wyjściu turbo w serii jest w kształcie litery S a po zmianie turbinki potrzebujesz kolanka 90 stopni
Odkopuje kotleta, mam 1,8t ARZ 150 z turbinką K03-026 704A, z tego co wiem były chyba też montowane w 180konnych? czy po prostu już ktoś wsadził wcześniej K03s, bo podobno takie oznaczenie też posiada
to jest posrednia turbina. lepsza od k03 -011 montowanej w agu, a gorsza niz w auq k03-052 .
Ta k03-026/035 to jest taka posrednia turbina, montowana w ARZ, AQA,AJQ. Potencjał wiekszy od tej z agu , ale mniejszy od k03s z auq.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)