przychylam sie do tezy z tuleja tylna wahacza przedniego,mialem tez takie stuki w poprzednie 8l,usterka niedroga w naprawieale strasznie uciazliwa n
przychylam sie do tezy z tuleja tylna wahacza przedniego,mialem tez takie stuki w poprzednie 8l,usterka niedroga w naprawieale strasznie uciazliwa n
|
Ja ten problem rozwiązałem poprzez wymianę gumy, która była pęknięta. U mnie wypadło to z przodu po lewej stronie.
A spruboj jeszcze tego. Mialem stuki z prawej strony z przodu cos takiego jakby terkotanie. Pojechalem do mechanika szukal sprawdzal i kilka razy wyjezdzal bo nie mogl znalezc. Przy kolejnym wyjezdzie na testy zostawil chyba przez przypadek oslone plastikowa pod silnikiem i cisza. Okazalo sie ze chyba rozwulkanizowalo sie cos w srodku w tych wybrzuszeniach oslony lub dostaly sie drobne kamienie. W kazdym razie jak wziol oslone do reku i popukal to warczalo. Wymienilem oslone i cisza
Witam
Podczas jazdy po niedużych nierównościach słychać stukanie z prawej strony z przodu, na stacji diagnostycznej nic nie wykryli,amorek stabilizator ok. Cóż to może być takiego??
Kolego, mam to samo Już z pół roku próbuję dojść co to Nie chcę rozbierać pół samochodu żeby sprawdzić....U mnie po jakimś czasie zobaczyłem, że blacha która osłania półoś napędową od tłumika się wyrwała z mocowania i mogła stukać. Usztywniłem, przejechałem - było ok. Po jakiś 3 tygodniach znowu stuka, a blacha sztywno jest Więc nie wiem...
Pozdrawiam
Jedną z rzeczy, których nie jest w stane wyryć diagnosta na "szarpakach" jest górne mocowanie Mc Persona. Inną przyczyną stuków może być prawa poduszka silnika
U mnie tak stukalo 2 dni, kiedy sie zorientowalem ze nadkole nietrzyma na jednym skrecie. Ale watpie zeby to bylo u Was przyczyna.
Moze byc gorna poduszka amora albo tuleja drazka stabilizatora bo tez tego mi nigdy diagnosta nie wykryl i dopiero jak wymienielm to nastala cisza.
Poduszka silnika to cala buda by trzeslo zazwyczaj.
A mógłbys wyjasnić w jaki sposób można zdiagnozować tę usterkę?
U mnie słychać kilka takich jakby puknięć, stuknięć ale tylko przy ruszaniu. Przy przejeżdżaniu przez nierówności żadnych stuków. Takie wrażenie jakby jakiś luz na tulejce wachacza ale były wymienione 3 miesiące temu więc razcej nie to.
Potrzebne są do tego dwie osoby: jedna silna a druga kumata.
Trzeba zdjąć plasikową nakładkę z góry kilicha i trzymać dłoń na górnym mocowaniu amorka. Druga osoba (ta silna) próbuje rozbujać przód samochodu naciskając np. na błotnik. Jeżeli górne mocowanie jest wybite to pod dłonią czuć będzie wyraźne stuki
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)