Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 41

Temat: do jakiego przebiegu dolatujecie swoimi 8p?

  1. #1
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Jul 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    e92 335Xi Bi-Turbo
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    7 razy

    Smile do jakiego przebiegu dolatujecie swoimi 8p?

    Witam
    kiedys założyłem wątek odnosnie spalania wszystkich modeli tdi 8P i wątek cieszy sie duzym uznaniem.

    jakis czas temu czytałem te stronkę

    http://vwszrot.pl/

    obecnie dolatuje juz pod 200 koła swoim BKC (historia udokumentowana więc nie ma mowy o odkręconych 300 lub 400 tysiachi ogólnie jeżdze sporo nim więc ciekaw jestem jak odnieść się z awaryjnością naszych autek projektowanych podobno przez księgowych koncernów a nie inżynierów. Przy 200 tys zostało wymieniane całe zawieszenie, poduszki pod silnikiem, musiałem wymienic turbo i dwumas,i zastąpić jednomasem.Wtryski mierzone podobno ok.

    Czytając o passacie ze stronki powyżej zastanawiam sie czy komus udało sie doleciec do 250, 300 lub 350 tysi a nawet 400 audiolkami nowszej generacji czyli od 2004 roku w górę bez jakichs większych remontów... typu podstawowe wymiany eksploatacyjne.. oleje, filtry, tarcze klocki itp.

    Z tego co widzę wszystkie firmy flotowe wypychają wszystkie swoje auta gdy przebiegi dobijają pod 150 lub 180 tys km bo później koszty napraw są podobno nie współmierne. auta zaczynaja od 200 tysi podobno się sypać.
    tez jestescie zdania ze powyzej 200 tysi auto juz sie sypie i lepiej wypychac niż ma stać non stop w serwisie?
    Jak tam u was z przebegami i wymianami do dnia dzisiejszego? A3 skarbonka czy nie?
    Potwierdzicie zdanie tego człowieka który pisze o swoim passacie?
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 03-07-15 o 18:46

  2. #2
    Wielkopolskie pstryq's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań miasto doznań :)
    Auto
    VW Passat B8
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    36 razy
    Podziękował
    24 razy

    Domyślny

    dojechałem do 221 500 bez większych remontów

  3. #3
    RobertGTI's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    230tyś, potwierdzone książką. Jedyne do czego mogę się przyczepić to pompki, bo nieraz poszarpie obrotami. Aaaa, oczywiście 2.0TDI BKD

  4. #4
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Jul 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    e92 335Xi Bi-Turbo
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    fajnie by było w tym wątku jakby osoby wpisywały na przykład
    Doleciałem dzis do 300 tysi
    do tej pory padło tylko to to i to.. wymieniłem to to i to...
    wtedy czytając to stworzyli byśmy własnie sami jakis szkic awaryjnosci swoich autek i sami przekonali sie czy jest cos w tym z linku o passacie, gdzie kazdy element jest projektowany aby wytrzymac maks 200 tys...
    bo jakos nie uśmiecha mi sie po przekroczeniu 200 tysi wymieniac kazdy element na nowy w samochodzie

  5. #5
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    tylko to jest troche bez sensu
    bo trudno mowic o wymianie elementow zawieszenia czy nawet sprzegla z dwumasem jako o awaryjnosci
    sa to normalne elementy ekspoatacyjne, tak samo turbina czy wtryskiwacze
    nikt ich na 500tys nigdy nie obliczal

    moze myslisz ze jakbys kupil maybacha to bys elementow zawieszenia nie musial wymieniac, nie wiem
    w bmw 3.0d turbina obliczona jest na 150tys km i co ty na to ?

    pomijajc zupelnie fakt ze passat ma calkowice inaczej skonstruowany silnik, o czym pisalismy na tym forum nascie juz razy
    pomijajc tez fakt ze np tourany z 2004r z silnikami 2.0tdi jezdzace na taksowkach potrafia miec w niemczech nawet i ponad 600tys km



    kup sobie nowe auto, bedziesz mial spokoj
    Ostatnio edytowany przez Miro - 11-10-10 o 06:17
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  6. #6
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Jul 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    e92 335Xi Bi-Turbo
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    chodziło jedynie o to zeby przkonać sie czy obecnie produkowane auta są obliczane własnie na te przebiegi do 200 tys a nie jak kiedys stare meśki które bez problemu robiły milion.
    czemu pisze ze w takim i takim momencie wymieniane zawieszenie??
    bo w różnych autach jest lepsze i gorsze... w passkach wywala sie co chwile a na przykład w mazdach 6 do 200 tys podobno nie ma co przy zawieszeniu sie dotykac.
    Wiec jesli ty piszesz ze to normalne wymiany eksploatacyjne to ja sie z tym zgadzam tylko ze w jednych autach rzadziej a w innych nagminnie...
    przykladowo po waszych kilku postach mozna wysnuć wniosek ze koles z linka widocznie kupił jakiegos paska z przebiegiem 400 500 tys odkreconym o ponad połowe i stąd te problemy...
    tylko dziwi mnie czemu auta w takim razie we flotach dochodzące do 150 180 tys wszystkie na biegu są wypychane.

  7. #7
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kafi333 Pokaż post
    tylko dziwi mnie czemu auta w takim razie we flotach dochodzące do 150 180 tys wszystkie na biegu są wypychane.
    a mnie nie dziwi w ogole
    - zblizaja sie "grube" wymiany eksploatacyjne
    - zawieszenie
    - sprzeglo z dwumasem (umowmy sie, tam jest tak samo jak u nas, jak ktos ma auto sluzbowe to cisne)
    - moze wtryskiwacze, moze turbo
    - wiele innych rzeczy daje o sobie znac

    2. auta sa serwisowane w ASO, firma niemiecka nie kupi sobie sama czesci zamiennikow nowych, badz oryginalow uzywanych z rozbiorki na allegro
    wymiana elementow zawieszenia nie bedzie ich kosztowala 700zl za cale auto tak jak ciebie czy mnie a pewnie ze 2tys euro
    wymiana sprzegla z dwumasem jak sobie kupie sam wyjdzie mnie 2tys zl, a ich kolejne 2tys euro

    auto wedlug ubezpieczyciela jest warte 8tys euro, bo jest "utyrane" i ma znaczny przebieg
    a auto bylo wziete w lesing, zostal splacony, auto jak kazda normalna rzecz sie odrobilo, spracowalo i trzeba je wymienic.

    to co maja powiedziec uzytkownicy 8l, skoro nasze 8p z 2003,2004 maja przewaznie ponad 200tys przelotu, to ile maja 8l z 97,98 roku ?
    a kupuja i jezdza

    zuzycie podzespolow auta jest / moze byc bardzo rozne
    inaczej dostanie "po dupie" sportback uzytkowany w firmie, ktory zrobil 200tys w 3lata, ale po autostradach z jednym kierowca
    a inaczej auto ktore zrobilo 100tys w miescie i co chwile ktos wsiadal i wysiadal, stal na swiatlach itd
    reguly moim zdaniem nie ma
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  8. #8
    TommyWawa's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    W-wa/Frankfurt nad Menem
    Auto
    audI
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BXE

    Domyślny szroty

    Witam przed terazniejsza a3 miałem a4 b7 2.0tdi 2006 rok kupiłem ja jak jeszcze mieszkałem w niemczech i miała przebieg 170 tys.Powiem tak przejezdzilem nia do przebiegu 217 tys i zaczeło sie sypac wszystko.Dwumas,sterownik skrzyni biegow-bo to automat,sprzegło od klimatyzacji i na koniec zaczal szwankowac naped pompy olejowej bo to silnik blb 2.0 tdi tak jak w tym artykule...Poprostu załamka.A wiec odpicowałem auto wizualnie,zrobiłem sterownik i sprzegło i do sprzedazy....No i dzieki bogu poszło...za dobre pieniadze (chyba tylko dlatego ze to bogata wersja była,rnse,xenony,skora,s-line)

  9. #9
    wilda's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    krakow
    Auto
    Dzikuska
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI AZV
    Pomógł
    520 razy
    Podziękował
    664 razy

    Domyślny

    rozumiem ze jestes z tego dumny... ehhh...
    Ojca oszukasz. .matkę oszukasz. .ale Kaliego nie oszukasz

  10. #10
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez TommyWawa Pokaż post
    i na koniec zaczal szwankowac naped pompy olejowej bo to silnik blb 2.0 tdi tak jak w tym artykule..
    spoko, tylko ze ten temat nie jest o silniku BLB, a o silnikach, podzespolach w 8p
    silniki BLB, czy taka konstrukcja pompy olejowej, chlodzenie silnika w a3 8p nie wystepuje, wiec rownie dobrze mozna porownywac silnik 2.0 z bmw do silnikow w 8p

    jest to temat o 8p i tego sie trzymajmy.
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •