Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 30

Temat: Nastawnik wałka rozrządu

  1. #1

    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koszalin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny Nastawnik wałka rozrządu

    Panowie proszę o pomoc, od pewnego czasu moje AGN się dziwnie zachowuje, tzn. silnik inaczej pracuje po odpuszczeniu gazu obroty potrafią spaść do 300 kolejno pofalować w górę i w dół, aż wrócą na swoje miejsce. Kolejna sprawa auto potrafi przy np. 120 przy próbie przyspieszenia zacząć szarpać... Błędy jakie pokazuje mi vag:

    17936 Nastawnik wałka rozrządu strona 1 - przerwa
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
    16885 Czujnik prędkości pojazdu zakres/możliwości
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
    16500 Czujnik temperatury silnika zakres/możliwości
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY


    ps. jeśli zły temat to proszę modka o przeniesienie.
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 01-01-17 o 19:08

  2. #2
    kamil17932's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Krakow
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez max7a Pokaż post
    Panowie proszę o pomoc, od pewnego czasu moje AGN się dziwnie zachowuje, tzn. silnik inaczej pracuje po odpuszczeniu gazu obroty potrafią spaść do 300 kolejno pofalować w górę i w dół, aż wrócą na swoje miejsce. Kolejna sprawa auto potrafi przy np. 120 przy próbie przyspieszenia zacząć szarpać... Błędy jakie pokazuje mi vag:

    17936 Nastawnik wałka rozrządu strona 1 - przerwa
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
    16885 Czujnik prędkości pojazdu zakres/możliwości
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
    16500 Czujnik temperatury silnika zakres/możliwości
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY


    ps. jeśli zły temat to proszę modka o przeniesienie.
    Czysciles przepustnice i adaptowales?
    Druga sprawa z nastawnikiem walka, jezeli Ci wyskakuje ten blad to sa tylko dwie sprawy albo nastawnik sie przyciera albo czujnik zmiennej fazy nie pracuje prawidlowo i wysyla blad, przerabiałem ten temat ostatio u siebie

  3. #3

    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koszalin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    Jeśli chodzi o przepustnice to jest sprawna. Zaś jeśli chodzi o błąd to polecono mi wymienić czujnik położenia wałka, jeśli nie znajdę innego pomysłu zostało mi tylko to. Szukałem nastawnika jednak nigdzie nie mogę go znaleźć jedynie w ASO go maja w cenie na którą kupie drugi silnik ...

  4. #4
    kamil17932's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Krakow
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez max7a Pokaż post
    Jeśli chodzi o przepustnice to jest sprawna. Zaś jeśli chodzi o błąd to polecono mi wymienić czujnik położenia wałka, jeśli nie znajdę innego pomysłu zostało mi tylko to. Szukałem nastawnika jednak nigdzie nie mogę go znaleźć jedynie w ASO go maja w cenie na którą kupie drugi silnik ...
    mam goscia ktory sprzedaje nastawniki uzywane po 200-300zl

  5. #5

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Grodzisk maz
    Auto
    Brak
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    a mozna jakis kontakt do niego? bo mam ten sam problem

  6. #6
    kisiel66's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dębica
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Jak ktoś może to prosiłbym o foto z etki z tym czujnikiem położenia wałka do a3 1.8 AGN ( w którym miejscu silnika )
    Dzięki z góry za pomoc.
    P.s
    I jeżeli podczas testów słyszę ten napinacz łańcuszka rozrządu to znaczy że mam problem raczej z tym czujnikiem i dlatego pokazuje mnie się błąd 17936 Nastawnik wałka rozrządu strona 1 - przerwa
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

  7. #7

    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wrocław
    Auto
    skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    89 razy

    Domyślny

    jak słyszysz łancuch to masz do wymiany napinacz z łancuchem
    diagnostyka vag 602-614-253
    sprzedam wtryski 320cc

  8. #8
    kisiel66's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dębica
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    przy teście wyjść silnika na vagu ;
    Test Wyjść >...<1120 ustawienie wałka rozrządu 1 (wciskam dalej i wyskakuje :wykonanie funkcji w tym momencie jest niemożliwe )
    czy to jest wina czujnika lub samego nastawnika czy może coś z kablami ??? Chciałbym wiedzieć jak najwięcej bo wymiana całego napinacza z nastawnikiem i łańcuszkiem to będzie ostateczność.
    Pozdrawiam

  9. #9

    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wrocław
    Auto
    skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    89 razy

    Domyślny

    nawet jak masz uszkodzony czujnik to go nie kupisz no chuba ze urzywke bo czujnik wystepuje w całosciz z nastawnikiem .tak jak napisałem wczesniej jesli słyszysz łancuch to napinacz nie napina łancucha co swiaczy o jego awari jedynym rozwiazaniem jest wymiana . jak chcesz to mozesz sprawdzic opornosc powina byc 16 omów i napiecie na pinie 1 to 12 v. jak to bedzie ok to jest jeszcze mozliwosc ze masz problem z cisnieniem oleju .
    diagnostyka vag 602-614-253
    sprzedam wtryski 320cc

  10. #10
    kisiel66's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dębica
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Opornośc oscyluje w granicach 16 omów więc jest ok a co do napięcia na pinie to przy przekręconym zapłonie ( silnik zgaszony) jest 5 v .
    Czy żeby sprawdzić napięcie na wtyku to muszę chyba zapalić motor i pytanie czy można/trzeba tak zrobić ( bez ewentualnych niespodzianek ) ???

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •