|
gniazdo diagnostyczne, żeby podłączyć vaga
[ Dodano: Nie 29 Lip, 2007 12:25 ]
tylko, ze nie wiem jak za bardzo to rozkręcic, pewnie trzeba będzie wykręcić popielniczkę i konsolę środkową, ale nie jestem pewny, więc lepiej nich wypowie się ktoś kto to już rozkręcał
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
ale ja mam gniazdo diagnostyczne pod kierownica po lewej stronie.....
wiec powinieniem miec dwa?
powinienes miec w tym miejscu ktore pokazales na fotce, widocznie ktos je przeniosl....Oryginalnie napisane przez jarekp23
Zeby sie tam dostac musisz odkrecic caly tunel (ten gdzie lewarek zmiany biegow).
W tym miejscu powinna tez byc zaslepka zamykajaca- w serwisie nie jest droga
wystarczy wykrecic popielniczke i jest szansa ze to co ci wpadlo bedzie gdzies tam, jezeli nie, no to czeka cie wiecej zabawy
.......
a wlasnie jak ja sie odkreca, bo probowalem wyciagnac recznei ale jakos nie idzie a nie chcialbym urwac czegos, asrubek zadnych nie widze..
otwierasz popielniczkę i na końcu jest jedna śrubka, potem tylko odpinasz kostki o wyjmujesz
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
jarekp23, w wersjach poliftowych gniazdo jest obok kierownicy, moze poprostu masz stary tunel i dlatego tam też jest dziura
jak już wydostaniesz sobie to co chcesz to jedź do aso, zaslepka kosztuje pare złoty a masz spokój
HMMM, nie wydostane, bo po okrecenu popielniczki dojscia nie ma do tej przewstzreni za ta dziura
jarekp23, zdejmij półkę pod kierownicą, i wtedy z boku masz rewelacyjne dojście do tego co za i pod popielniczką, jeśli masz za duże dłonie użyj kobiety
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)