15.3 "Potencjometr silnika klapy powietrza,czasem przerwa"
wiem ze to on oznacza,nie wiem tylko co z tym zrobić i czy w ogóle sam coś zdziałam????
15.3 "Potencjometr silnika klapy powietrza,czasem przerwa"
wiem ze to on oznacza,nie wiem tylko co z tym zrobić i czy w ogóle sam coś zdziałam????
|
co to jest za kod błędu? czym to sprawdzałeś?
pzdr
Z tego co widzę, to kod błędu odczytany z klimatronika z kanału 1.
Sam błąd oznacza, że w siłowniku przełączającym pomiędzy obiegiem otwartym a zamkniętym, potencjometr zbliża się ku końcowi swojego żywota. Miałem też te błędy,
ale dodatkowo miałem zerwaną ośkę w tym ustrojstwie i otwieranie/zamykanie obiegu mi nie chodziło wcale. Efektem było, że mimo iż obieg był nadal zamknięty, klapa byłą w położeniu otwartego i klimatronik dziwnie z tą temperaturą się zachowywał...
już pisałem o tym na forum, a na spodzie tej strony masz fotki jak ten siłownik wygląda. Pod tym białym kółkiem (największym) są właśnie te ślizgi potencjometru. Oryginalnie powinny być chyba 3, ja miałem tylko jeden (reszta wyłamana)
A co z tym zrobić? no można sam potencjometr spróbować zreanimować, są takie preparaty w sprayu choćby... ale raczej ma wyłamane ślizgi i tu by trzeba cosik zaimprowizować. Dać na pewno się da, ale roboty trochę z tym jest..
BartOwl @ kiedyś czerwona A3 ASZ-Q dziś Focus 2.0TDCi & Honda XL600V Transalp
Na forum wybitnie rzadko
[[[ dodawanie zdjęć do sygnaturek zepsute!!! ]]]
A tu coś odemnie w tym temacie, w razie czego na PW służę pomocą <<tu>>
Mogę prosić o odświeżenie tego tematu? Wiadomo który z potencjometrów należy w takim przypadku wymienić, czy też dopiero diagnostyka VAGiem wskaże odpowiednio? Foto: http://i266.photobucket.com/albums/i...yphhon/Box.jpg
Błąd dotyczy potencjometru silnika V71, ale podłączenie pod VAGa tylko potwierdzi.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)