Ja mam około 205 tys i ciągle jeżdżę na pełnym syntetyku. Zmieniałem producentów shell, mobil 1, castrol ale zawsze był to 5W-40.
Ja mam około 205 tys i ciągle jeżdżę na pełnym syntetyku. Zmieniałem producentów shell, mobil 1, castrol ale zawsze był to 5W-40.
|
Pozwole sobie odkopac temat .Mianowicie znalazlem samochod z przebiegiem 210 tys 1.8T i teraz nie wiem koles sropwadzil z niemiec i twierdzi ze nie wie co tam moglo byc co proponujecie????
BEZPIECZNIEJ ZALAC PÓŁSYNTETYK CHOCIAŻ JA DO 300 TYS W 1.8t JEZDZIŁEM NA PEŁNYM SYNTETYKU
1.8T - K03s inside - Sprzedane
1.4TDI - dupowóz
2.0TDI CR - Sportback
Nie wydmycha usczelki??nie wiadomo tzn pasuje troszke pojezdzic moze pierwsze hamownia??, bo z polsyntetyka ciezko wrocic na pelen.
cieżko wrócić na syntetyk, tzn co masz na myśli ? zmieniałeś i silnik był do remontu, czy co że tak piszesz
ciężko to zmienić myslenie u ludzi co jest dobre a co nie, jakieś fikcyjne rozszczelnianie itd
chyba że połyka bardzo dużo oleju między wymianami, to szkoda po prostu bulić, ale technicznie ? żadnych przeciwskazań
zresztą, zobacz ceny olejów jakie teraz są, spokojnie syntetyka można kupić w cenie semisyntetyka, nie będzie to motul czy Valvo, tylko innej firmy np totala 5l za75zł..to dużo ?
kolego nie chodzi mi o cenne moge dac 200 zl za 5 litrow chce wlac cos odpowiedniego moze pierwsze pojade na hamownie zobacze jak silnik w jakim stanie i pozniej zdecyduje jaki olej??
widziales np ten podwieszony, duzy temat :
http://www.a3-club.net/forum/showthr...097#post911097
gdybys poczytal, to mysle ze bys zbednych pytana nie zadawal, wszystko jest
ten temat to jakies wykopalisko
mod closed
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)