Witam,
Odkąd kupiłem swoje nowe auto - A3 ASZ, wystepowało w nim takie cykliczne buczenie, szuranie (nie wiem jak to nazwać) słyszalne podczas pracy silnika na biegu jałowym z okolic paska/ napędu rozrządu. Myślałem, że pewnie któraś rolka albo napinacz. Okazało się, że po wymianie wszystkiego co było do wymiany, mianowicie kpl napędu rozrządu (łącznie z popychaczem hydraulicznym, pompą wody oczywiscie, itp), później napinacza paska pk, itp, itd. buczenie nadal występuje jak występowało, nic a nic nie ustało.
Zdjęliśmy wszystkie paski pk, odpaliłem auto i buczenie nadal słychać, a więc diagnoza, że coś przy rozrządzie. Stetoskop to potwierdził. Tylko co? Jeżeli wszystko jest nowe i złożone poprawnie na znak? Pasek teflonowy dayco, rolka i napinacz INA, pompa wody ori. Dodam, że przed wymianą rozrządu było to samo. Rano słychać to trochę mniej.
Tu nagranie audio pracy silnika - http://w446.wrzuta.pl/audio/4FLCqtmWaLi/asz_buczenie
Co o tym myślicie? Spotkał się ktoś z was z czymś takim? Jak znam życie to nie...i będzie mi buczało póki się coś nie rozpier**li.. :/
Auto odpala, ogólnie jeździ i przyspiesza znakomicie. Przebieg oryginał 186kkm.
Sądzicie, że to może być mój problem? - http://www.tdi-tuning.pl/forum/viewt...b17b70f4669f82
Będę wdzięczny za jakieś rzeczowe sugestie...
Pozdrawiam