Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 17

Temat: prośba analizę logów Audi A6 2.0TDI BKD 140 KM

  1. #1
    edraven's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A4 B8
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny prośba analizę logów Audi A6 2.0TDI BKD 140 KM

    Proszę o analizę logów (dziwnie zrobione, ale może coś się uda wywnioskować z nich) Z góry serdeczne dzięki!

    http://vaglog.rtnet.pl/krzysztofkondel_102082.html
    Audi A3 1.9 TDI ASV powered by CARSOFT Przemyśl: 140KM <-- modyfikacje sterowników promocje dla forumowiczów!

  2. #2
    Stacho's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radzionków
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Log jest straszny ale widać w dwóch miejscach że turbo znacznie przeładowuje. Proponuje zrobić jeszcze raz porządnie 003, 008, 011
    Ostatnio edytowany przez Stacho - 23-10-12 o 02:01

  3. #3

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    zrob normalne logi , pozatym turbo przeladowuje , cisnienie szaleje.

  4. #4
    edraven's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A4 B8
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Z czego może byc przeładowanie? Kierownice zapieczone? Turbo czyszczone rok temu...
    Ostatnio edytowany przez edraven - 31-10-12 o 20:49
    Audi A3 1.9 TDI ASV powered by CARSOFT Przemyśl: 140KM <-- modyfikacje sterowników promocje dla forumowiczów!

  5. #5
    edraven's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A4 B8
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Nowe logi. W miarę możliwości proszę o analizę. Mam nadzieję że coś teraz powiedzą. Dzięki!


    Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysztofkondel_102995.html
    Audi A3 1.9 TDI ASV powered by CARSOFT Przemyśl: 140KM <-- modyfikacje sterowników promocje dla forumowiczów!

  6. #6

    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wrocław
    Auto
    skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    89 razy

    Domyślny

    zrób normalne logi .czyli 3 bieg i logujesz od 1500-4000 obr z noga wcisnieta do oporu przez cały czas a nie ty sie bawisz pedałem gazu .te logi nadaja sie tylko do smieci bo na ich podstawie nie mozna nic stwierdzic
    diagnostyka vag 602-614-253
    sprzedam wtryski 320cc

  7. #7

    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa/Końskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    5 razy

    Domyślny

    Te logi nie pochodzą z silnika BKD tylko z silnika BRE.... silnik BKD nie wystepuje w A6...
    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
    A3 8P ... BKD... to nie jezdzi, to lata...

  8. #8
    edraven's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A4 B8
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Rzeczywiście BKD jest tylko w A3.

    Poniżej wklejam nowe logi, mam nadzieje że już coś da sie wyczytać z nich.
    Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysztofkondel_104111.html
    Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysztofkondel_104112.html
    Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysztofkondel_104113.html


    Widać masakryczny brak ładowania turbiny, w zasadzie w cały zakresie obrotów i odpowiadało by to rzeczywistemu problemowi z jakim sie kolega boryka, auto pomimo programu słabo idzie z dołu i kopci do tego. Wycięty i usunięty DPF.
    Skąd się bierze w jednej kolumnie rozjazd ciśnienia doładowania (nie doładowanie) grupa 011, a w drugiej nadmiar powietrza w stosunku do wartości zadanej w grupie 003?

    Dzięki za pomoc z góry. Pozdrawiam
    Audi A3 1.9 TDI ASV powered by CARSOFT Przemyśl: 140KM <-- modyfikacje sterowników promocje dla forumowiczów!

  9. #9
    Stacho's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radzionków
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Na początku przepływka do wymiany bo tnie dawki a różnica pomiędzy mierzoną zasysaną masą powietrza a ciśnieniem doładowania może wynikać z szalejącego przepływomierza lub z nieszczelności pomiędzy turbo a kolektorem ssącym lub uszkodzonym czujnikiem ciśnienia. I do sprawdzenia wężyki podciśnienia oraz geometria turbiny i grucha.

  10. #10
    edraven's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A4 B8
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Dzięki Stacho! Będę coś działał z tym.
    Audi A3 1.9 TDI ASV powered by CARSOFT Przemyśl: 140KM <-- modyfikacje sterowników promocje dla forumowiczów!

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •