Pokazane rezultaty 1 do 4 z 4

Temat: Logi 1.9 TDI ASV

  1. #1

    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    jaw
    Auto
    skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny Logi 1.9 TDI ASV

    Witam!
    Zlogowałem dziś auto bowiem zaniepokoiło mnie "ładowanie" mojego turbo które zostało zregenerowane poczatkiem stycznia w Turbotecu, auto w wiekszosci jedzie jak SDI, albo faluje doładowanie, czasami jest albo nie ma, w wiekszosci czuć go przed 3k obr.
    Błędów brak. 200k na budziku. Motor ASV

    ,Grupa A:,'003,,,,Grupa B:, Zatrzymany,,,,Grupa C:, Zatrzymany
    ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,,
    ,CZAS,870-950 rpm,230-370 mg/H,230-370 mg/H,40-75%,CZAS,,,,,CZAS,,,,
    Znacznik,ZAPISU, /min, mg/suw, mg/suw, %,ZAPISU,,,,,ZAPISU,,,,
    ,0.02,1386,325.0,320.0,53.4,,,,,,,,,,
    ,0.33,1449,850.0,530.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,0.72,1512,850.0,560.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,1.17,1575,850.0,630.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,1.54,1680,850.0,685.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,1.90,1743,850.0,745.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,2.26,1848,850.0,805.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,2.62,1911,850.0,865.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,2.98,2016,850.0,910.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,3.37,2121,850.0,960.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,3.77,2226,850.0,1045.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,4.15,2331,850.0,1010.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,4.54,2457,850.0,980.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,4.93,2562,850.0,965.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,5.32,2667,850.0,955.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,5.71,2772,850.0,925.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,6.11,2877,850.0,900.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,6.50,3003,850.0,885.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,6.88,3087,850.0,875.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,7.23,3192,850.0,870.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,7.60,3276,850.0,855.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,7.96,3381,850.0,850.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,8.31,3465,850.0,835.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,8.67,3549,850.0,825.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,9.02,3633,850.0,815.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,9.37,3717,850.0,815.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,9.73,3801,850.0,780.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,10.09,3885,850.0,755.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,10.45,3927,850.0,720.0,4.8,,,,,,,,,,
    Środa,02,Marzec,2011,16:54:08
    038 906 012 BB,,1.9l R4 EDC 0000SG 2809,

    ,Grupa A:,'003,,,,Grupa B:, Zatrzymany,,,,Grupa C:, Zatrzymany
    ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,,
    ,CZAS,870-950 rpm,230-370 mg/H,230-370 mg/H,40-75%,CZAS,,,,,CZAS,,,,
    Znacznik,ZAPISU, /min, mg/suw, mg/suw, %,ZAPISU,,,,,ZAPISU,,,,
    ,0.01,1470,320.0,325.0,56.6,,,,,,,,,,
    ,0.35,1512,850.0,525.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,0.73,1575,850.0,575.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,1.11,1638,850.0,645.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,1.46,1722,850.0,705.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,1.82,1806,850.0,760.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,2.18,1890,850.0,825.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,2.54,1974,850.0,885.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,2.90,2079,850.0,950.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,3.26,2184,850.0,1025.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,3.64,2289,850.0,1020.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,4.00,2394,850.0,980.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,4.36,2499,850.0,965.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,4.71,2625,850.0,955.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,5.07,2730,850.0,940.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,5.43,2835,850.0,930.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,5.78,2940,850.0,915.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,6.17,3045,850.0,895.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,6.55,3150,850.0,875.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,6.93,3255,850.0,865.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,7.28,3339,850.0,850.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,7.64,3444,850.0,835.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,8.02,3528,850.0,825.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,8.41,3633,850.0,810.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,8.80,3696,850.0,770.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,9.19,3780,850.0,730.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,9.58,3864,850.0,730.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,9.97,3948,850.0,735.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,10.35,4011,850.0,740.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,10.70,4074,850.0,740.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,11.06,4137,850.0,745.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,11.41,4200,850.0,745.0,4.8,,,,,,,,,,



    ,Grupa A:,'011,,,,Grupa B:, Zatrzymany,,,,Grupa C:, Zatrzymany
    ,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,D.cycle MAP v.,,,,,,,,,,
    ,CZAS,rpm,1850-1950 mbar,1700-2080 mbar,45-95%,CZAS,,,,,CZAS,,,,
    Znacznik,ZAPISU, /min, mbar, mbar, %,ZAPISU,,,,,ZAPISU,,,,
    ,0.02,1407,1020.0,1030.2,34.7,,,,,,,,,,
    ,0.34,1449,1744.2,1040.4,22.3,,,,,,,,,,
    ,0.70,1512,1795.2,1132.2,19.9,,,,,,,,,,
    ,1.07,1554,1836.0,1213.8,19.9,,,,,,,,,,
    ,1.42,1617,1866.6,1315.8,21.5,,,,,,,,,,
    ,1.78,1701,1907.4,1417.8,19.9,,,,,,,,,,
    ,2.14,1764,1948.2,1530.0,19.9,,,,,,,,,,
    ,2.51,1848,1978.8,1642.2,31.9,,,,,,,,,,
    ,2.90,1953,1999.2,1764.6,41.4,,,,,,,,,,
    ,3.29,2037,1999.2,1917.6,51.4,,,,,,,,,,
    ,3.68,2142,1999.2,2060.4,59.4,,,,,,,,,,
    ,4.07,2247,1999.2,2223.6,68.1,,,,,,,,,,
    ,4.46,2373,1999.2,2233.8,67.3,,,,,,,,,,
    ,4.85,2499,1999.2,2182.8,69.3,,,,,,,,,,
    ,5.24,2604,1999.2,2172.6,71.3,,,,,,,,,,
    ,5.63,2709,1999.2,2162.4,72.9,,,,,,,,,,
    ,6.02,2814,2009.4,2172.6,74.5,,,,,,,,,,
    ,6.45,2940,2009.4,2162.4,75.7,,,,,,,,,,
    ,6.84,3045,2019.6,2131.8,76.9,,,,,,,,,,
    ,7.23,3150,2019.6,2121.6,78.5,,,,,,,,,,
    ,7.61,3255,2029.8,2111.4,78.9,,,,,,,,,,
    ,7.99,3360,2029.8,2101.2,79.7,,,,,,,,,,
    ,8.36,3423,2040.0,2080.8,80.1,,,,,,,,,,
    ,8.72,3507,2040.0,2070.6,80.1,,,,,,,,,,
    ,9.07,3591,2040.0,2060.4,80.9,,,,,,,,,,
    ,9.43,3675,2040.0,2050.2,80.5,,,,,,,,,,
    ,9.79,3738,2040.0,1978.8,76.5,,,,,,,,,,
    ,10.14,3801,2040.0,1907.4,72.9,,,,,,,,,,
    ,10.50,3864,2040.0,1897.2,71.7,,,,,,,,,,
    Środa,02,Marzec,2011,16:56:35
    038 906 012 BB,,1.9l R4 EDC 0000SG 2809,

    ,Grupa A:,'011,,,,Grupa B:, Zatrzymany,,,,Grupa C:, Zatrzymany
    ,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,D.cycle MAP v.,,,,,,,,,,
    ,CZAS,rpm,1850-1950 mbar,1700-2080 mbar,45-95%,CZAS,,,,,CZAS,,,,
    Znacznik,ZAPISU, /min, mbar, mbar, %,ZAPISU,,,,,ZAPISU,,,,
    ,0.02,1659,999.6,1050.6,34.7,,,,,,,,,,
    ,0.36,1659,1091.4,1050.6,34.7,,,,,,,,,,
    ,0.70,1701,1907.4,1091.4,22.7,,,,,,,,,,
    ,1.10,1743,1948.2,1244.4,23.5,,,,,,,,,,
    ,1.44,1827,1968.6,1417.8,19.9,,,,,,,,,,
    ,1.80,1911,1989.0,1591.2,27.9,,,,,,,,,,
    ,2.16,1995,1999.2,1754.4,44.6,,,,,,,,,,
    ,2.52,2079,1999.2,1938.0,55.4,,,,,,,,,,
    ,2.88,2184,1999.2,2111.4,63.8,,,,,,,,,,
    ,3.26,2310,1999.2,2254.2,70.1,,,,,,,,,,
    ,3.65,2415,1999.2,2203.2,68.1,,,,,,,,,,
    ,4.11,2541,1999.2,2172.6,70.1,,,,,,,,,,
    ,4.58,2688,1999.2,2162.4,71.7,,,,,,,,,,
    ,4.96,2814,2009.4,2162.4,74.1,,,,,,,,,,
    ,5.31,2919,2009.4,2162.4,76.1,,,,,,,,,,
    ,5.67,3024,2009.4,2152.2,76.9,,,,,,,,,,
    ,6.03,3129,2019.6,2131.8,78.1,,,,,,,,,,
    ,6.39,3234,2029.8,2121.6,78.9,,,,,,,,,,
    ,6.75,3318,2029.8,2111.4,79.3,,,,,,,,,,
    ,7.11,3423,2040.0,2101.2,80.9,,,,,,,,,,
    ,7.46,3507,2040.0,2080.8,80.1,,,,,,,,,,
    ,7.84,3612,2040.0,2050.2,80.1,,,,,,,,,,
    ,8.23,3696,2040.0,1999.2,77.7,,,,,,,,,,
    ,8.62,3780,2040.0,1927.8,73.3,,,,,,,,,,
    ,9.01,3864,2040.0,1917.6,72.5,,,,,,,,,,
    ,9.40,3927,2040.0,1938.0,71.7,,,,,,,,,,
    ,9.79,4011,2040.0,1968.6,73.3,,,,,,,,,,
    ,10.23,4095,2019.6,1999.2,73.7,,,,,,,,,,
    ,10.63,4179,1999.2,2029.8,76.1,,,,,,,,,,
    ,11.01,4263,1978.8,2050.2,77.7,,,,,,,,,,
    ,11.36,4326,1958.4,2060.4,79.3,,,,,,,,,,


    To są moje pierwsze logi więc mogłem coś schrzanić.

    Czy ja dobrze widże i rozumuje że przepływka pokazuje jakieś bzdety(faluje)?
    I temu turbo tak dziwnie dmucha?


    pozdrawiam

  2. #2
    Lemac's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    FSD
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Wrzuć logi tutaj:

    http://vaglog.rtnet.pl

    I podaj linki
    _______________________________________________
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic28944_2.gif

  3. #3

    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    jaw
    Auto
    skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    już daje, są dla logowania w jednym bo przy pierwszym musiałem gwałtownie hamować

    http://vaglog.rtnet.pl/mickeford_37260.html

    http://vaglog.rtnet.pl/mickeford_37259.html

  4. #4
    Sztomel's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Volkswagen Golf Mk4
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    210 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Firma Turbotec z Jaworzna ogólnie na różnych forach na bardzo dobrą renomę, jest ogólnie polecana i chwalona za dwuletnią gwarancję na regenerowane turbinki. Faktem jednak jest, że regulacja ciśnienia doładowania wygląda nieciekawie. O ile wolne wstawanie turbo w początkowym zakresie obrotów możnaby przypisać nieszczelnościom na wężykach podciśnienia o tyle utrzymujące się przeładowanie już nie. Proponuję zatem podmienić na próbę w miejsce elektrozaworu N75 elektrozawór N18 od sterowania zaworem EGR i wtedy ponownie zlogować grupę 011. Możesz też wykonać log grupy 010 aby zobaczyć czy nie świruje czujnik ciśnienia doładowania G71. Wskazania w grupie 003 nie świadczą o tym, że przepływka daje "dziwne" parametry - daje takie właśnie z powodu falującego ciśnienia doładowania. Zależność jest taka, że wskazania przepływki zależą od tego czy rzeczywiste ciśnienie doładowania jest zgodne z ciśnieniem zadanym a nie odwrotnie. Przy źle mierzącej przepływce wskazania w grupach 003 i 008 są zaniżane a mimo to ciśnienie doładowania będzie prawidłowe.
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic10577_1.gif

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •