Witam, jak przedstawiają się koszty naprawy/wymiany silnika w a3 99r, 1,8t? Brak kompresji - nie bardzo widzę żeby się opłacało naprawiać, koszt słupka to ok 1800zł, + robota
Witam, jak przedstawiają się koszty naprawy/wymiany silnika w a3 99r, 1,8t? Brak kompresji - nie bardzo widzę żeby się opłacało naprawiać, koszt słupka to ok 1800zł, + robota
|
ale skoro napisałeś koszt to o co jeszcze pytasz? ważne żebyś silnik znalazł z dobrego źródła. ale pierw zdejmij głowicę i sprawdź, może to nic poważnego.
koszt przekładki +- bo szczerze jeszcze się w to nie bawiłem, przypuszczam, iż może być to dziura w tłoku, walnięta uszczelka pod głową, nieszczelne zawory lub pierścienie, co jeszcze może być powodem braku kompresji(silnik kręci, nie zapala- raz na czas zapali i gaśnie)
nie wiem ile mechanik wezmie za przełożenie silnika, szczerze to nie wiem nawet ile za zmiane tarcz hamulcowych biorą bo sobie silnik sam przekładałem tylko z 1.6 na 1.8T.
koszt jest tylko tyle co goły silnik, nie potrzebujesz uzbrojonego bo reszte osprzętu masz dobrą. tyle co nowy płyn chłodniczy i nowy olej potrzebujesz.
nie przychodzi mi do głowy nic więcej jak to co wymieniłeś. ale sprawdz bo jeśli tylko uszczelke wywaliło to lepiej zapłacić za wszystko 300zł niż prawie 2 tys jesli tak to rzeczywiscie wychodzi..
nie wiem ile dokładnie powiedzą ci za wymiane silnika, ale jak kiedyś chciałem wymienić silnik w polonezie to zaden mechanik nie zszedł poniżej 700zł.
Wydaje mi sie że w a3 za wymiane będą chcieli troche więcej...
A moze zawory,rozrzad przestawiony ??
Prawdziwych przyjaciol na palcach reki zlicze, oni gdy odejde, zapala na grobie znicze
_____________________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
oznaczenie AGU 150hp a przepustnica na linke, ja mam bez linki, o co chodzi? Czy śmiało można kupować silnik z przepustnicą na linkę, bo i tak wymienić muszę ją na elektroniczną(czy jak sie to tam zwie) i czy nie bedzie z tym problemów
Ostatnio edytowany przez Wiwix - 11-05-11 o 12:56
Mozesz bo osprzet zostanie z twojego starego silnika.
bo AGU zawsze ma przepustnice na linke, Ty musiałęś mieć zmienianą. ale nic się nie dzieje, wszystko zostawiasz swoje, tylko silnik wpada nowy więc nie ma problemu.
A jesli kupie słupek z wersji 180 konnej to osprzęt będzie pasował, silnik będzie chodził na mapie ze 150 i tyle mocy powinien mieć? bo w sobote się wybieram po niego chyba tylko musze miec pewność ze to bedzie grac i buceć POPRAWIAM, MÓJ SILNIK ARX
Czy mogę kupić silnik 1.8 T 180 KM (132kW) 235 Nm (oznaczenie silnika: ARY ) z wersji quatro? czy osprzęt będzie pasował, kupię sam słupek bez kolektorów, turbiny sprzegła itd, pomocy
Aha i jeszcze co z wiązkami do motoru?
Ostatnio edytowany przez Wiwix - 12-05-11 o 16:37
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)