|
Pisze w tym wątku poniewaz mam problem z kimatyzacją a raczej z ogrzewaniem które grzeje na maxa jakbym nie ustawiał temperatury. Grzeje na maxa jeśli nawet mam ustawione na "Lo" (Low).
Klima też nie działa nic nie chłodzi... można sie ugotować :/
Prosze o porady jak ten problem rozwiązać.
Nadmienie że przepaliły mi sie 2 żarówki jedna w lewej lamie od mijania a druga w prawej od "długich". Jeśli ma to jakiś związek to też prosze o pomoc.
Ja dodam że u mnie też raz wystąpił taki problem, zaszalała mi klima sama z siebie...
dowaliła na maxa do pieca, musiałem ją wyłączyć i wróciło do normy.
Co należy sprawdzić ?
Było: A3 8L 1.9 TDI 110KM,
Było: A3 8P 2.0 TDI 140KM, BKD
Było: A4 B6 Avant 1.9TDI 170KM i 380Nm AVF+
jest: A3 8P 2.0 TDI 170KM BMN
jest: A4 B7 2.0 TDI 170KM BRD
Moim problemem jest strasznie parujące szyby w chwili gdy sprężarka się wyłączy (poniżej 3 stopni). Do momentu gdy sprężarka działa jest wszystko ok. Co zrobić żeby szyby nie parowały? Jeśli temat był przerabiany to przepraszam.
alex, o ile mi dobrze wiadomo, jest to związane z zawilgoconym filtrem kabinowym. wyjmij go i wysusz na grzejniku, albo po prostu wymień na nowy.
Best ET: 14.764@1/4mile
monik u mnie był podobny problem jak u alex8787.
A filtr kabinowy suchutki....stawiam na to ze podczas włączonej klimy wilgoć z powietrza zatrzymuje się na jej metalowych elementach,które są chłodniejsze w danym momencie niż szyba (a wiadomo ze wilgoć osiada na zimniejszej powierzchni).Po wyłączeniu klimy cala ta wilgoć zaczyna wylatywać przez wyloty powietrza i wszystko osadza sie na szybkach w postaci pary.Za rada kolegi zrobiłem tak: po prostu nie włączam klimy gdy szyby zaparowuja (oczywiście na postoju), włączam nawiew na szyby i czekam aż powietrze osuszy się. To pomaga i za każdym razem szyby mnie paruja,dodatkowo polecam szyby umyć od środka, popsikać je anti fogiem (koszt ok 12zl ) i wypolerować.Po takim zabiegu problem z parującymi szybami nie jest już uciążliwy.
Witam.
Sprawdzałem dzisiaj u znajomego mechanika na VAGu klimatyzacje i wyskoczył mi błąd 785 czujnik temperatury dla wskaźnika w desce - G56. Gdzie znajduje się ten czujnik? Czy może być powodem parujących szyb po wyłączeniu się sprężarki?
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowany przez pila24 - 03-12-09 o 17:09 Powód: errata
alex8787 (03-12-09)
Miałem nadzieje że ten czujnik rozwiąże problem parowania szyb. Początkowo myślałem że będzie to silniczek sterujący obiegiem otwarty-zamknięty ale komputer go nie wskazał.. Sporadyczne błędy które początkowo wskazywał to 1292 i 1206. Będę wdzięczny za pomoc.
A jaki nr błędu pokazuje sie na samym panelu klimatronika na kanale 0?
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)