http://vaglog.rtnet.pl/krystq.k_92490.html prosze o pomoc w analizie i wsparcie
dodam że świeżo po wymianie n75 auto nie ma mocy i szarpie bardzo gdy dolacza sie turbbina.... czujnik ciśnienia sprawny
http://vaglog.rtnet.pl/krystq.k_92490.html prosze o pomoc w analizie i wsparcie
dodam że świeżo po wymianie n75 auto nie ma mocy i szarpie bardzo gdy dolacza sie turbbina.... czujnik ciśnienia sprawny
Ostatnio edytowany przez KaskaderYz - 24-07-12 o 22:59
|
z tych logow to można tylko wróżyć , zrob normalne logi
zrob komplet logow tak jak radzi grzesiek albo podjedz do wrocławia nie masz daleko to ci to ogarne
diagnostyka vag 602-614-253
sprzedam wtryski 320cc
tzn jak ?? Te są zrobione na 2 od wolnycj pedal w podloge do końca praktycznie .... na 2 biegu
na 3 biegu , pozatym wszystko zostalo opisane , setki razy pisalem jakie kanaly, wystarczy poczytać.
logi dynamiczne robisz na 3 biegu od 1500 do odciecia logujesz bloki 2 20 31 115 118 .loguj kazdy osobno . zloguj te kanały co podałem bo mam przeczucie ze problem jest nie zwiazany z n75 i czujnikiem cisnienia w kolektorze . czy bład z czujnika powraca jesli tak do podaj pełen opis łacznie z tym czy bład jest sporadyczny lub ma nie wiarygony sygnał itd .
diagnostyka vag 602-614-253
sprzedam wtryski 320cc
No więc zrobiłem te logi tak jak przykazaliście:
blok 2 : http://vaglog.rtnet.pl/krystq.k_92923.html
blok 20: http://vaglog.rtnet.pl/krystq.k_92924.html
blok 31: http://vaglog.rtnet.pl/krystq.k_92925.html
blok 114: http://vaglog.rtnet.pl/krystq.k_92926.html
blok 115: http://vaglog.rtnet.pl/krystq.k_92927.html
blok 118: http://vaglog.rtnet.pl/krystq.k_92928.html
No więc jeszcze raz: Padł mi n75 wymieniłem na oryginał. mam cały czas błąd czujnika ciśnienia doładowania więc twierdzę że jest padniety co za tym idzie czekam na przyjście nowego czujnika oryginał oczywiście. przy robieniu logów szarpanie ustało... niby teraz... (ale prawdopodobnie to szarpanie było spowodowane uszkodzonym n75 bo szarpało wtedy dopiero jak ładować zaczeła turbina)... pomocy...
zrob loga na postoju na kanale 115, na wolnym obrotach nic nie rob, tylko odpala auto i zapisz pare sekund z 115 bloku
jak dla mnie masz uszkodzony czujnik doladowania , ale do okreslenia potrzeba wyżej wymienionego loga.
druga możliwość jesli log 115 nie potwierdzi czujnika , to masz uszkodzone sterowanie wastegatem turbiny.
sterowanie waste gatem tzn ?? czujnik cisnienia doladowania napewno jest walniety... tylko troche mnie martwi bo zalozylem czujnik od kolegi z passata 1.9tdi ale co prawda o tym samym numerze cześci. to i tak nie chodził jak powinien... ale powiem tyle że w trasie do niemiec wszystko grało po przyjezdzie na drugi dzień odpalilem auto wyjechalem i szarpało przy doladowaniu i przechodzil w awaryjny i od tego momentu jest błąd czujnika ciśnienia doładowania.
za jakaś 1-2h zrobie ten log tego 115
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)