Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 27

Temat: [8L] Problem przy odpalaniu

  1. #1

    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zielona Góra
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny [8L] Problem przy odpalaniu

    Witam....niedawno zostalem szczesliwym nabywca audi a3 1.8...zeby nie zanudzac przedstawie moj problem....auto "meczy" sie przy odpalaniu..komputer wyrzucil 2 bledy ktore dalo sie skasowac i po ponownym podlaczeniu juz ich nie wskazuje...blad przepustnicy i sondy lampda...1 odpalenie auta po nocy jest mozliwe ale trzeba dlugooo krecic ...kolejne odpalenia juz lepiej ale i tak nie jest dobrze...auto tez po samym odpaleniu-zimny silnik-tak jakby sie dlawilo jak wcisne gaz w podloge..prosze o porade co jest nie tak badz gdzie mam szukac usterki skoro komputer nic nie wyrzuca..pozdrawiam

  2. #2

    Data dołączenia
    Nov 2007
    Miasto
    Świdnica

    Domyślny

    Stary jedź do ASO i dotąd będą szukać aż znajdą,a takie laptopowe pseudo kompy za 50 pln to strata czasu tylko.W ASO przejadą się,posprawdzają na kompie to co będą wiedzieli że może być walnięte.Przerywanie silnika to temat rzekarzewody zapłonowe,świece zapłonowe,filtr paliwa,filtr powietrza,cewka zapłonowa czasem albo przepływomierz,przepustnica.Miałem to samo aż w ASO mi wymienili przepływkę,wyczyścieli przepustnicę i wsadzili nowy termostat.Reszta głąbów za 50 pln mówiła że nie ma błędów.Zapierd... do ASO stary
    power by A3

  3. #3

    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zielona Góra
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    no spoko...powiedz mi tylko ile koledzy w ASO wzieli sobie za taka przyjemnosc;]...zakupile auto 2 tygle temu..wymienilem filtry ..swiece ..rozrzad...wiec najchetniej bym tak zrobil ale jak mam kolejny tys wydac na wizyte u nich to wole najpierw spytac czy moze ktos mial podobny problem i moze mi udzielic jakiejs rady

  4. #4

    Data dołączenia
    Nov 2007
    Miasto
    Świdnica

    Domyślny

    ja też kupiłem niedawno auto i też to wymieniłem co Ty i też tak jak Ty jeździłem po laptopowcach za 50 zyla.Ja mam znajomego w ASO ale normalnie biorą 150 pln za podłączenie do kompa-dogadaj się z kimś tam-czy w ramach 150 zyla nie zdiagnozują tematu.Ja do tego dołożyłem 100 za termostat i 400 za przepływomierz-nie warto kupować zamienników tych rzeczy.Możesz jeszcze spróbować sprawdzić przewody zapłonowe-odpal go w nocy i zobacz czy idzie iskra.Sentech są dobre i za 180 pln-też wymieniłem w ciemno bo przewody też są odpowiedzialne za takie akcje.Zaobacz też czy grzeje się do 90 stopni-ja miałem termostat walnięty.Jak nie pojedziesz do super fachowców to wydasz majątek i będzie auto syfik chodziło.Mnie raz jak mi przerywał wziął duży fiacior na skrzyżowaniu.Teraz zanim chłopak zobaczy zielone to mnie już nie ma
    power by A3

  5. #5
    larius's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    The Revenant
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    A jakbyście Panowie poszukali trochę, choć minimum - FAQ... To byście wiedzieli co jest nie tak!
    Po pierwsze na ASO to nie ma co się tak rzucać od razu, bo w większości ich zdolności naprawcze ograniczają się do wymiany wszystkiego co się da...

    Po drugie sonda lambda odpowiada za dawkowanie paliwa! Jeśli ona działa nieprawidłowo to np. dawka paliwa może być za duża niż faktycznie tego silnik potrzebuje. Przez to jest "zalewany" i nie chce odpalić... Powinno się zrobić diagnostykę lambdy i sczytać logi wartości zmierzonych. Dodatkowo obejrzeć samochód od spodu i sprawdzić czy kable od lambdy są całe. Na tej podstawie można stwierdzić czy lambda działa jak należy.

    Po trzecie błąd przepustnicy to bardzo dobra podpowiedź, aby chociaż ją wyczyścić i zrobić jej adaptację - co dla osoby która rozróżnia rękę prawą od lewej i wie co to klucz imbusowy nie sprawi większego problemu, a problem z odpalaniem może nie ustąpi (pewnie lambda dorzuca coś od siebie), ale może drastycznie się zmniejszyć...

    Polecam poszukać na forum (warto zajrzeć do FAQ) na temat odpalania na ciepłym, przepustnicy, falujących obrotach itp...

    pzdr

    Ps. sciema79, dostosuj proszę nazwę tematu tak, aby była zgodna z pkt 5 regulaminu.

    Ps2. Jeżeli problem ustępuje na zupełnie rozgrzanym silniku, to sugerowałbym też wymianę czujnika temp. cieczy G2/G62. O tym też już wszystko zostało napisane na forum.
    Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig. After a few hours, you realize that he likes it.

  6. #6

    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zielona Góra
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    no wielkie dzieki za rade...postaram sie zdjagnozowac usterke i opisac jak uporalem sie z problemem...apropo nazwy zaraz dostosuje tak aby byla zgodna....dzieki wielkie za kazda pomoc..pozdrawiam

  7. #7
    MarekB's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi & VW
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    34 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    sciema79, natychmiast prosze sie dostosować do zasad forum, inaczej wątek leci do kosza a ty zarobisz ostrzeżenie
    Odkupię wolny czas, info na PW
    Cześci do Audi i nie tylko

  8. #8
    chester A3's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ok. wroclawia
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    on, czy ty oby nie jestes pracownikiem ASO??

    ja mam duze doswiadczenie z aso i powiem ci szczeze ze gdyby nie to forum to 2/3 usterek aso by nie naprawilo (nawet blisko by nie byli) tylko za kazdym razem pytam sie tu i potem w aso kieruje ich co moze byc nie tak

    co do kompow to laptop z vagiem i kabelkiem ma takie same mozliwosci (i w wiekszosci tych "specow" przeraza ta wiedza bo pare bledow nie umieli mi powiedziec o co chodzi, powiedzieli (a raczej przeczytali z ksiazki kodow) co one oznaczaja i martw sie chlopie sam

    sorki za OT
    OOOO UWIELBIAM




  9. #9

    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zielona Góra
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    witam serdecznie...wymienilem cewke i przewody..problem nadal ten sam....komputer zadnych bledow nie wyrzuca...pompa paliwa?przekaznik? czy jak to ktos opisywal zaworek zwrotny? kazda czesc to spora inwestycja wiec moze jakies wskazuwki od was?;] po wymianie cewki zniknal blad lambdy i przepustnicy ale nadal pali ciezko...pozdrawiam i do uslyszenia

  10. #10

    Data dołączenia
    Jul 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM

    Domyślny

    hejka
    nim pojedziesz do aso spóbuj znaleźć w swoich okolicach życzliwego forumowicza z vagiem
    podepnijcie się, na postoju / podczas jazdy posprawdzajcie załóżmy pierwsze 25 postawowych bloków i ich watości - na forum znajdziesz jak to odczytywać - powinieneś trafić co jest nie tak
    pzdr

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •