Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 13

Temat: bkc przeładowuje geometria chodzi płynnie bez przycinania się

  1. #1
    Baxx12's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jelenia Gora
    Auto
    Audi A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny bkc przeładowuje geometria chodzi płynnie bez przycinania się

    Przeladowanie w BKC

    Witam.
    Mam problem z moim audikiem. Jest to A3 8p 105 BKC Mianowicie: przy obciazeniu na 4tym i 5tym biegu w granicach 1900 a 2100 obrotow zawor elektromagnetyczny zbija mi raptownie cisnienie. Przeladowuje mi minimalnie ale tylko w dolnych granicach obrotowych czyli okolo 2000 obrotow, dalej jest git,moge go krecic na 4tym biegu do odciecia i nic sie nie dzieje, dodam ze geometria chodzi plynnie. Podmienilem z innego BKC zawor elektoromagnetyczny,przeplywke,czujnik cisnienia doladowania i dalej jest to samo.Na sztandze jeszcze byla farba ale mimo wsztstko skracalem ja i wydluzalem...bez efektow a raczej bylo gorzej. Aktualnie sztanga jest w pozycji takiej jak byla na poczatku a ja stwierdzilem ze sie poddaje. Auto fajnie przyspiesza tylko ta turbo dziura w zakresie 2000 obrotow juz mnie dobija. Co to moze byc?? czy mial ktos podobny przypadek? pewnie do rozszyfrowania beda potrzebne logi? Prosze o pomoc. Pozdrawiam.

    Odpowiedz z cytatem Odpowiedz na prywatną wiadomość Przekazywanie wiadomości Przekaż

    Szybka odpowiedź
    Ostatnio edytowany przez Baxx12 - 10-09-12 o 08:21

  2. #2
    metti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    z północy
    Auto
    Cupra Formentor
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    222 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Baxx12 Pokaż post
    Przeladowanie w BKC
    Przeladowuje mi minimalnie ale tylko w dolnych granicach obrotowych czyli okolo 2000 obrotow, dalej jest git,

    tylko ta turbo dziura w zakresie 2000 obrotow juz mnie dobija.
    raz piszesz że przeładowuje a za chwilę że masz turbodziurę a to wcale nie musi być tożsame a raczej najczęściej się wyklucza, turbodziura zazwyczaj powstaje na wskutek niedoładowania a nie przeładowania


    pewnie do rozszyfrowania beda potrzebne logi?
    jak najbardziej, zwłaszcza 003, 008, 010 i 011

    powiem ci że u mnie jest podobnie, nie ma jako takiej dziury ale od około 1800 rpm jest dość mocne pociągnięcie, robiłem sobie logi i praktycznie wszystko jest w normie, nie ma nieszczelności, nie ma niedoładowania ani tym bardziej przeładowania, silnik to seria BLS bez DPF, ciśnienie doładowania na poziomie 2000mbar, dałem sobie z tym spokój
    było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007

  3. #3
    Baxx12's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jelenia Gora
    Auto
    Audi A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny

    Napisalem tak dlatego ze w momencie przeladowania elektrozawor zbija cisnienie i stad ta dziura. Spod ma dobry,ciagnie ladnie w calym zakresie tylko przy ok 2000 obrotow dostaje zamulke na chwile a potem dalej ciagnie. Przeladowuje mi o 100-150, w momencie gdy sztange wydluze co teoretycznie powinno cisnienie sie zmniejszyc to jest jeszcze gorzej 150-200. Dodam raz jeszcze ze nigdy nie przeszedl w tryb awaryjny.

  4. #4
    Baxx12's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jelenia Gora
    Auto
    Audi A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny

    W osprzecie jest wszystko w pozadku co jest potwierdzone zamiana z innego BKC.Jjedynie co jeszcze przychodzi mi do glowy to mniejsza pojemnosc gruszki przy turbo niz powinna byc. Czy ktos potwierdzi moja sugestie?
    Ostatnio edytowany przez Baxx12 - 10-09-12 o 11:55

  5. #5
    Baxx12's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jelenia Gora
    Auto
    Audi A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny Tylko dla fachowcow Ocen logi BKC

    Witam.
    Mam problem z moim audikiem. Jest to A3 8p 105 BKC. Mianowicie mam problem tego typu: przy obciazeniu na 3, 4tym i 5tym biegu w granicach1900 a 2100 obrotow zawor elektromagnetyczny zbija mi raptownie cisnienie. Przeladowuje mi minimalnie ale tylko w dolnych granicach obrotowych czyli dalej jest git,moge go kecic na 4tym biegu do odciecia i nic sie nie dzieje. dodam ze geometria chodzi plynnie i nie przycina sie. Podmienilem z innego BKC zawor elektoromagnetyczny,przeplywke,czujnik cisnienia doladowania i dalej jest to samo,czyli wykluczam niesprawnosc moich podzespolow.Na sztandze jeszcze byla farba ale mimo wsztstko skracalem ja i wydluzalem...bez efektow a raczej bylo gozej. Aktualnie sztanga jest w pozycji takiej jak byla na poczatku a ja stwierdzilem ze sie poddaje. Auto fajnie przyspiesza tylko ta turbo dziura w zakresie 2000 obrotow juz mnie dobija.Dodam jeszcze ze auto w sterowniku nie ma zadnego bledu i nigdy nie przeszlo w tryb awaryjny. Co to moze byc?? czy mial ktos podobny przypadek? Prosze o pomoc. Pozdrawiam. Dawid

    tutaj sa logi:

    http://vaglog.rtnet.pl/dadzio23_97171.html

    http://vaglog.rtnet.pl/dadzio23_97172.html

  6. #6

    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wrocław
    Auto
    skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    89 razy

    Domyślny

    masz wszystko w miare ok .róznice miedzy cisniem zadanym a wykonanym moga byc do 200 mbar .jedynie do czego mzna sie czepic to to ze turbo pózno osiaga wartosc zadna co moze byc spowodowane umirajaca gruszka czesta przypadłosc
    diagnostyka vag 602-614-253
    sprzedam wtryski 320cc

  7. #7
    Baxx12's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jelenia Gora
    Auto
    Audi A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny

    jezeli chodzi o gruszke to jet jak najbardziej OK. Moze w trakcie logow za wczesnie wcisnolem ok zamiast wcisnac gaz. tak mi sie wydaje.

  8. #8
    Baxx12's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jelenia Gora
    Auto
    Audi A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC

  9. #9
    metti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    z północy
    Auto
    Cupra Formentor
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    222 razy

    Domyślny

    nie masz żadnego przeładowania, wręcz przeciwnie, turbo mogłoby trochę wcześniej wstawać ale w zasadzie jest OK dlatego od 2000-2200 rpm czujesz takie pociągnięcie, brakuje 010 do oceny przepływomierza, w zasadzie wszędzie masz lekkie niedoładowanie największe jak sam widzisz przy 2300-2600 rpm
    było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007

  10. #10
    Baxx12's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jelenia Gora
    Auto
    Audi A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny

    zobacz dobrze na logi,w jednym miejscu nawet cisnienie nie wychyla sie za zadane i tak mimo wszysto zostalo zbite. Powtazam raz jeszcze ze auto na 3,4 i 5tym biegu ma zamulke okolo 2000 obrotow. Czyli od 1600 okolo wgniata w fotel, przy okolo 2000 odpuszcza mimo wcisnietego gazu do dechy i dalej zaczyna ciagnac az do odciecia juz plynnie.

    co do logow to wydaje mi sie ze szybciej wcisnolem start jak gaz moze stad to pomalu wstawajace turbo...

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •