Strona 1 z 8 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 72

Temat: problem z układem chłodzenia

  1. #1

    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 BLR

    Domyślny problem z układem chłodzenia

    witam mam maly problem z moim samochodem...od wczoraj pali mi sie czerwona kontrolka w komputerze pokladowym sygnalizujace ze cos jest nie tak z plynem chlodzacym..szkopul w tym ze temperatura silnika nie jest za wysoka- 90 stopni i poziom plynui w zbiorniczku jest optymalny..mieliscie taki porblem kiedys?prosze o pomoc
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 04-07-15 o 15:00

  2. #2
    larius's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    The Revenant
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    Otwarty

    loggini, może sam czujnik w zbiorniczku coś szwankuje... Sprawdzałeś na VAGu czy nie ma błędów?
    Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig. After a few hours, you realize that he likes it.

  3. #3

    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 BLR

    Domyślny

    jestem laikiem jezelij chodzi o specjalistyczne nazewnictwo..co to jest VAG?

  4. #4
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    loggini, VAG to interfejs komputer-samochod, komunikujesz sie z autkiem, zczytujesz.kasujesz bledy itd.




    popraw awatar, masz 2.0TDI wiec na 99% BKD , sprawdz w ksiazce serwisowej.ew. naklejka we wnece kola zapasowego
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  5. #5
    bazzyliusz's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    OOOO
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Mi się pary razy zapaliła. Według mnie ten czujnik jest bardzo czuły na poziom płynu i temperaturę.
    Dolej płynu ponad okolice maximum na zimnym silniku. Wtedy powinno być ok, jeśli nie będzie to trzeba szukać usterek. Najlepiej VAGiem albo w serwisie.

  6. #6
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Jul 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    BMW E60 520d LCI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    czujnik czyli ramkę z drutu wystarczy zewrzeć czymś metalowym i bedzie wiadomo czy zamyka czy nie, najlepiej dolać płynu i po sprawie, ja mam dolane z 1cm ponad połowe zbiorniczka i czy stoi na pochyłym czy prostym to jest juz ok, a ubywający płyn w A3 to wina przeciekającej czasami pompy wody ale ten typ tak ma, tak samo jak i uszczelka wokół pompy jest lipna tak i wirnik jest lipny bo jest plastikowy i lubi się rozpaść albo wypłukać

  7. #7

    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 BLR

    Domyślny

    dzieki za rade wystarczylo po prostu dolac ponad max..(do polowy zbiorniczka) nie wiem i jeszcze jedno pytanko..znacie jakiegos dobrego i nie kazacego sobei duzo placic mechanika audi oprocz Bosch Service Szukala..dzieki

  8. #8
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Jul 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    BMW E60 520d LCI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    loggini mnie życie nauczyło żeby omijać ASO szerokim łukiem, także robię wszytko sam, moja rada że wystarczy iść do zwykłego "kowala", który może nie tyle co jest zdolny ale dokładny, bo te silniki nie oszukujmy się ale są bardzo proste w budowie

  9. #9

    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrów Wlkp
    Auto
    Audi A3 S-Line ABT
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Witam mam pytanieczy macie podobnie. Podczas jazdy w tem około -3 stopni i włączonym ogrzewaniu AUTO na 20 st. silnik po normalnym czasie łapie 90 i jest ok w monecie gdy np stanę w korku widzę jak temperatura silnika spada. jak rusze i zacznę jechać oczywiscie szybko wraca do 90. Dziwi mnie to ze przez nagrzewnicę tak szybko tracę temperaturę czy w waszych a3 tez tak jest 2.0 BKD

  10. #10
    czaro10's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowsze
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    558 razy
    Podziękował
    68 razy

    Domyślny

    To nie jest normalne. U mnie temperatura plynu chlodniczego nie spada tak szybko. Tym bardziej przy takiej temperaturze. Inna sprawa jak by bylo kilkanascie stopni na minusie.

Strona 1 z 8 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •