Oryginalnie napisane przez
czarogo
Skoro nie masz ogrzewania to bank wirnik od pompy się oderwał i nie ma wymuszonego obiegu płynu także płyn w nagrzewnicy stoi i nie daje ciepła, przy okazji jak wymienisz pompę wymień czujnik temperatury bo wiem z doświadczenia że się uszkadza, podobnie było u mnie, od razu jak wymieniasz pompę wymień cały rozrząd bo to już za jednym rozbieraniem silnika
Dodano:
Pietka termostat nie ma nic wspólnego z tym co idzie na nagrzewnicę !!! bo to są dwa oddzielne układy tzw. mały i duży, mały układ jest potrzeby po to żeby silnik szybko złapał temperaturę w i tym samych sprawność silnika szybko uzyskała jak największy współczynnik, zaś duży jest po to żeby odprowadzać ciepło na chłodnicę i tu po drodze stoi termostat który ma to robić.
Dodano:
Jeśli chodzi o samą nagrzewnicę to stoi tam od strony węża zasilającego taki śmieszny zawór który powoduje to że masz zw aucie ciepłe powietrze... jeśli chodzi o wymianę pompy w A3 to roboty na jakieś 3h