Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokazane rezultaty 21 do 30 z 30

Temat: Problemy z gniazdem diagnostycznym

  1. #21
    MarekB's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi & VW
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    34 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Jeszcze raz napisze ktos o "legalizowaniu" VAG'a i skonczy sie to banem
    Odkupię wolny czas, info na PW
    Cześci do Audi i nie tylko

  2. #22
    mallcin's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    A jak jest z tymi pinami w gnieździe diagnostycznym bo u mnie pin 15 jest pusty, natomiast w 1 pinie jest wsuwką, podłączyłem wsuwkę data line L pod pin 1 czy to prawidłowo?? A jak jest z tymi com bo ustawiłem viakena na com 2 bo pierwszy mam zajęty a żeby sie połączyć z innymi funkcjami woła ze tylko przez com1???

  3. #23
    MarekB's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi & VW
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    34 razy
    Podziękował
    2 razy
    Odkupię wolny czas, info na PW
    Cześci do Audi i nie tylko

  4. #24
    mallcin's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    a teraz mam ciągle port COM ok interfejsu nie wykryto...

  5. #25
    MarekB's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi & VW
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    34 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    mallcin, czy napewno masz ustawione w programie ten sam port na który masz przekierowanie w sterowniku Viaken'a ?
    Odkupię wolny czas, info na PW
    Cześci do Audi i nie tylko

  6. #26
    mallcin's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    zmieniam w menadżerze urządzeń na com 2 a w vag comie 3-112 gdzie się zmienia?? Prosze o wyrozumiałść.. w polskim vag 4.9 nie miałem jakiś problemów a z tym to porażka...

  7. #27
    MarekB's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi & VW
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    34 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    options? ustawiasz COM
    Odkupię wolny czas, info na PW
    Cześci do Audi i nie tylko

  8. #28
    uasz's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoszcz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Fila rozwiazales juz problem? Bo z tego co patrze mam identycznie rozmieszczone piny jak Ty w samochodzie, z tym ze zamiast szarego mam czarno-biały. Na Viakenie do dzis nie potrafie tego podlaczyc, za to bylem wczoraj u magika, ktory podlaczyl mi VAG-a za 3500zł i zatrybiło wszystko, oprocz silnika. Jutro zabieram sie za robieranie podszybia i zobacze jak tam kable od ECU.
    A4 1.9 TDi 170PS > A3 1.8T 150PS

  9. #29

    Data dołączenia
    Dec 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Katowice
    Auto
    Audi A3 8P 3D
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI CBAB
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mallcin Pokaż post
    A jak jest z tymi pinami w gnieździe diagnostycznym bo u mnie pin 15 jest pusty, natomiast w 1 pinie jest wsuwką, podłączyłem wsuwkę data line L pod pin 1 czy to prawidłowo?? A jak jest z tymi com bo ustawiłem viakena na com 2 bo pierwszy mam zajęty a żeby sie połączyć z innymi funkcjami woła ze tylko przez com1???
    Witam. Mam pytanie... Ja też właśnie przerzuciłem kabelek z 1 pina na 15. Czy to w przypadku Kolegi, to faktycznie była "data line L"?

  10. #30
    pisak112's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łomża
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Franc Pokaż post
    Nie pamietam teraz dokladnie wygladu programu, ale w menu głównym jest gdzies przycisk "info"/"about" albo coś takiego. Jak tam klikniesz to bedziesz mial podany kod który nalezy skopiowac do keygena.
    --
    pozdrawiam
    Adam
    poszukaj na forum a6 jest wszystko opisane.

    a jak macie problem tego typu że mimo poprawnej konfiguracji portów nie łączy wam się z engine. łączy tylko polskim vagiem i vw tool . to należy wejść vwtool w engine ,błędy , wyjść i od razu wejść w vag-com. doczytałem to na forum golfa , a z rok nie mogłem się uporać żeby odpalić vag com lub vcds.

    - - - Aktualizacja postu - - -
    Przewaga dzięki technice

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •