Strona 6 z 12 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 51 do 60 z 120

Temat: temperatura wody 120 st C

  1. #51
    PIETKA's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    to ja sie dołacze niestety temparatura 110 plynu nie ubywa wydech nie wyrzuca plyn sie gotuje wiatrak wlaczy sie i wylaczy puzniej juz nie chce a temp dalej 110 jak jade wolno do 3 tyś to temperatura spada do 90 i nie mam pomysłu co to.ma ktos jakis pomysl pompa i rozrzad byl robiony 45tys temu
    Dodano:
    aha i ogrzewanie jest jak jade a jak stane i temperatura jest 90-110 to jest takie sobie/

    pompa czy termostat????
    Ostatnio edytowany przez PIETKA - 28-08-08 o 21:40 Powód: Automatyczne łączenie postów
    SRT.....SRT.....SRT.....SRT....

  2. #52
    chester A3's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ok. wroclawia
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    moze masz zatkana (niesprawna) chlodnice, sprubuj wlac jakies srodki ktore ci ja odkamienia i przeczyszcza
    OOOO UWIELBIAM




  3. #53
    larius's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    The Revenant
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    jak dla mnie to pompa...
    Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig. After a few hours, you realize that he likes it.

  4. #54
    PIETKA's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    mam nadzieje ze to termo ale zobaczymy zaraz jade odstawic autko jak jechalem do pracy ogrzewania brak i jak mialem dmuchawe wł. to tem byla na 90 wiec cholera wie o co chodzi tak jak by termostat byl caly czas zamknienty i nie otwierał i nie przepuszczal przez nagrzewnice
    SRT.....SRT.....SRT.....SRT....

  5. #55
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Jul 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    BMW E60 520d LCI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Skoro nie masz ogrzewania to bank wirnik od pompy się oderwał i nie ma wymuszonego obiegu płynu także płyn w nagrzewnicy stoi i nie daje ciepła, przy okazji jak wymienisz pompę wymień czujnik temperatury bo wiem z doświadczenia że się uszkadza, podobnie było u mnie, od razu jak wymieniasz pompę wymień cały rozrząd bo to już za jednym rozbieraniem silnika
    Dodano:
    Pietka termostat nie ma nic wspólnego z tym co idzie na nagrzewnicę !!! bo to są dwa oddzielne układy tzw. mały i duży, mały układ jest potrzeby po to żeby silnik szybko złapał temperaturę w i tym samych sprawność silnika szybko uzyskała jak największy współczynnik, zaś duży jest po to żeby odprowadzać ciepło na chłodnicę i tu po drodze stoi termostat który ma to robić.
    Dodano:
    Jeśli chodzi o samą nagrzewnicę to stoi tam od strony węża zasilającego taki śmieszny zawór który powoduje to że masz zw aucie ciepłe powietrze... jeśli chodzi o wymianę pompy w A3 to roboty na jakieś 3h
    Ostatnio edytowany przez czarogo - 29-08-08 o 08:48 Powód: Automatyczne łączenie postów

  6. #56
    PIETKA's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny wszystko sie wyjasniło

    Cytuj Oryginalnie napisane przez czarogo Pokaż post
    Skoro nie masz ogrzewania to bank wirnik od pompy się oderwał i nie ma wymuszonego obiegu płynu także płyn w nagrzewnicy stoi i nie daje ciepła, przy okazji jak wymienisz pompę wymień czujnik temperatury bo wiem z doświadczenia że się uszkadza, podobnie było u mnie, od razu jak wymieniasz pompę wymień cały rozrząd bo to już za jednym rozbieraniem silnika
    Dodano:
    Pietka termostat nie ma nic wspólnego z tym co idzie na nagrzewnicę !!! bo to są dwa oddzielne układy tzw. mały i duży, mały układ jest potrzeby po to żeby silnik szybko złapał temperaturę w i tym samych sprawność silnika szybko uzyskała jak największy współczynnik, zaś duży jest po to żeby odprowadzać ciepło na chłodnicę i tu po drodze stoi termostat który ma to robić.
    Dodano:
    Jeśli chodzi o samą nagrzewnicę to stoi tam od strony węża zasilającego taki śmieszny zawór który powoduje to że masz zw aucie ciepłe powietrze... jeśli chodzi o wymianę pompy w A3 to roboty na jakieś 3h




    wiec tak zaczelismy od termostatu termostat byl w pozycji zamknietntej po tescie przy 110 otworzyl sie minimalnie kolo 2mm wiec juz sie ucieszylem ze nie bedzie kosztow jednak po wymianie okazalo sie ze problem nadal jest ,niestety skonczylo sie wyciagnieciem pompy no i tu wszystko sie okazalo wirnik byl rozwalonny fotki ponizej
    koszty:
    kompletny rozrzad -pasek napinacz rolka itp z ASO groblewski
    pompa wody- aso Gajos
    napinacz paska wielorowkowego+pasek -zamiennik
    termostat+ nowy plyn g12 -aso Gajos
    +robota
    800zł całoś

    larius trafiles w samo sedno sprawy ;P a wszystkim dzieki za pomoc

    samochodzik jezdzi i udalo sie w 1 dzien wszystko zalatwic ;P

    ps.pompa nie wytrzymala dlaczego???orginał??? byla wymieniana do nastepnej wymiany zostalo 17tys dokladnie + rezerwa 10 tys ja wymieniam rozrzad + co 60-70tys max
    Załączone miniaturki Załączone miniaturki Click image for larger version. 

Name:	29-08-08_2106.jpg 
Views:	141 
Size:	40.2 KB 
ID:	1681   Click image for larger version. 

Name:	29-08-08_2104.jpg 
Views:	169 
Size:	43.0 KB 
ID:	1682   Click image for larger version. 

Name:	29-08-08_2105.jpg 
Views:	177 
Size:	43.7 KB 
ID:	1683  
    Ostatnio edytowany przez PIETKA - 29-08-08 o 20:55
    SRT.....SRT.....SRT.....SRT....

  7. #57
    larius's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    The Revenant
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    No to się udało Dobrze, że w sumie nic poważniejszego.

    Tak jak pisze Czarogo, jak ogrzewania nie ma, lub jest słabe to bankowo pompa wody nie wyrabia.
    Nawet jak termostat sie zamknie, to ogrzewanie musi działać i on tu nic nie zmienia.

    pzdr
    Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig. After a few hours, you realize that he likes it.

  8. #58
    L@mberT's Avatar
    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Auto
    OOOO
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    13 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    panowie, mi tez się chyba posypała pompa wody :/ bo nie ma ogrzewania, w ogole nie ma nawet letniego :/ jechalem autem i zagrzało sie prawie do 110 stopni :/ to szybko go zgasilem ... moglo mi sie przez to cos uszkodzic ?? normalnie spać przez to ie moge :/
    na dniach wymienam rozrzad z pompą, ale mam obawy co do tego czy mi sie silnik nie przegrzał wtedy :/

  9. #59

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    1.8T
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez L@mberT Pokaż post
    panowie, mi tez się chyba posypała pompa wody :/ bo nie ma ogrzewania, w ogole nie ma nawet letniego :/ jechalem autem i zagrzało sie prawie do 110 stopni :/ to szybko go zgasilem ... moglo mi sie przez to cos uszkodzic ?? normalnie spać przez to ie moge :/
    na dniach wymienam rozrzad z pompą, ale mam obawy co do tego czy mi sie silnik nie przegrzał wtedy :/

    Mysle ze nic sie nie powwinna stac jak szybko zgasiles i schlodziles silnik. Jak bys tak dluzesz pojezdzil to grozi uszkodzeniem uszczelki pod glowica.

    Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę

  10. #60

    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Frysztak
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASV
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam
    Chciałbym zasięgnąć porady
    Dzisiaj wymieniałem rozrzad z pompą wody (hepu)
    oraz płyn chłodniczy. Auto dużo spala wiec przy wymianie rozrzadu naszą uwagę przykuł także termostat. Sytuacja wyglała tak: Rozrzad zmieniony - [płyn zalany -Autko nagrzało sie do 90stopni (wskaznik na zegarach) nagrzewnica przy tym dmuchała cieplutko. Kolega dotkna weza gornego od chłodnicy i był gorący , natomiast dolny wąż od termostatu był nadal zimny O.o.
    Termostat do wymiany czy czujniki przekłamane?

    Autko chwile pojezdziło więc nie było mowy żeby temp nie osiągła 90stopni
    Prosze o porade

Strona 6 z 12 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •