Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 35

Temat: [8L] Zbyt niska temperatura cieczy chłodzącej

  1. #1

    Data dołączenia
    Dec 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny [8L] Zbyt niska temperatura cieczy chłodzącej

    A wiec taka mnie spotkała przygoda że postanowiłem wymienić płyn chłodzący na zimowy no i po zalaniu nowego płynu zimowego na wskaźniku temperatury samochód rozgrzewa się do 80 stopni Celcjusza i dalej nie chce iść a przecież powinno dojść do 90 przed wymianą było wszystko dobrze. Wiec co to się mogło się narobić może ktoś wie ??
    A3-ka Jest Bogiem Prędkość Nałogiem Turbo Podstawą a Jazda Zabawą

  2. #2

    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARZ
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Zgodnie z tym co jest napisane w instrukcji: "W czasie normalnej jazdy wskazowka powinna wahac sie w srodkowym zakresie podzialki"

    wiec mysle, ze nie powinno to byc niczym niepokojacym 90° +-10°

    U mnie zuwazylem, ze jak jade szybciej, tzn ok 100kmh, to temp spada do 80°, jak sie zatrzymam na swiatlach, albo w korku, temp rosnie ciut ponad 90°

  3. #3
    micho_m's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    A odpowietrzyles uklad? Chyba trzeba odpowietrzyc.

  4. #4

    Data dołączenia
    Dec 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    micho_m, a w jaki sposób się odpowietrza ukaład jak byś mugł wyjaśnić ??
    A3-ka Jest Bogiem Prędkość Nałogiem Turbo Podstawą a Jazda Zabawą

  5. #5
    larius's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    The Revenant
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    micho_m, MARC u nas układ sam się odpowietrza! Trzeba włączyć grzanie na max i niech silnik chwilę pochodzi. Potem najwyżej dolać, jak brakuje w zbiorniku wyrównawczym.
    Nawet jeśli byłoby zapowietrzony to by się prędzej grzał niż byłby zimny...

    MARC, a jaki płyn zalałeś teraz? Taki sam jak poprzednio był? Czy coś innego i w jakich proporcjach z wodą?
    Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig. After a few hours, you realize that he likes it.

  6. #6

    Data dołączenia
    Dec 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    larius, zalałem gotowym Prestone bez dodawania wody no a wcześnij to nie wiem jaki był nie wiem czy może ma coś to do żeczy ale czyściłem ten zbiorniczek wyrównawczy a on ma tam jakiś czujnik chyba w nim no nie wiem może to się jakoś uszkodziło ?? jak twierdzisz ?? a tak propo to ile powinno wejść litrów płynu w układ chłodzenia ??
    A3-ka Jest Bogiem Prędkość Nałogiem Turbo Podstawą a Jazda Zabawą

  7. #7
    Kuba007's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoszcz
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    mozliwe, ze to zbieg okolicznosci i poprostu termostat sie uszkodzil - sie nie domyka. ja tak mialem ze termostat mialem jako tako sprawny ale uszczelka byla uszkodzona na nim i nawet kiedy byl zamkniety przepuszczal wode

  8. #8
    larius's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    The Revenant
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    Jak temperatura jest za niska to chyba tylko termostat wchodzi w grę jak mówi Kuba007.

    Pytałem o płyn, bo może teraz ma większe ciepło właściwe i dłużej się nagrzewa niż poprzedni... Długo czekałeś aż się nagrzeje?
    Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig. After a few hours, you realize that he likes it.

  9. #9

    Data dołączenia
    Dec 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    larius, nom faktycznie wolniej się teraz nagrzewa to co to przejdzie mu samo czy by było termostat do wymiany a ile taka przyjemność kosztuje ?? może wiesz ??
    A3-ka Jest Bogiem Prędkość Nałogiem Turbo Podstawą a Jazda Zabawą

  10. #10
    IceMan's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wawa
    Auto
    Fake S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI CBAB
    Pomógł
    17 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Dzis uparalem sie z tym problemem. U mnie max pokazywal 70 stopni na klimatroniku. Wymienilem termostat koszt 40zl i juz jest dobrze silniczek szybko sie nagrzewa i wszystko cacy. A z odpowietrzaniem to tak jak ktos wyzej pisal wlaczasz silnik i czekasz az sie nagrzeje dolewajac do zbiorniczka plynu bo wiadomo ze do jakiegos czasu bedzie go ubywac Dziwne zeby przy wymianie moglo cos sie zepsuc. A w tym zbiorniczku to jest czujnik ale odpowiedzialny za ilosc a nie temp cieczy

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •