Witam!
Mam następujący problem bład czujnika doładowania.
Samochód strasznie dużo pali przerywa.
Czytałem że czasami wystarczy go przeciścić i tu moje pytanie.
Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia doładowania ? Silnik 1.9 BKC
Witam!
Mam następujący problem bład czujnika doładowania.
Samochód strasznie dużo pali przerywa.
Czytałem że czasami wystarczy go przeciścić i tu moje pytanie.
Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia doładowania ? Silnik 1.9 BKC
Ostatnio edytowany przez klamamoto - 15-12-16 o 20:15
|
Sprawdź czy jest to błąd czujnika ciśnienia doładowania G31, jeśli tak to jest on na wężu idącymdo intercoolera,najlepiej dostać się do niego zdejmując dolną osłonę od dołu albo od góry po wymontowaniu filtra powietrza.
Od góry nie ma podejścia muszę na kanał wjechać i napiszę czy samo czyszczenie pomogło.
Ostatnio edytowany przez Marcin1001 - 22-06-13 o 23:59
musieli Ci ukrasc
zdjecie pogladowe, to nie jest BKC
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Marcin1001 (24-06-13)
Jak szukałem pod filtrem powietrza to nic dziwnego że nie znalazłem.
Dzieki za zdjęcie, w BKC jest identycznie.
Cześć, szukałem na temat czujnika doładowania ale nic nie znalazłem...
Zacznę od początku. Po wywaleniu check engine został podłączony vag i okazało się, że jest problem z czujnikiem (nie pamiętam jaki błąd). Czujnik wymieniłem. Dzisiaj jadąc tą samą trasą co przed wymiana zauważyłem ze przy tej samej prędkości średnie spalanie na całej trasie wyniosło 0.5-1.0l mniej. Bardzo mnie ta różnica zdziwiła.
Czy to normalne, że mając wadliwy czujnik auto pali więcej, nieraz szarpnie przy zmianie biegów oraz można odczuć "inna" prace silnika?
Z góry dzięki z odpowiedz.
Witam
Drodzy forumowicze
Mam od jakiegos czasu problem z moim autkiem :
Samochód to A3 Sportback 2006 r 2.0 tdi AZV 136 KM (seria)
1:
Otóż po wymianie turbiny na nową autko zachowuje się tak jakby brakowało minimalnie mocy w porównaniu ze starą turbiną(wymiana ze względu na duży pobór oleju, bez luzu na wałku, lekko rozszczelniona)
2:
Ostatnio "pojawił" się błąd czujnika doładowania a mianowicie:
005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation
P1592 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Pressure: 254 mbar
Pressure: -236 mbar
Bin. Bits: 00011010
Absolute Pres.: 999.6 mbar
Absolute Pres.: 1326.0 mbar
Uaktywnia się on tylko podczas odpalania samochodu i automatycznie przechodzi w tryb serwisowy, po przekreceniu stacyjki z powrotem i ponownym odpaleniu silnika można "normalnie" jechać, narazie innych błędów brak?
Kasowanie błędu nie pomaga ponieważ powraca on po krótkim czasie....dodam ze czujnik doładowania wymieniony został na nowy
i stąd moje pytanie :
Czy możliwe że turbina jest wadliwa czy iść raczej w kierunku okablowania czujnika i przepływomierza(brak masy?) czy szukać dziury w dolocie?
Dodam że podczas wymiany turbiny cały układ + intercooler(podobno szczelny) był niby czyszczony i umyty?
(Logów narazie nie robiłem, zrobię dopiero jak będę w PL)
Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki lub też rozwiązania....
A to nie bedzie czasem cos z czujnikiem cisnienia ktory jest w ECU?
"Kuebk"
Ten czujnik w ECU ? Chodzi ci o czujnik (BARO F96) bo tylko to znalazlem w necie tak na szybko...
Masz może jakiś schemat albo przynajmniej czy ten czujnik znajduje się w samym Ecu?? i Jak się do niego dostać żeby go samemu sprawdzić??
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)