Witam ostatnio odczytałem w swoim autku błędy. Wyszły następujące:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 8L - Audi A3/S3
Scan: 01,02,03,08,15,17,22,35,37,45,54,55,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 06A 906 018 C
Component: 1,8l R4/5V MOTR HS V04
Coding: 04000
Shop #: WSC 00000
3 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
17967 - Throttle Valve Control part (J33: Fault in basic settings
P1559 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 907 379 A
Component: ABS/EDS ITTAE 20 GI V00
Coding: 03604
Shop #: WSC 06435
1 Fault Found:
01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)
16-00 - Signal Outside Specifications
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 8L0 820 043 B
Component: A3 KLIMAVOLLAUTOMAT_D72
Coding: 03140
Shop #: WSC 06317
No fault code found.
Address 15 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 909 601 A
Component: AIRBAG VW3 V01
Coding: 00065
Shop #: WSC 06313
1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 8L0 919 860 A
Component: AB-KOMBIINSTR. VDO D07
Coding: 00142
Shop #: WSC 75019
IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0T0031805
1 Fault Found:
01176 - Key
07-00 - Signal to Low
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 8LO 862 257 E
Component: ZV-Pumpe
Coding: 00000
Shop #: WSC 65535
1 Fault Found:
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -
End -------------------------------------------------------
dodam że pierwsze 3 błędy po skasowaniu się już nie pojawiły ( choć kasuje je juz drugi raz od kiedy kupiłem kabelek - stąd moje pytania:
1) czy te trzy błędy oraz błąd absu mogą być spowodowane tym samym np: lipnym akumulatorem
2) czy po przeczyszczeniu bezpieczników na aku (wyczytałem że to może być przyczyną) należy przywrócic ustawienia fabryczne w adaptacji i jezeli tak to jak tego dokonać
3) czy błąd pompy centralnego zamka może być związany z nie działającą tylną wycieraczką i być przyczyną jej niedziałania ponieważ wszystkie drzwi się domykają a sama pompa niepracuje jakoś długo
4) czy błąd sterownika poduszek raczej oznacza jego uszkodzenie czy bardziej jest prawdopodobne że wystrzeliły ?
5) i ostatnie chciałbym spróbować przeprowadzić próbę statyczną i dynamiczna z tym ,że nie nie do końca wiem które bloki wybrać do pomiarów (1.8 AGN) w dieslach jakoś dokladniej i obszerniej jest to wyjaśnione
pozdr. i z góry dzięki za odp.