Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 13

Temat: Wymiana pompy paliwa w 1.9 TDI

  1. #1
    gsq's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Czerwionka
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AXR
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny Wymiana pompy paliwa w 1.9 TDI

    Witam,
    Mam problem opisany w tym temacie:
    http://www.a3-club.net/forum/showthr...323#post956323

    Okazało się juz teraz na 99%, ze to pompa paliwa - przy odlączeniu węża, którym płynie paliwo do filtra paliwa jest suchutko, po przekreceniu kluczyka i probie uruchomienia auta diesel w ogole nie wyplywa z wężyka..

    Teraz mam pytanie do osob ktore wymienialy pompe. Doszedlem juz do miejsca gdzie ona sie znaduje (pod tylnym prawym siedzeniem jest klapka na 3 srubkach, odkrecamy i ją widzimy), teraz pytanie: jak ja wymienic? Odrecic pierscien, odlaczyc wszystkie wezyki i czujnik i po prostu wymienic wklad? Powiedzcie mi, czy jest tam cisnienie takie, ze bedzie mi sie paliwo wylewalo z weza ktory prowadzi do baku? Zastanawia mnie ten pływak ktory widac na zdjeciu http://img16.allegroimg.pl/photos/or.../25/2303052514, czy bedzie z nim problem?
    Chcialbym to po prostu wymienic samemu, ale wole sie wczesniej Was zapytac czy nie beda mnie czekac jakies niespodzianki po drodze..?

    Warto kupic nowa czy wybrac uzywke? Roznica w cenie spora..

    Czy to:
    http://www.iparts.pl/czesc/pompa-pal...728303600.html
    to jest wkład do tego:
    http://www.iparts.pl/czesc/zespol-za...100912261.html

    Czy to sa dwie rozne pompy? A jesli jedna, to czy wystarczy ze sam wklad wymienie?

    Mam nadzieje ze mi ktos pomoze z gory dzieki
    pozdrawiam,
    Piotrek
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 29-08-15 o 20:35

  2. #2
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy
    Who I am? I am a the Champion.

  3. #3
    gsq's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Czerwionka
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AXR
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    hm, nie wiem czy tamten temat mial mi pomoc (tym bardziej ze tam mowili o benzynowych pompach, a one sa sporo tansze), ale w sumie juz wiekszosc wiem. Natomiast teraz zastanawiam sie (bo juz zdecydowalem sie na nowke), czy warto doplacic do jakies firmowej czy mozna smialo brac zamiennik? Roznice w cenie na prawde ogromne - zamiennik juz nawet za 140 zł, a firmowa Pierburg ~450 zł, oryginal pewnie jeszcze drozszy.. WARTO?
    Rozumiem, ze przy zamienniku jest wieksze prawdopodobienstwo ze szybciej padnie, ale czy np. sa roznice w przeplywie paliwa, w cisnieniu paliwa. Jakies roznice ktore moga zaszkodzic innym czescia?

    Np. przy lozysku przekonalem sie ze warto doplacic 50 zł wiecej i miec firmowy. Co proponujecie przy pompie?

  4. #4
    gsq's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Czerwionka
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AXR
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    wszystko działa. niezly monolog tu prowadzilem - temat do usuniecia
    Ostatnio edytowany przez gsq - 15-05-12 o 19:36

  5. #5
    WIELKA BRYTANIA DanioUk's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skelmersdale-Rybnik
    Auto
    Audi S8 A6 80 cabrio
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    258 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    A sprawdziles przekaznik pompy????? Jest pod deska
    1.6 AKL 101KM
    1.8T APY 209KM ???

  6. #6
    gsq's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Czerwionka
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AXR
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Danio sprawdzalem - tzn wyciagnalem go, a potem sluchalem czy cyka i cykal. nie wiem jak sie 'profesjonalnie' sprawdza przekaznik, chyba najlepsze wyjscie kupic nowy, wlozyc i wtedy porownac na szczescie wymiana pompy pomogla (choc to jest najdrozsze wyjscie, ale w moim przypadku jedyne).

  7. #7
    WIELKA BRYTANIA DanioUk's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skelmersdale-Rybnik
    Auto
    Audi S8 A6 80 cabrio
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    258 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    No wiec jak cyka to znaczy ze prad dochodzi, wiec co innego jest problemem
    1.6 AKL 101KM
    1.8T APY 209KM ???

  8. #8
    gsq's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Czerwionka
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AXR
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    a oprocz tego - za rada Sztomel'a, jesli ikonka swiec zarowych sie pokazuje na 3sek. i znika to tez swiadczy o tym ze przekaznik jest sprawny.
    okazalo sie ze pompa paliwa

  9. #9

    Data dołączenia
    Mar 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań/POB
    Auto
    Audi a4
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    26 razy

    Domyślny

    Jak odłączyć wężyki które idą do pompy paliwa? Musze wyjąc pompę.

  10. #10
    Szczepus's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łapy
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ

    Domyślny

    UP. Mam ten sam problem .

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •