Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 14

Temat: [8P] 2.0 TDI BMN 170KM, prośba o analizę logów

  1. #1
    adwert's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    malopolska
    Auto
    AUDI Quattro
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny [8P] 2.0 TDI BMN 170KM, prośba o analizę logów

    witam,
    mam prośbę o analizę logow mojej A3 8P z silnikiem 170KM BMN. autko ostatnio jakby ospale jezdzi, zwlaszcza w dolny zakresie. zwroslo mi prawie o 1l spalania przez to ze musze bardziej cisnac. bylbym wdzieczny za info gdzie szukac przyczyny takiego stanu rzeczy.
    ps. brak kodow bledu z silnika

    statyczne
    Meas. Blocks 08
    Log (0 - 001,003,004) Log (1 - 007,013,023) Log (2 - 06

    basic settings 04
    Log (0 - 003) Log (1 - 011)

    dynamiczne

    Log (0 - 001,003,004) Log (1 - 008,010,011) Log (2 - 008,010,010) Log (3 - 001,003,004,001,003,004,001,003,004,001,003,004)


    czy log dynamiczny musi byc robiony na 3 biegu czy moze to byc 4 lub 5?

    dziekuje za pomoc

  2. #2

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Log może byc robiony na 4, minimum 3 bieg. Co do logow to widać że turbo wolno wstaje przez to odczuwasz spadek mocy.

  3. #3

    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wrocław
    Auto
    skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    89 razy

    Domyślny

    sprawdz szczelnosc układu podcisnieniowego . sprawdz jakie jest zapełnienie DPF-a .
    diagnostyka vag 602-614-253
    sprzedam wtryski 320cc

  4. #4
    adwert's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    malopolska
    Auto
    AUDI Quattro
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    jesli chodzi o dpf to jest na "biezaco" dopalany jak tylko mu sie zachce, choc zrobilem na obwodnicy dopalanie serwisowe tak dla pewnosci. zapelnienie dpf-a jest na poziomie 31%.
    powiedzcie mi prosze czy jest mozliwe by od uszkodzonego dwumasa (szarpie i stuka przy gaszeniu) mozliwe bylo ze komp zle dawkuje dawke wtrysku ? (tak od mechanika uslyszalem).
    ma ktos moze schemat ukladu podcisnienia tego silnika, bylbym wdzieczny za podpowiedz czego szukac

  5. #5
    adwert's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    malopolska
    Auto
    AUDI Quattro
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez german8q Pokaż post
    sprawdz szczelnosc układu podcisnieniowego . sprawdz jakie jest zapełnienie DPF-a .
    przeglądnąłem wszystkie rurki od podcisnienia i nic nie znalazlem. musze jeszcze sprawdzic czy podcisnienie trzema i bede mial pewnosc.

    wyciagal ktos turbo z silnika BMN z quattro? w serwisowce pisza ze trzeba dolem targac (wal + wachac do wyjecia?) zastanawiam sie czy gora faktycznie nie wyjdzie ...

  6. #6
    niuuniek's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Millau
    Auto
    a3 quattro
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Z ciekawosci zapytam jak sobie poradziles z problemem??
    Quattro 252 km 460 NM by CTR TUNING
    &
    Quattro SB 170 km

  7. #7

    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec
    Auto
    MK2 R20
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    70 razy
    Podziękował
    52 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez adwert Pokaż post
    zastanawiam sie czy gora faktycznie nie wyjdzie ...
    Górą wyjdzie i jest łatwiej. Tyle że pokrywę zaworów musisz sobie zdemontować. Zabawy jest duzo
    Zapraszam na ww.bartpol-hamownia.pl

    Modyfikacje elektro-mechaniczne silników spalinowych
    Profesjonalna Regeneracja Turbosprężarek
    ZOBACZ!! www.facebook.com/BartpolTuning

  8. Podziękowania dla kingsoft-grucha za pomoc w problemie

    adwert (11-08-13)

  9. #8
    adwert's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    malopolska
    Auto
    AUDI Quattro
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez niuuniek Pokaż post
    Z ciekawosci zapytam jak sobie poradziles z problemem??
    w sumie to nie poradzielem jeszcze narazie jezdze nie mam czasu przy tym grzebac ...
    moze ktos zna dobrego mechanika w okolicy krakowa który mi rozwiaze problem, albo pomoze zdiagnozowac przyczyne ?

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kingsoft-grucha
    Górą wyjdzie i jest łatwiej. Tyle że pokrywę zaworów musisz sobie zdemontować. Zabawy jest duzo
    wlasnie sie zastanawialem nad demontazem pokrywy, dzieki za podpowiedz. macie jakies doswiadczenie z tym silnikiem?

  10. #9
    S6.'s Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    DE
    Auto
    Audi A3 2.0TDI 204PS MTM Quattro
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    raz

    Exclamation

    .....
    Ostatnio edytowany przez S6. - 11-06-14 o 12:22

  11. Podziękowania dla S6. za pomoc w problemie

    adwert (02-06-14)

  12. #10

    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec
    Auto
    MK2 R20
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    70 razy
    Podziękował
    52 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez S6. Pokaż post
    Można wyciągnąć Grupę Centralną, około 1h roboty bez sciągania niczego poza dolotem powietrza.
    Ja wyciągam turbo górą w niecałą godzinę w całości. I tak prawidłowo zrobić się to powinno. Wtedy wyczyścić można wszystko. Czasami turbo jest tak zapieczone na korze głównej, że życzę powodzenia osobie, która będzie oddzielać kadłub od kolektora wydechowego który jest przykręcony do głowicy. Jak widać o mechanice masz małe pojęcie, bez urazy, można więcej szkód narobić czasami przy takiej metodzie. Zdarza się tak że trzeba grzać specjalnym palnikiem kadłub żeby go oddzielić od muszli.
    Zapraszam na ww.bartpol-hamownia.pl

    Modyfikacje elektro-mechaniczne silników spalinowych
    Profesjonalna Regeneracja Turbosprężarek
    ZOBACZ!! www.facebook.com/BartpolTuning

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •