Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 22

Temat: Mam prośbe pomóżcie w analizy logów Audi s3 APY 210Km

  1. #1

    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kamienna Góra
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY

    Domyślny Mam prośbe pomóżcie w analizy logów Audi s3 APY 210Km

    http://vaglog.rtnet.pl/krystq.k_92490.html prosze o pomoc w analizie i wsparcie

    dodam że świeżo po wymianie n75 auto nie ma mocy i szarpie bardzo gdy dolacza sie turbbina.... czujnik ciśnienia sprawny
    Ostatnio edytowany przez KaskaderYz - 24-07-12 o 22:59

  2. #2

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    z tych logow to można tylko wróżyć , zrob normalne logi

  3. #3

    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wrocław
    Auto
    skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    89 razy

    Domyślny

    zrob komplet logow tak jak radzi grzesiek albo podjedz do wrocławia nie masz daleko to ci to ogarne
    diagnostyka vag 602-614-253
    sprzedam wtryski 320cc

  4. #4

    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kamienna Góra
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY

    Domyślny

    tzn jak ?? Te są zrobione na 2 od wolnycj pedal w podloge do końca praktycznie .... na 2 biegu

  5. #5

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    na 3 biegu , pozatym wszystko zostalo opisane , setki razy pisalem jakie kanaly, wystarczy poczytać.

  6. #6

    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wrocław
    Auto
    skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    89 razy

    Domyślny

    logi dynamiczne robisz na 3 biegu od 1500 do odciecia logujesz bloki 2 20 31 115 118 .loguj kazdy osobno . zloguj te kanały co podałem bo mam przeczucie ze problem jest nie zwiazany z n75 i czujnikiem cisnienia w kolektorze . czy bład z czujnika powraca jesli tak do podaj pełen opis łacznie z tym czy bład jest sporadyczny lub ma nie wiarygony sygnał itd .
    diagnostyka vag 602-614-253
    sprzedam wtryski 320cc

  7. #7

    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kamienna Góra
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY

    Domyślny

    No więc zrobiłem te logi tak jak przykazaliście:

    blok 2 : http://vaglog.rtnet.pl/krystq.k_92923.html
    blok 20: http://vaglog.rtnet.pl/krystq.k_92924.html
    blok 31: http://vaglog.rtnet.pl/krystq.k_92925.html
    blok 114: http://vaglog.rtnet.pl/krystq.k_92926.html
    blok 115: http://vaglog.rtnet.pl/krystq.k_92927.html
    blok 118: http://vaglog.rtnet.pl/krystq.k_92928.html


    No więc jeszcze raz: Padł mi n75 wymieniłem na oryginał. mam cały czas błąd czujnika ciśnienia doładowania więc twierdzę że jest padniety co za tym idzie czekam na przyjście nowego czujnika oryginał oczywiście. przy robieniu logów szarpanie ustało... niby teraz... (ale prawdopodobnie to szarpanie było spowodowane uszkodzonym n75 bo szarpało wtedy dopiero jak ładować zaczeła turbina)... pomocy...

  8. #8

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    zrob loga na postoju na kanale 115, na wolnym obrotach nic nie rob, tylko odpala auto i zapisz pare sekund z 115 bloku
    jak dla mnie masz uszkodzony czujnik doladowania , ale do okreslenia potrzeba wyżej wymienionego loga.
    druga możliwość jesli log 115 nie potwierdzi czujnika , to masz uszkodzone sterowanie wastegatem turbiny.

  9. #9

    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kamienna Góra
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY

    Domyślny

    sterowanie waste gatem tzn ?? czujnik cisnienia doladowania napewno jest walniety... tylko troche mnie martwi bo zalozylem czujnik od kolegi z passata 1.9tdi ale co prawda o tym samym numerze cześci. to i tak nie chodził jak powinien... ale powiem tyle że w trasie do niemiec wszystko grało po przyjezdzie na drugi dzień odpalilem auto wyjechalem i szarpało przy doladowaniu i przechodzil w awaryjny i od tego momentu jest błąd czujnika ciśnienia doładowania.
    za jakaś 1-2h zrobie ten log tego 115

  10. #10

    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kamienna Góra
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY

    Domyślny

    http://vaglog.rtnet.pl/krystq.k_92999.html
    tu jest log tego bloku 115 na postoju

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •