Proszę o analizę logów (dziwnie zrobione, ale może coś się uda wywnioskować z nich) Z góry serdeczne dzięki!
http://vaglog.rtnet.pl/krzysztofkondel_102082.html
Proszę o analizę logów (dziwnie zrobione, ale może coś się uda wywnioskować z nich) Z góry serdeczne dzięki!
http://vaglog.rtnet.pl/krzysztofkondel_102082.html
Audi A3 1.9 TDI ASV powered by CARSOFT Przemyśl: 140KM <-- modyfikacje sterowników promocje dla forumowiczów!
|
Log jest straszny ale widać w dwóch miejscach że turbo znacznie przeładowuje. Proponuje zrobić jeszcze raz porządnie 003, 008, 011
Ostatnio edytowany przez Stacho - 23-10-12 o 02:01
zrob normalne logi , pozatym turbo przeladowuje , cisnienie szaleje.
Z czego może byc przeładowanie? Kierownice zapieczone? Turbo czyszczone rok temu...
Ostatnio edytowany przez edraven - 31-10-12 o 20:49
Audi A3 1.9 TDI ASV powered by CARSOFT Przemyśl: 140KM <-- modyfikacje sterowników promocje dla forumowiczów!
Nowe logi. W miarę możliwości proszę o analizę. Mam nadzieję że coś teraz powiedzą. Dzięki!
Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysztofkondel_102995.html
Audi A3 1.9 TDI ASV powered by CARSOFT Przemyśl: 140KM <-- modyfikacje sterowników promocje dla forumowiczów!
zrób normalne logi .czyli 3 bieg i logujesz od 1500-4000 obr z noga wcisnieta do oporu przez cały czas a nie ty sie bawisz pedałem gazu .te logi nadaja sie tylko do smieci bo na ich podstawie nie mozna nic stwierdzic
diagnostyka vag 602-614-253
sprzedam wtryski 320cc
Te logi nie pochodzą z silnika BKD tylko z silnika BRE.... silnik BKD nie wystepuje w A6...
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A3 8P ... BKD... to nie jezdzi, to lata...
Rzeczywiście BKD jest tylko w A3.
Poniżej wklejam nowe logi, mam nadzieje że już coś da sie wyczytać z nich.
Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysztofkondel_104111.html
Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysztofkondel_104112.html
Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysztofkondel_104113.html
Widać masakryczny brak ładowania turbiny, w zasadzie w cały zakresie obrotów i odpowiadało by to rzeczywistemu problemowi z jakim sie kolega boryka, auto pomimo programu słabo idzie z dołu i kopci do tego. Wycięty i usunięty DPF.
Skąd się bierze w jednej kolumnie rozjazd ciśnienia doładowania (nie doładowanie) grupa 011, a w drugiej nadmiar powietrza w stosunku do wartości zadanej w grupie 003?
Dzięki za pomoc z góry. Pozdrawiam
Audi A3 1.9 TDI ASV powered by CARSOFT Przemyśl: 140KM <-- modyfikacje sterowników promocje dla forumowiczów!
Na początku przepływka do wymiany bo tnie dawki a różnica pomiędzy mierzoną zasysaną masą powietrza a ciśnieniem doładowania może wynikać z szalejącego przepływomierza lub z nieszczelności pomiędzy turbo a kolektorem ssącym lub uszkodzonym czujnikiem ciśnienia. I do sprawdzenia wężyki podciśnienia oraz geometria turbiny i grucha.
Dzięki Stacho! Będę coś działał z tym.
Audi A3 1.9 TDI ASV powered by CARSOFT Przemyśl: 140KM <-- modyfikacje sterowników promocje dla forumowiczów!
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)