Pokazane rezultaty 1 do 4 z 4

Temat: Prośba o analizę błedów

  1. #1

    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olsztyn
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    raz

    Domyślny Prośba o analizę błedów

    Witam ostatnio odczytałem w swoim autku błędy. Wyszły następujące:

    VAG-COM Version: Release 311.2-N
    Chassis Type: 8L - Audi A3/S3
    Scan: 01,02,03,08,15,17,22,35,37,45,54,55,56

    Address 01 -------------------------------------------------------
    Controller: 06A 906 018 C
    Component: 1,8l R4/5V MOTR HS V04
    Coding: 04000
    Shop #: WSC 00000
    3 Faults Found:
    18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
    P1602 - 35-10 - - - Intermittent
    17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
    P1570 - 35-10 - - - Intermittent
    17967 - Throttle Valve Control part (J33: Fault in basic settings
    P1559 - 35-10 - - - Intermittent
    Readiness: 0000 0000

    Address 03 -------------------------------------------------------
    Controller: 1J0 907 379 A
    Component: ABS/EDS ITTAE 20 GI V00
    Coding: 03604
    Shop #: WSC 06435
    1 Fault Found:
    01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)
    16-00 - Signal Outside Specifications

    Address 08 -------------------------------------------------------
    Controller: 8L0 820 043 B
    Component: A3 KLIMAVOLLAUTOMAT_D72
    Coding: 03140
    Shop #: WSC 06317
    No fault code found.

    Address 15 -------------------------------------------------------
    Controller: 1J0 909 601 A
    Component: AIRBAG VW3 V01
    Coding: 00065
    Shop #: WSC 06313
    1 Fault Found:
    65535 - Internal Control Module Memory Error
    00-00 - -

    Address 17 -------------------------------------------------------
    Controller: 8L0 919 860 A
    Component: AB-KOMBIINSTR. VDO D07
    Coding: 00142
    Shop #: WSC 75019
    IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0T0031805
    1 Fault Found:
    01176 - Key
    07-00 - Signal to Low

    Address 35 -------------------------------------------------------
    Controller: 8LO 862 257 E
    Component: ZV-Pumpe
    Coding: 00000
    Shop #: WSC 65535
    1 Fault Found:
    01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
    35-00 - -

    End -------------------------------------------------------

    dodam że pierwsze 3 błędy po skasowaniu się już nie pojawiły ( choć kasuje je juz drugi raz od kiedy kupiłem kabelek - stąd moje pytania:
    1) czy te trzy błędy oraz błąd absu mogą być spowodowane tym samym np: lipnym akumulatorem
    2) czy po przeczyszczeniu bezpieczników na aku (wyczytałem że to może być przyczyną) należy przywrócic ustawienia fabryczne w adaptacji i jezeli tak to jak tego dokonać
    3) czy błąd pompy centralnego zamka może być związany z nie działającą tylną wycieraczką i być przyczyną jej niedziałania ponieważ wszystkie drzwi się domykają a sama pompa niepracuje jakoś długo
    4) czy błąd sterownika poduszek raczej oznacza jego uszkodzenie czy bardziej jest prawdopodobne że wystrzeliły ?
    5) i ostatnie chciałbym spróbować przeprowadzić próbę statyczną i dynamiczna z tym ,że nie nie do końca wiem które bloki wybrać do pomiarów (1.8 AGN) w dieslach jakoś dokladniej i obszerniej jest to wyjaśnione
    pozdr. i z góry dzięki za odp.
    Ostatnio edytowany przez wwwddd - 18-10-11 o 12:57

  2. #2
    batman500's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    16 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Tu w centralnym nie chodzi o wycieraczke tak jak myslales tylko ten blad oznacza ze gdziec mozesz miec jakas nieszczelnosc zamka centralnego podociskaj na zlaczach badz sprawdz czy masz wszystko szczelne bo z tego co wiem wyskakuje to przy slabszym cisnieniu w ukladzie spowodowanym nieszczelnoscia
    Ostatnio edytowany przez batman500 - 21-10-11 o 00:09

  3. #3

    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olsztyn
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    ok dzięki za pomoc może ktoś się orientuje analizę jakich bloków powinno się przeprowadzić dla tego silnika przy próbie stat. i dynamicznej ?

  4. #4
    batman500's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    16 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Wiesz zalezy co chesz sprawdzic przewaznie sie robi blok 3 8 i 11 i sprawdzisz egr przeplywke i 11 doladowanie turbo i jej stan czy cos sie nie blokuje czy nie w blokach 13 18 23 sprawdzisz kondycje pompowtryskow.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •