Strona 1 z 12 12311 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 115

Temat: [8L] Podgrzewanie płynu chłodzącego

  1. #1

    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Częstochowa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny [8L] Podgrzewanie płynu chłodzącego

    Mam pytanie czy wie ktoś przy jakiej tem. załączają się świece do podgrzewania płynu.

  2. #2

    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    AUDI & SUZI SV650
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    z tego co jest mi wiadome to włączają się zawsze i podgrzewają do 50stopni, czyli włączają się zawsze poniżej tej temperatury płynu chłodzącego

  3. #3

    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Częstochowa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    A jeśli tego nie roią?

  4. #4

    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    AUDI & SUZI SV650
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    to pewnie coś jest zwalone, może świece są do wymiany, a przede wszystkim na jakiej podstawie twierdzisz że nie działają?

  5. #5

    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Częstochowa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    To proste te 2 przekazniczki nad ABS nie klapią a silnik zimny tyle co na dworze 2stC.
    A zauważyłem bo kiedyś napięcie trochę siadało jak one grzały a teraz nic.
    Grzałki sprawne bo jak zasteruje ręcznie czyli palcem na styk to okolice grzałek
    robią się gorące.Nie wiem czy ma to coś wspólnego bo na klimatroniku mam błąd
    50.1 jak zapalę silnik a jag zgaszę to 50.3 i nie znam tego kodu bo go nigdzie nie ma.
    Co ty na to?
    A tak w ogóle to dzięki za pomoc.

  6. #6

    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    AUDI & SUZI SV650
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    to muszą się wypowiedzieć mądrzejsi odemnie, nie znam się na błędach

  7. #7

    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Częstochowa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Tak tylko o tym błędzie piszę już ze sto razy i nic tak jak by się nikt nie znał na tym.

    [ Dodano: Nie 02 Gru, 2007 11:57 ]
    Tak jak pisałem brak pomocy.Muszę poszukać w Częstochowie VAG-a.Chyba
    że wie ktoś gdzie się najlepiej udać w okolicy .

  8. #8
    MiG25's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żyrardów
    Auto
    .:OOOO:.
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    83 razy

    Domyślny

    wiesgaj, wg ELSY:
    Electrical additional heater is activated by control unit for diesel direct injection system -J248 when following conditions occur at the same time:
    • ◆ Measured ambient or intake pipe air temperature (when engine starts) lower than 5 °C
    • ◆ Refrigerant temperature less than 70 °C
    • ◆ Engine speed above 800 rpm

    . Test grzałek można robić VAG-COMem w module silnika ( Output Test). Bedą tam pozycje:
    low heating output relay -J359 (przekaźnik od dwóch skrajnych grzałek) i high heating output relay -J360 (od środkowej ),to są właśnie te dwa przekaźniki nad ABSem. Powinny one cykać po przejściu na ten test przez ok 5s i pojawiać się przez chwilę napięcia na grzałkach.

    Acha no i świece żarowe sprawdza się mierząc rezystancję (od 0,5 do 0,7Ohma w temp.20stopni)

  9. #9

    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Częstochowa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Czyli tylko poniżej 5st.C grzałki te się załączają czy dobrze rozumiem.

  10. #10
    MiG25's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żyrardów
    Auto
    .:OOOO:.
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    83 razy

    Domyślny

    wiesgaj, tak , temperatura musi być ponizej 5st na czujniku mierzacym temp otoczenia (czyli chyba ten G17 w zderzaku) lub w ponizej 5 st w dolocie ( czujnik za intercoolerem).

    Oprocz tego predkosc silnika powyzej 800obr/min i temp. cieczy chłodzącej ponizej 70st ,no ale to raczej zawsze jest spelnione...

Strona 1 z 12 12311 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •