Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 26

Temat: czujnik doładowania

  1. #1
    Marcin1001's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żyrardów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny czujnik doładowania

    Witam!

    Mam następujący problem bład czujnika doładowania.
    Samochód strasznie dużo pali przerywa.
    Czytałem że czasami wystarczy go przeciścić i tu moje pytanie.
    Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia doładowania ? Silnik 1.9 BKC
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 15-12-16 o 20:15

  2. #2
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Sprawdź czy jest to błąd czujnika ciśnienia doładowania G31, jeśli tak to jest on na wężu idącymdo intercoolera,najlepiej dostać się do niego zdejmując dolną osłonę od dołu albo od góry po wymontowaniu filtra powietrza.

  3. #3
    Marcin1001's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żyrardów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Od góry nie ma podejścia muszę na kanał wjechać i napiszę czy samo czyszczenie pomogło.
    Ostatnio edytowany przez Marcin1001 - 22-06-13 o 23:59

  4. #4
    Marcin1001's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żyrardów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Golem1 Pokaż post
    Sprawdź czy jest to błąd czujnika ciśnienia doładowania G31, jeśli tak to jest on na wężu idącymdo intercoolera,najlepiej dostać się do niego zdejmując dolną osłonę od dołu albo od góry po wymontowaniu filtra powietrza.
    Próbowałem od góry i od dołu i w wężu nic nie mam...

  5. #5
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    musieli Ci ukrasc



    zdjecie pogladowe, to nie jest BKC
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  6. Podziękowania dla Miro za pomoc w problemie

    Marcin1001 (24-06-13)

  7. #6
    Marcin1001's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żyrardów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Jak szukałem pod filtrem powietrza to nic dziwnego że nie znalazłem.
    Dzieki za zdjęcie, w BKC jest identycznie.

  8. #7

    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.6 BGU
    Pomógł
    raz

    Domyślny Wymiana czujnika doładowania

    Cześć, szukałem na temat czujnika doładowania ale nic nie znalazłem...
    Zacznę od początku. Po wywaleniu check engine został podłączony vag i okazało się, że jest problem z czujnikiem (nie pamiętam jaki błąd). Czujnik wymieniłem. Dzisiaj jadąc tą samą trasą co przed wymiana zauważyłem ze przy tej samej prędkości średnie spalanie na całej trasie wyniosło 0.5-1.0l mniej. Bardzo mnie ta różnica zdziwiła.

    Czy to normalne, że mając wadliwy czujnik auto pali więcej, nieraz szarpnie przy zmianie biegów oraz można odczuć "inna" prace silnika?

    Z góry dzięki z odpowiedz.

  9. #8
    kroliczek85's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    pelkinie
    Auto
    audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.8T CDAA
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny Czujnik doładowania ? wadliwa turbina?

    Witam
    Drodzy forumowicze
    Mam od jakiegos czasu problem z moim autkiem :

    Samochód to A3 Sportback 2006 r 2.0 tdi AZV 136 KM (seria)

    1:
    Otóż po wymianie turbiny na nową autko zachowuje się tak jakby brakowało minimalnie mocy w porównaniu ze starą turbiną(wymiana ze względu na duży pobór oleju, bez luzu na wałku, lekko rozszczelniona)

    2:
    Ostatnio "pojawił" się błąd czujnika doładowania a mianowicie:

    005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation
    P1592 - 000 - - - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Time Indication: 0

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Speed: 0.0 km/h
    Pressure: 254 mbar
    Pressure: -236 mbar
    Bin. Bits: 00011010
    Absolute Pres.: 999.6 mbar
    Absolute Pres.: 1326.0 mbar

    Uaktywnia się on tylko podczas odpalania samochodu i automatycznie przechodzi w tryb serwisowy, po przekreceniu stacyjki z powrotem i ponownym odpaleniu silnika można "normalnie" jechać, narazie innych błędów brak?
    Kasowanie błędu nie pomaga ponieważ powraca on po krótkim czasie....dodam ze czujnik doładowania wymieniony został na nowy

    i stąd moje pytanie :

    Czy możliwe że turbina jest wadliwa czy iść raczej w kierunku okablowania czujnika i przepływomierza(brak masy?) czy szukać dziury w dolocie?
    Dodam że podczas wymiany turbiny cały układ + intercooler(podobno szczelny) był niby czyszczony i umyty?

    (Logów narazie nie robiłem, zrobię dopiero jak będę w PL)

    Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki lub też rozwiązania....

  10. #9
    kuebk's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Berlin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    143 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    A to nie bedzie czasem cos z czujnikiem cisnienia ktory jest w ECU?

  11. #10
    kroliczek85's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    pelkinie
    Auto
    audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.8T CDAA
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    "Kuebk"

    Ten czujnik w ECU ? Chodzi ci o czujnik (BARO F96) bo tylko to znalazlem w necie tak na szybko...
    Masz może jakiś schemat albo przynajmniej czy ten czujnik znajduje się w samym Ecu?? i Jak się do niego dostać żeby go samemu sprawdzić??

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •