Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 24

Temat: zegar doładowania turbiny/wskaźnik Boost w 1.9/2.0 Tdi

  1. #1
    wneku321's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    VW GOLF 7.5 GTI PP
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny zegar doładowania turbiny/wskaźnik Boost w 1.9/2.0 Tdi

    Witam szukałem na forum i albo nic nie ma, albo nie mogłem znaleźc.
    Mam problem kupiłem wskaźnik boost autogage i nie do końca wiem gdzie go podłączyć w 2.0 Tdi.? Może ktoś na forum już robił coś takie kiego?
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 04-07-15 o 15:07
    _______________________
    205 KM 425 Nm =>> 269 KM 415 =>> 3??

  2. #2
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    slabo szukales

    robi sie tak samo jak w "kazdym" aucie, a o zegarach turbo na tym forum troche jest

    ale...

    w warsztacie podwieszony temat z przerobkami konkretnie do 8p :

    http://www.a3-club.net/forum/showthr...595#post714595

    a tam :

    http://forums.fourtitude.com/showthread.php?2612731

    kwestia zamontowania w srodku samego zegara to juz zalezy od inwencji i rodzaju zegara, zegarow
    niektorzy maja na slupku, niektorzy jak w linku w nawiewie, ale ten dedykowany z linka jest malutki

    w sprzedazy na allegro dominuja zegary 53, ale sa tez ich wersje 60, a taka idealnie wchodzi w nawiew 8p, sporo juz osob na tym forum tak zrobilo, czego przyklady w dziale moje auto

    przyklad u mua :

    http://www.a3-club.net/forum/showpos...&postcount=514
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  3. #3
    wneku321's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    VW GOLF 7.5 GTI PP
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Pomysł na zamątowanie zegara w środku już mam tylko nie wiem w którym miejscu wpiąć się z podciśnieniem ??
    _______________________
    205 KM 425 Nm =>> 269 KM 415 =>> 3??

  4. #4
    t0m3k's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Ja mam wpięty tuż przed kolektorem ssącym
    A3 2.0TDi 16V + / 40% z 1L CLUB!

  5. #5
    wneku321's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    VW GOLF 7.5 GTI PP
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Już sobie poradziłem zamontowałem w obudowie egr. jak będę miał chwile to zrobię fotki i się podzielę efektem.
    _______________________
    205 KM 425 Nm =>> 269 KM 415 =>> 3??

  6. #6
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    ja mam zrobiona wypustke z rury , tam gdzie kiedys byl EGR wlasnie, do tego wezyk, a sam zaworek ten zmieniajcy sygnal podpiety kolo N75, kabelek przeprowadzony tak jak ida kable do kabiny z komory silnika
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  7. #7

    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrów Wlkp
    Auto
    Audi A3 S-Line ABT
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Witam własnie kupiłem ww. wskaźnik i zastanawiam sie gdzie podłączyć tą rurkę
    Wiem ze musi być gdzieś w dolocie. Szukając na forum znalazłem ten temat

    z tym że jest jeden problem w tym temacie koleś w białym audi podpina sie gdzieś pod serwem za akumulatorem widać na foto w miarę dobrze ale niestety on ma 2,0 T a ja ma 2,0 TDI i teraz pytanie czy ja mogę podpiąć sie w to samo miejsce i czy nie bede miał przekłamania na wskaźniku i czy oczywiascie ja taką rurkę mam . Rozważam tes sposób na wkręcenie sie w palstikową rurę gdzieś koło czujnika ale nie jestem pewien czy uda mi się to dobrze uszczelnić i unieruchamić. Prosze o małe wsparcie Mile widziane foto. Aha i nie za bardzo chcę wierciić w EGR lub lub w żeliwnym dolocie

  8. #8
    prze-tec's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Płock/Słupno/Wawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    nie wepniesz się w przewód do serwa ponieważ tam jest tylko podciśnienie z pompy vacuum, musisz się wpiąć gdzieś w dolot, najlepszą opcją jest egr lub jakiś aluminiowy element dolotu tak by nawiercić dziurkę i wstawić dysze, najlepiej za IC, taki jest najpewniejszy montaż, modzenia w plastiku nie popieram. W plastiku tez dziurke trzeba nawiercić i wtedy jakiś dobry klej epoksydowy,do tego np wkrętka gazownicza i dopiero wężyk do wskaźnika.

    Przy okazji pytanko do kolegów mających wskaźniki boost mechaniczne w tdi , drży Wam wskazówka ?
    "Ludzie ludzi robią, to my samochodu nie naprawimy ?!"
    171@380 by R-PERFORMANCE

  9. #9

    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrów Wlkp
    Auto
    Audi A3 S-Line ABT
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Dowbra wiec jestem po monta?u tego Boosta

    http://allegro.pl/boost-cisnienie-do...994219440.html

    i pytanie do koleg?w kt?rzy tez maj? wska?niki ile u was dmuch ?e si? tak wyra?? chwilowo. U mnie na 3 biegu i peda? do pod?ogi wska?nik wskazuje 1,9 bar przez 1 sek potem w ci?gu 5 sek spada go warto?ci oko?o 1,4 - 1,5bar dodam ze mam wirusa ABT na 170 km i 370 Nm. Nie znam sie jeszcze na tym wiec nie wiem czy ta chwilowa du?a warto?? moze by?. Wiem ze Trubo w TDI powinno dmucha? oko?o 1,4 bar

  10. #10
    niuuniek's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Millau
    Auto
    a3 quattro
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    gdzie sie wpieles, moze zaprezentujesz jakies foto??
    Quattro 252 km 460 NM by CTR TUNING
    &
    Quattro SB 170 km

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •