to chłopaki kotleta odgrzali,
to chłopaki kotleta odgrzali,
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
|
Witam nazywam się Jacek od roku posiadam swoją perełkę a3 ajq180km zakochałem się w nim wymieniłem wszystko co było do remontu teraz chce trochę mu podrasowac moc. Nie wiem od czego zacząć znalazłem fajny fmic spawany tigiem gotowy do założenia na a3 do 1.8t. Lecz nie do końca jestem pewien że od tego powinienem zaczac
Cześć.
W zasadzie wszystko zależy od tego ile chcesz przeznaczyć ta te modyfikacje.
IC, TIP, układ wydechowy, wtryski, pompa paliwowa, turbo. Pole do działania jest spore, napisz jeszcze jaka moc Cię i teresuje.
Centralny intercooler to jak najbardziej dobry początek tej zabawy..
Oczywiście po takich zmianach trzeba jeszcze oddać auto tunerowi zeby program zmienił.
Nie wszystko naraz powoli maksymalnie celuje w 350km chce kupić teraz fimc za 1400zl i do tego tip za 500. W czerwcu jadę na 3 tygodniowy urlop i chce to zamontować. Zastanawiam się jeszcze nad wtryskarki ale nie wiem co szukać i gdzie. Max do 3000zl chce wydać na wszystkie modyfikacje i tuner.
Ostatnio edytowany przez Jacekajq180km - 11-04-18 o 12:41
Tylko jak teraz kupisz fmic z orurowaniem i tip pod k03 to montując większą turbosprężarkę i tak będziesz musiał to wymienić. Lepiej uzbierać pieniądze i od razu atakować cel niż płacić trzy razy
TurboSprężarke regenerowalem 3 miesiące temu gdyż była już zjechana na maksa. Więc ja będę wymieniać na koniec A teraz brakuje mi mocy jak mykam po holenderskich autostradach.
Ostatnio edytowany przez Jacekajq180km - 11-04-18 o 15:39
Tylko weź pod uwagę, że turbo z AJQ jest to zwykłe K03 i jego maks to 210 kucy przy dobrych wiatrach, a normą jest 200, ponieważ są to już stare poniekąd wyeksploatowane silniki, a na wynik ostateczny wpływ ma wiele rzeczy.
Jeżeli zmienisz turbo z AJQ na coś innego niż hybrydę K03s to będziesz musiał jeszcze raz wymieniać tip, dp czy orurowanie dolotu pod inne turbo niż z rodziny k03, więc będziesz płacił 2 razy
Chyba, że satysfakcjonuje Cię maks 270 kucy na hybrydzie k03 to wszystko będzie pasowało.
Cześć wszystkim mam pytanko co do tuningu audi S3 8L silnik BAM chce go stuningować do 300hp ale nie wiem od czego zacząć prosiłbym o podanie wszystkich części wrazie możliwości link do danej częśćii z którymi osiągnę te 300 koni. Przepraszam jeżeli był taki post.
Hybryda k04-023 np Perun turbo, Geremi Vag Garage. Kolektor hiflow np od Spectig, wtryski Bosch 525 lub 630cc, wydech najlepiej przelot 3"-2,75", sztywny Tip np od Spectig, Fmic 550x230x65. Jest to najprostsze rozwiazanie ale pomimo zapewnien wszystkich moze okazac sie ze 300 nie peknie ( duzo zalezy od motorowni) . Innym pewnym rozwiazaniem aczkolwiek duzo przy tym roboty i tez troche wiecej kasy (duzo drozsza robocizna) na 320-330ps jest turbo k04-064 tfsi, adapter do montazu turbiny, wydech j.w, wtryski j.w, fmic przydalby sie 300x600x76, sztywny tip 3", trzeba dorobic weze woda olej do turbo ( jest opcja na dopasowanie z innego auta), trzeba dorobic podpore turbiny. Osobiscie jezdzilem na hybrydzie teraz mam k04-064 i nawet nie ma co porownywac tych setupow. Na daily i pewne 300+ polecam k04-064
1.8T + K04-064 tfsi 359KM/471Nm
witam
muszę wymienić sterownik 06A 906 032 DK (AUM)
jednak cieżko taki znaleźć. w planach była zmiana mapy
czy podejdzie sterownik 06A 906 032 HN (AUQ) ?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)