Pokazane rezultaty 1 do 10 z 10

Temat: [8L] Czy przez popsutą uszczelke pod głowicą będzie więcej

  1. #1
    marcint844's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koniec Świata :)
    Auto
    Audi a4 170km
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny [8L] Czy przez popsutą uszczelke pod głowicą będzie więcej

    Witam.
    Nie wiem gdzie zamieścić to pytanie, więc napisałem tutaj. Czy jeżeli mam uszkodzona uszczelkę pod głowicą samochód będzie więcej palił. Stwierdziliśmy z mechanikiem że powietrze idzie w zbiornik z płynem, w sumie auto juz stoi w naprawie ale pytam bo dośc dużo paliła.
    Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko trudne do zrealizowania...
    2.0 TDI170 KM A4 S-line

  2. #2
    bronek's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    K A T O W I C E
    Auto
    oooo
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL

    Domyślny

    ile palila?
    4Litery - A3-jeczką w terenie woże ... ;]

  3. #3
    atal's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pomorskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Pomógł
    26 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    plynu oleju tak

    ale paliwa nie

  4. #4
    e-mako's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Raciąż
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez atal
    plynu oleju tak

    ale paliwa nie
    A ja się z Tobą nie zgodzę. Jeśli wydmuchnie uszczelkę , to może nie być kompresji na którymś cylindrze i nie będzie dobrze spalał mieszanki, i nie będzie miał siły i będzie nierówno chodził i oczywiście będzie więcej palił.
    Te objawy o których mówisz na 99 % wskazują na uszczelkę pod głowicą.
    Niestety czeka Cię wydatek

  5. #5

    Data dołączenia
    Jan 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szkocja
    Auto
    VW Passat B6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny Re: Czy przez popsutą uszczelke pod głowicą będzie więcej

    Cytuj Oryginalnie napisane przez marcint844
    Witam.
    Nie wiem gdzie zamieścić to pytanie, więc napisałem tutaj. Czy jeżeli mam uszkodzona uszczelkę pod głowicą samochód będzie więcej palił. Stwierdziliśmy z mechanikiem że powietrze idzie w zbiornik z płynem, w sumie auto juz stoi w naprawie ale pytam bo dośc dużo paliła.
    Jakie miales jeszcze objawy padnietej uszczelki?
    18" RS6

  6. #6

    Data dołączenia
    Oct 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    CZESTOCHOWA
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH

    Domyślny

    Jakie miales jeszcze objawy padnietej uszczelki?
    Obroty ... na wolnych obrotach silnik nie pracuje równo tylko obroty cały czas skaczą
    Dopóki Walczysz Jesteś Zwycięscą ...

  7. #7
    marcint844's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koniec Świata :)
    Auto
    Audi a4 170km
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny Re: Czy przez popsutą uszczelke pod głowicą będzie więcej

    Cytuj Oryginalnie napisane przez tmstp
    Cytuj Oryginalnie napisane przez marcint844
    Witam.
    Nie wiem gdzie zamieścić to pytanie, więc napisałem tutaj. Czy jeżeli mam uszkodzona uszczelkę pod głowicą samochód będzie więcej palił. Stwierdziliśmy z mechanikiem że powietrze idzie w zbiornik z płynem, w sumie auto juz stoi w naprawie ale pytam bo dośc dużo paliła.
    Jakie miales jeszcze objawy padnietej uszczelki?

    Jedyny objaw to to że co jakiś czas zapalała mi się kontrolka płynu chłodzącego. Poprostu wyciekał. I musiałem dolewać. Na początku było prawie nie odczuwalne, ale jak odkręciliśmy korek chwile pochodził na obrotach a płyn do góry. Po czym można jeszcze poznać? mianowicie w zbiorniczku na górze płyn wraca sie do niego, jeżeli na zapalonym samochodzie nie widać w powrocie powietrza to jest ok.
    Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko trudne do zrealizowania...
    2.0 TDI170 KM A4 S-line

  8. #8

    Data dołączenia
    Jul 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH

    Domyślny

    Witam,

    objawy identycznie takie same jak u mnie. Auto się przegrzewało, co doprowadziło do wykrzywienia głowiczki, a co za tym idzie wymianę uszczelki.

    Po wymianie uszczelki pod głowicą (koszt uszczelki + planowanie głowicy + robocizna ok. 700 zł) auto nadal się przegrzewało, brak obiegu wody, czyli brak odpowietrzenia - woda się gotowała. Po sprawdzeniu wszystkiego okazało się, że przyczyną wszystkiego jest uszkodzona pompa wody.
    Dodatkowo miałem pęknięty plastikowy trójnik, przez który wyciekał płyn chłodzący. Znajduje się on z prawej strony silnika.

    Jeżeli padła Ci uszczelka pod głowicą, zalecam również przeczyszczenie układu chłodzenia, ponieważ do układu prawdopodobnie dostał się olej. Jak odkręcisz korek do zbiornika układu chłodzenia widać na nim taką białą maź. Może ona w przyszłości zatkać wąskie kanały w chłodnicy lub inne elementy. Są specjalne środki, które dolewasz do wody, zostawiasz auto włączone na 10-30 min. Po całej operacji spuszczasz wodę, wydmu****esz resztki a potem zalewasz płynem chłodzącym.

  9. #9
    e-mako's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Raciąż
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Te specjalne środki to mogą być np. proszek do prania, który doskonale rozpuszcza tłusty olej lub "Ludwik" czy coś takiego. Troszkę taniej wychodzi a działanie to samo.

  10. #10

    Data dołączenia
    Jan 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH

    Domyślny

    Witam! Od jakiegos czasu męczyłem sie z moim autkiem! Powoli zaczęło mi się sypać! ehhh... Zaczęło się od tego że nagle w niewyjaśnionych okolicznościach zniknął mi cały olej z silnika! Wymieniłem olej i filtry i przepłukałem silnik płukanką bo zrobił się straszny syf w silniku i to był błąd bo jakis czas po tym zaczął mi znikać płyn chłodniczy i znowu zaczął brać olej Dodam jeszcze że auto bardzo dużo pali ok 11 12 litrów na 100 w mieście! Dodatkowo jeszcze coś jest nie tak z obrotami bo przy ruszaniu gdy dodaje gazu robi się taka dziura i auto słabnie a obroty opadają i jest strasznie słaby! przypuszczam że może być tak jak Panowie wyżej piszecie że jest uszkodzona uszczelka pod głowicą i któryś z tłoków nie pracuje! Ale niestety to tylko przypuszczenia a nie należę do osób które się na tym znają dla tego proszę o radę i Wasze opinie co o tym myślicie! Z góry wielkie dzięki pozdrawiam!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •