Pokazane rezultaty 1 do 4 z 4

Temat: Mrowienie na pedałach hamulca/gazu

  1. #1

    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny Mrowienie na pedałach hamulca/gazu

    Hej,

    posiadam A3 8P 1.9 TDI / 105KM i sytuacja wyglada nastepujaco:
    Auto dostalo chipa na 140KM / 305nM, ale pojawily sie mega wibracje na pedale gazu podczas przyspieszania / wiekszej predkosci i chip zostal zdjety - wgrane zostaly pierwotne mapy. Wibracje ustapily (choc moze lepszym slowem jest zmniejszyly sie).

    Obecnie nie ma walenia pedałów w nogi tylko jest takie mrowienie...

    Problemy jakie zaobserwowalem:

    - na goracym silniku jest bardziej wyczuwalne, na zimnym nic nie czuć na pierwszych kilometrach (albo jest to bardzo slabo wyczuwalne)
    - na swiatlach jak stoje na czerwonym na hamulcu - czuje pod nim prace silnika. Nacisniecie sprzegla - eliminuje ten efekt (czuc tylko bardzo minimalne łaskotanie)
    - jadac do 100km/h nawet na goracym silniku mrowienei jest prawie nie wyczuwalne, powyzej 100 zacznynam czuc pod noga
    - hamujac z wiekszej predkosci czuje bicie na pedale hamulca (cos w rodzaju drgan, wibracji) az do momentu pelnego zatrzymania, pozniej czuje prace silnika na wcisnietym hamulcu
    - jesli w/w hamowanie zacznie sie przy wcisnietym samym hamulcu - jest mrowienie, docisniecie sprzegla usuwa bicie na pedał / mrowienie
    - na jałowym nieraz zatelepie budą
    - spalanie w porzadku, 5 - 5.5 w trasie , 7 - 8 w miescie
    - na postoju, przegazowanie auta do 3000rpm powoduje ze juz czuc na pedale hamulca / gazu mrowienie (przy wyzszych obrotach)

    Ostrzejsze przyspieszanie poteguje efekt mrowienia, spacerowa jazda powoduje ze slabo czuc (ale tylko do 100km/h, czyli jazda po meiscie). Na trasie jest juz to wyczuwalne.

    Mialem wymieniane przeguby (zewn, i wewn), zbieznosc, skrzynie biegow (byla glosna), poduszke pod silnikiem (ostatnio poluzowalem ja). Sprzeglo ma jakies 40.000km, turbina tez tyle (byly wymieniane 2 lata temu).

    Auto podlaczalem pod komputer, bledow zadnych nie ma. Korekty wtryskow blisko wartosci własciwej (zdaje sie, ze jest to liczba 0).

    Prosze o pomoc / wskazowki co moge jeszcze zrobic.
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 04-07-15 o 13:45

  2. #2
    WIELKA BRYTANIA DanioUk's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skelmersdale-Rybnik
    Auto
    Audi S8 A6 80 cabrio
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    258 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    Zerknij na to moze masz podobny problem:

    http://www.a3-club.net/forum/showthr...957#post787957
    1.6 AKL 101KM
    1.8T APY 209KM ???

  3. #3

    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny

    @DanioUk

    Problem w tym wątku jest podobny, dwie diagnozy jakie znalazłem to koło dwumasowe oraz wtryski. Wtryski mialem juz diagnozowane pod komputerem zarówno na postoju jak i pod komputerem w trakcie jazdy - nie bylo złych wskazan, dawki były OK. Czyli co pozostaje dwumas?

  4. #4

    Data dołączenia
    Jul 2020
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nottingham
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    inny

    Domyślny Drganie/mrowienie pod pedalem gazu..

    Witam,
    Niecały rok temu zakupiłem audi a3 8p 2012 w automacie s tronic, z silnikiem 2. tdi 170 koni przbieg 123 tys mil... od niedawna mecze sie z problem.. a mianowicie podczas przyspieszania tj kolo 2 tys obrotów cos zaczyna mi drgac pod pedalem gazu... drganie jest dziwne bo nie wystepuje jak przyspieszam powli, gdy wdusze gaz za mocno to czasami przestaje byc wyczuwalne wiec ciężko to okreslic ale dzieje sie tak kolo 1800 - 2200 obrotow. W aucie byly wymieniane cale półośki, dziś robilem probe przelewkowa, jeden wtrysk troche przlewal wiec go wymienili teraz zdaniem mechanika jest w miare ok trzeci wtrysk delikatnie odbiega ale to raczej nic niepokojacego... Rozkladam rece mam juz dosyc uzerania sie z angielskimi mechanikami...te dwie wymiany kosztowaly mnie juz 700 funtow i troszke zaczyna mnie to juz denerwowac ze nikt nie potrafi trafnie zdiagnozowac mojego auta...dwumas raczej odpada bo na postoju nic nie trzesie nie ma rowniez zadnych trzaskow, biegi zrzuca idealnie, bez zadnych szarpniec.. na 14 lipca jestem umowiony na diganoze w serwisie Audi aczkolwiek chcialbym tego uniknac koszt samej dniagnizy to 125 f... z tego co mowil mechanik to wtryski sprawdzal jeszcze na vagu i niby sa ok po przeskanowaniu calego auta jedyny blad jaki znajduje to przepalona czwarta swieca zarowa... Proszę o jakiekolwiek sugestie.. Pozdrawiam

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •