Strona 1 z 17 12311 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 165

Temat: [8P TDI] Drgania wyczuwalne w kabinie na biegu jałowym Big Problem!

  1. #1

    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI AZV

    Domyślny [8P TDI] Drgania wyczuwalne w kabinie na biegu jałowym Big Problem!

    Witam, od pewnego czasu po wymianie głowicy mam wyczuwalne drgania w kabinie na biegu jałowym. Diagnoza dwumasa a więc wymieniłem, nic nie pomogło następna diagnoza 2 pompowtryski wymieniłem na używki z allegro oczywiście dałem nowe uszczelniacze. Nic nie pomogło następnie wymieniłem 2 poduszki w ławie, poduche silnika + poducha rozrządu jakby mniej ale nadal wyczuwalne. Dodam że korekcje na pompowtryskach są w normie magik mówił że nawet bardzo dobre wtryski pracują jak nowe. Może orientujecie się skąd mogą się brać te wibracje? Ponieważ mam brak pomysłów i brak hajsu 4 tysiące wydałem i stoje w miejscu Proszę o wasze porady, Pozdrawiam
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 02-07-15 o 16:02

  2. #2

    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Jeśli kłopoty zaczęły się po wymianie głowicy to chyba nie ma sensu dalej szukać. Pojedz na reklamację, niech przepatrzą wszystko. Pozdro

  3. #3

    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI AZV

    Domyślny

    Jednak myślę że to poprostu się zbiegło... bo w sumie co ma głowica do drgań w kabinie?

  4. #4
    SAiLO's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Polski
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Moze wiazka kabli, ktora doprowadza napiecie do pompowtryskow? Podobno stara wiazka z czasem nie doprowadza napiecia do pompowtryskow, nie non-stop ale czasem albo przy odpowiednich wibracjach silnika.
    Widzialem tematy na zagranicznych forach gdzie pisza o polaczeniach na tej wiazce ulegajacych degradacji.

    Numer czesci poprawionej wiazki: 03G 971 033D
    http://a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic9956_1.gif

  5. #5

    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI AZV

    Domyślny

    Sailo a wtedy nie będzie na vagu żadnych błędów?

  6. #6
    prze-tec's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Płock/Słupno/Wawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    błędów może nie być, przepatrzcie korekcje i pid'y pompowtrysków,
    jesli poduszki i dwumas wyeliminowałeś to obejżyj wieszaki wydechu, możliwe, że w trakcie zmiany głowicy ruszali układ wydechowy za turbem i po złożeniu jest "napięty", a drgania przenoszą się po wieszakach na bude (widziałem coś takiego w passacie,- rury były na siłę zbliżone do siebie i skręcone złączką/opaską, gumy wieszaków były mocno naciągnięte i nie tłumiły drgań). Ciekawe też czy rozrząd złożony poprawnie - regulacja na fasolkach wałka, bodajże ssącego.
    "Ludzie ludzi robią, to my samochodu nie naprawimy ?!"
    171@380 by R-PERFORMANCE

  7. #7
    SAiLO's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Polski
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Z tego co czytałem błędy mogą w ogóle nie pokazać się w logu. Na zimnym silniku również new powinno być objawów.
    Wibracje w kabinie sa powodowane tym ze elektryka traci na ułamki sekundy kontakt później zaraz go uzyskuje, to wszystko przez wibracje silnika.

    Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
    http://a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic9956_1.gif

  8. #8

    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI AZV

    Domyślny

    No właśnie dodam że to wszystko się dzieje na rozgrzanym silniku jak załapie 90stopni to zaczyna wibrować i w momencie wibracji jest bujnięcie silnikiem... Rozrząd jest ustawiony na 0 czyli wręcz idealnie... korekcje pompek w normie... I dlatego wymiękam przy tym samochodzie... poduchy wymienione tak jak mówiłem...

  9. #9
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    to juz chyba 147 temat o telepaniu buda w BKD
    ktos kiedys powiedzial ze te silniki przy pewnym przebiegu tak maja i nic sie nie da z tym zrobic

    nie jest to wina dwumasu, nie jest to wina wtryskow, nie jest to wina wiazek elektrycznych (choc kazda z tych rzeczy moze byc tego przyczyna)
    kiedys pisano ze jak jest peknieta glowica to tez trzepnie buda ?! ty wymieniles...
    ciekaw jestem jak wyglada u cibie sprawa obrotow, czy przy tym trzepaniu widac ze obroty skacza ?
    jesli wskazowka stoi w miejscu, to jak wyglada sprawa pod VAG ? czy tam tez obroty stoja w miejscu....

    ty masz wszystkie te rzeczy wyeliminowane a dalej tak robi

    pojechalbym na konkretna diagnostyke auta, jesli wyjdzie ze wszystko jest ok, tzn przeplywomierz, klapa, egr, turbina pracuja jak nalezy, to chyba pozostanie ci sie do tego przyzwyczaic.


    jeszcze jedna rzecz, kwestia zlozenia dwumasu, wymieniane bylo samo kolo ? kolo jest napewno dobre ?
    zdajesz sobie sprawe ze wymienia sie komplet razem ze sprzeglem i srubami...

    auto ma ponad 200>
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  10. #10
    SAiLO's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Polski
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Ja mam zrobione 100.000 km, jak kupilem samochod to mial 50.000 km i buda drzala jak ciepla, problemu z glowica jak na razie nie bylo, a dwumas i sprzeglo byly wymienione i to nie pomoglo.
    Chyba pozostaje ta wiazka elektryczna.
    http://a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic9956_1.gif

Strona 1 z 17 12311 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •