|
U Bogdana z Mielca można zrobić wymianę, tzn. oddać mu swoje stare turbo i wziąć świeżutkie po regeneracji. Za stare turbo dostajemy ok. 500zł, a po regeneracji kosztuje 1000-1100zł, w ogólnym rozrachunku za 500-600zł masz praktycznie nowe turbo.
Ja brałem u niego ARL na pełnym wałku, a oddałem swoje ALH, wyszło mi 600zł
Tak jak poleciliście byłem u innego diagnosty No i tak - turbo lekko świszczy ale nie wyłącza się tak często i tylko i wyłącznie na - wysokich obrotach wysokich prędkościach na 4 lub 5 biegu. Któryś z zaworów N pyrka no i EGR jest dość zapocony. Więc jutro w ASO przy rozrządzie poproszę o czyszczenie EGR i ewentualną wymiane N75 lub tego drugiego N... Z turbo zaczekam... i przetestuje sposób na "ostrą jazdę" w celu przetkania. Co myślicie ? No jak już wcześniej pisałem w ASO - powiedzieli że do czyszczenia turbo - patrząc z góry co szczerze mnie śmieszy - wydaje mi się że by ocenić prace kierowniczek trzeba na kanał z autem [?] w ASO są chytrzy dlatego nie ufałem im do końca.
a czemu Cie smieszy ? sam piszesz ze na wysokich obrotach i na 4 i 5 biegu ci sie chece dzieja, z tego co piszesz to turbo ewidentnie wtedy przeladowuje
wiec albo kierownice zapieczone, bardzo prawdopodobne, a w czyszczenie przez ostra jazde to hmm..
albo wlasnie n75
nie ma w tym nic smiesznego
a jak jestes z karkowa to podjedz np do quattro service, adres jest kilka razy podany na forum i telefon, zdiagnozuja ci a jak bedzie potrzeba to wszystko zrobia
a napewno nie skasuja tyle co ASO, ale oczywiscie twoj wybor
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
KOledzy przeczytałem caly top i nie znalazlem poobnych objawow ktore wystepuja u mnie. Mianowicie Auto nagle stracilo moc, bylem pewien ze to not lauf odbylo sie to przy delikatnej jezdzie, Zgasiłem odpalilem ponownie i nagle zonk.... turbina nie dziala... a praktycznie to raz dziala raz nie... czasem gdy jade czuje ze turbo "ciagnie" zmienie bieg i tu lipa... Moje Audi to asz 2002. Prosił bym o jakies sugestje co to ewentualnie moze byc. jezeli ktos sie juz z takim czyms spotkal. Dzieki i Pozdrawiam
Najlepiej będzie jak podłączysz VAGa, sprawdź błędy, a później przepływomierz.
Mam tylko jedno pytanie, czy zapieczone kierownice też dotyczą AHFów gdzie jest turbo ze stałą geometrią? Tam też się zapiekają czy tylko w tych ze zmienną geo?
Też mam problem jak koledzy, że czasem przyhamowuje na ok. 3 tys obrotów, ale na szczecie jeden mechanik we Wrocku daje nowy N75 pod kaucję i można sprawdzić czy to na pewno to
Też tak zróbcie bo po co pakować się w koszta.
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)