Pokazane rezultaty 1 do 7 z 7

Temat: jak to jest z tym dwumasem?

  1. #1
    szFFagier's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny jak to jest z tym dwumasem?

    witam. ostatnio w gazecie przeczytałem artykuł o ekonomicznej jeździe. było tam kilka oczywistych wskazówek, o których nie bede sie rozpisywał. chodzi mi natomiast o zmiane biegów i jeździe na niskich obrotach silnika. w artykule pisze, zeby jezdzic na "możliwie najniższych obrotach" i zamiast na trójce, jechac na piątce. jest tez wzmianka o tym, ze "nowoczesne" silniki maja systemy chroniace dwumas przez zniszczeniem. ja zmieniam biegi w okolicy 2200-2700 i jadąc redukuje jesli obroty schodza ponizej 1500 (tak przynajmniej jest w instrukcji 8p). i czy majac 8p z 2,0TDI BKD moge powiedziec, ze moj silnik jest "nowoczesny"?

    zdr/
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 04-07-15 o 14:49

  2. #2
    kuebk's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Berlin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    143 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    Wiesz moze dla silnika taka jazda nie jest najgorsza, w sensie na niskich obrotach. Ale dla DPFu juz zdrow nie jest.

  3. #3
    czaro10's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowsze
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    558 razy
    Podziękował
    68 razy

    Domyślny

    Wg mojej wiedzy, dwumas "dostaje" najbardziej jak na bardzo niskich obrotach wciskasz pedal gazu na max.

  4. #4
    szFFagier's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    a co w momencie, kiedy auto zejdzie do tych 1100 obrotów i lekko muskasz gaz jadąc nie redukujac biegu? bo na pewno mniej pali, ale ma to jakis negatywny wpływ na sprzeglo czy dwumas?

  5. #5

    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wrocław
    Auto
    skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    89 razy

    Domyślny

    cztero cylindrowy silnik generuje nawieksze drgania miedzy 1000 a 2000 obr wiec jakie kolwiek jezdzenie w tym zakresie obrotów wpływa negatywnie na dwumasa
    diagnostyka vag 602-614-253
    sprzedam wtryski 320cc

  6. #6
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    najbardziej dostaje jak strzelasz ze sprzegla
    ale przy niskich obrotach tez nie jest kolorowo, zwlaszczas jak wcisniesz mocno gaz ( jak Czarek napisal )

  7. #7
    zbigzbig20's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wielkopolska
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    28 razy

    Domyślny

    A jak to jest z DSG? Czasem człowiek jest zmuszony jechać poniżej 2000 rpm a samochód na 6 biegu sobie śmiga. Nie czuć aby sie dławił czy mulił , po prostu sobie płynnie jedzie. Czy ma to jakiś wpływ na żywotność dwumasu?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •