Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 27

Temat: Czujnik temperatury silnika - kto poda mi jego numer?

  1. #1
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny Czujnik temperatury silnika - kto poda mi jego numer?

    Kto moze mi podac nr czujnika temperatury silnika ?
    Szukam w etce ale nie potrafie znalesc
    Audi A3 1.8T - AGU
    Chodzi o ten czujnik jak na fotce



    Znalazlem:

    [img=http://images4.fotosik.pl/9/fthhl0l4k4z68gt2m.jpg]

    Zostawiam dla potomnych - mam nadzieje ze to to bedzie przyczyna mojej awarii
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  2. #2
    Dawid's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce, Jędrzejów
    Auto
    S3 apy
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Padl ci ten czujnik? Jakie miales objawy? Kolega ma maly problem w TT ze wskaznikiem temp. silnika i pewnie bedzie to wina tego ustrojstwa.

  3. #3
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Objawy sa takie:
    -falowanie obrotow w granicach 100-300 obrotow
    -nie chce zawsze palic na cieplym silniku
    -nie wlacza sie wentylator chlodnicy

    Wszyscy wokol mowia [pan a ASO, pan mietek z warsztatu itd] ze to ten czujnik
    Niestety dzisiejsze podpiecie pod vag sie nie powiodlo - wiec biore troche w ciemno
    badanie vagiem: 40zl - czyjnik 45zl wiec raz kozie smierc

    Od wskazan temperatury na liczniku jest inny czujnik
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  4. #4
    DTM's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów/Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    a co mi dasz jak Ci podam numer

    a zreszta nie wiem dokladnie ktory to ale wiem ze w etce go znajsziesz - nr rysunku to: 919-40
    A3 1.9 TDi ____________________________________________

  5. #5
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    DTM, czytaj uwaznie moj post- nr juz znalazlem - he
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  6. #6
    DTM's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów/Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez (A)rturo
    DTM, czytaj uwaznie moj post- nr juz znalazlem - he
    oj bo sobie cos tam zmienisz w czasie jak pisze... to sie nie liczy
    A3 1.9 TDi ____________________________________________

  7. #7

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa

    Domyślny

    Jesli to ten czujnik z zielona zlaczka to sprawdz dokladnie przy kupnie czy kostka pasuje... byla zmiana kostek w ktoryms roku i zamast kwadratowej jest z zaokraglonymi brzegami (i nie pasuje).
    Zamawiajac po Etce (po nr czasci) mozna je dostac z niepasuaca kostka !
    W ETCE sie zgadza ale w rzeczywistosci nie pasuje. W AGU powinienes miec tak jak ja stare typ kostek

  8. #8
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Mach, No wiem wlasnie - jutro sprawdze ale z tego co widze to jest kwadratowa - 4 piny
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  9. #9

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez (A)rturo
    Mach, No wiem wlasnie - jutro sprawdze ale z tego co widze to jest kwadratowa - 4 piny
    jesli 4 piny to jest dwu obwodawy czujnik temp cieczy chlodzacej... jeden obwod jest zrodlem informaci do ECU, drugi obsluguje wskaznik na zegarach

    czesto zdarza sie tak ze pada ten obwod na wskaznik i wskaznik lezy (albo dziala i nagle opada)... a mimo to temp na VAGu jest OK - bo info do ECU ida dobre.

    byc moze u Ciebie tak sie narbilo ze masz ten obwod do ECU padniety

    jesli masz kwadratowe kostki w aucie i bedziesz zamawial czujnik to na 99,9% sprzedadza Ci ze zlaczka zaokraglona

  10. #10

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olsztyn/Poznan
    Auto
    V^P!
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.4 TFSI - CMBA, CXSA (122 KM)

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Mach
    czesto zdarza sie tak ze pada ten obwod na wskaznik i wskaznik lezy (albo dziala i nagle opada)... a mimo to temp na VAGu jest OK - bo info do ECU ida dobre.
    skads to znam . juz mi sie to zdazylo 5 razy rypnac w ciagu 3 lat.
    moze ktos wie czy ta temp. mozna wyswietlic na climatroniku z informacji z ecu?

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •