Jeszcze raz napisze ktos o "legalizowaniu" VAG'a i skonczy sie to banem
Jeszcze raz napisze ktos o "legalizowaniu" VAG'a i skonczy sie to banem
|
A jak jest z tymi pinami w gnieździe diagnostycznym bo u mnie pin 15 jest pusty, natomiast w 1 pinie jest wsuwką, podłączyłem wsuwkę data line L pod pin 1 czy to prawidłowo?? A jak jest z tymi com bo ustawiłem viakena na com 2 bo pierwszy mam zajęty a żeby sie połączyć z innymi funkcjami woła ze tylko przez com1???
a teraz mam ciągle port COM ok interfejsu nie wykryto...
mallcin, czy napewno masz ustawione w programie ten sam port na który masz przekierowanie w sterowniku Viaken'a ?
zmieniam w menadżerze urządzeń na com 2 a w vag comie 3-112 gdzie się zmienia?? Prosze o wyrozumiałść.. w polskim vag 4.9 nie miałem jakiś problemów a z tym to porażka...
options? ustawiasz COM
Fila rozwiazales juz problem? Bo z tego co patrze mam identycznie rozmieszczone piny jak Ty w samochodzie, z tym ze zamiast szarego mam czarno-biały. Na Viakenie do dzis nie potrafie tego podlaczyc, za to bylem wczoraj u magika, ktory podlaczyl mi VAG-a za 3500zł i zatrybiło wszystko, oprocz silnika. Jutro zabieram sie za robieranie podszybia i zobacze jak tam kable od ECU.
A4 1.9 TDi 170PS > A3 1.8T 150PS
poszukaj na forum a6 jest wszystko opisane.
a jak macie problem tego typu że mimo poprawnej konfiguracji portów nie łączy wam się z engine. łączy tylko polskim vagiem i vw tool . to należy wejść vwtool w engine ,błędy , wyjść i od razu wejść w vag-com. doczytałem to na forum golfa , a z rok nie mogłem się uporać żeby odpalić vag com lub vcds.
- - - Aktualizacja postu - - -
Przewaga dzięki technice
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)