Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 11 do 20 z 40

Temat: Wyczyscilem przepustnice a obroty nadal faluja

  1. #11

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Möhnesee
    Auto
    Audi A8 3.0TDI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Kabel "minus" wystarczy...
    ja odlanczam go na 5 min. i jest git...

  2. #12

    Data dołączenia
    May 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Choszczno
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI CBAA

    Domyślny

    Witam ja mam taki problemik wyczyściłem przepustnice przepływomierz i są obroty przy 1200 Obr/min ale jak zaciągnę ręczny i będę ruszał obroty spadną a jak dodam gazy to znowu wskoczą na 1200 i będą falować nie wiem co to może być przybywałem już odłączałem klemy i to na całą nic i nic nie pomogło już sam nie wiem
    DOMEL

  3. #13
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    wachowicz_domel, musisz pojezdzic troche aby komp sie dostosowal..
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  4. #14

    Data dołączenia
    May 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Choszczno
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI CBAA

    Domyślny

    Jeździłem i nic ale podłączyłem właśnie laptopa i wykazał mi błąd 533 według tabeli którą posiadam to pokazuje od że trzeba jechać do serwisu na regulacje a powiedzcie mi czy jest możliwość to zrobienia w poziomu laptopa który posiadam może jest jakiś programik do adaptacji
    DOMEL

  5. #15

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez wachowicz_domel
    Jeździłem i nic ale podłączyłem właśnie laptopa i wykazał mi błąd 533 według tabeli którą posiadam to pokazuje od że trzeba jechać do serwisu na regulacje a powiedzcie mi czy jest możliwość to zrobienia w poziomu laptopa który posiadam może jest jakiś programik do adaptacji
    o jaki blad 533 Ci chodzi ? bo zarowno wg normy VAGa jak i SAE nr bledow maja inny format

    adaptacje przepustnicy robi sie VAGiem - nie zaleznie czy serwisowym czy lapkiem z VAG-COMem na pokladzie

  6. #16

    Data dołączenia
    May 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Choszczno
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI CBAA

    Domyślny

    Sprawdzałem programem vw tols lub cos takiego a powiedz mi masz taki program wag -com czy odpowiedznie złącze trzeba mieć
    DOMEL

  7. #17

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez wachowicz_domel
    Sprawdzałem programem vw tols lub cos takiego a powiedz mi masz taki program wag -com czy odpowiedznie złącze trzeba mieć
    To wszsystko jedno czy VWTool czy VAG-COM czy jeszcze inny... zasada dzialania jest taka sama... osobiscie zazwyczaj korzystam z VAG-COM ale czesem cos sie wygodniej robi w innym programie.
    Na klubowym FTP jest soft oraz matrialy pomocnicze do diagnozowania

  8. #18

    Data dołączenia
    May 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Choszczno
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI CBAA

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Mach
    Cytuj Oryginalnie napisane przez wachowicz_domel
    Sprawdzałem programem vw tols lub cos takiego a powiedz mi masz taki program wag -com czy odpowiedznie złącze trzeba mieć
    To wszsystko jedno czy VWTool czy VAG-COM czy jeszcze inny... zasada dzialania jest taka sama... osobiscie zazwyczaj korzystam z VAG-COM ale czesem cos sie wygodniej robi w innym programie.
    Na klubowym FTP jest soft oraz matrialy pomocnicze do diagnozowania
    Ale ja już zdiagnozowałem silniczek a nie wiem jak zrobić vw-tols adaptacje daj mi linka z kąd ściągnąć vag-com i opis albo jak możesz prześlij mi na e-maila
    DOMEL

  9. #19

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez wachowicz_domel
    Ale ja już zdiagnozowałem silniczek a nie wiem jak zrobić vw-tols adaptacje daj mi linka z kąd ściągnąć vag-com i opis albo jak możesz prześlij mi na e-maila
    Tak jak napisalem na lubowym FTP znajdziesz wszystko dotyczace VAG-COMa.
    Albo sciagnij z neta wersje 311-2... najlepiej dziala z interfejsami do lapkow.
    Co do dokladnego toku postepowania przy adaptacji przepustnicy czytalem to gdzies w necie... jak znajde zrodlo to podrzuce linka.
    Nie jestem az takim wymiataczem VAG-COMa na razie zebym mial wszystko w glowie ... ale mysle ze dorazne na http://www.diagtronik.pl/forum Ci pomoga

  10. #20

    Data dołączenia
    May 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Choszczno
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI CBAA

    Domyślny

    Przejechałem 600km i dalej obroty są wysokie a dzwoniłem do serwisu ile kosztuje adaptacja powiedział mi gostek że 200 zł
    DOMEL

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •