Pokazane rezultaty 1 do 8 z 8

Temat: problem z pompą paliwową i bezpiecznikiem

  1. #1
    lampik's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wąbrzeźno
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL

    Domyślny problem z pompą paliwową i bezpiecznikiem

    witajcie, mam problem auto było na chodzie i skończyła się benzyna zdechła , dolałem z bańki paliwa i nie chodzi pompa jak zawsze się przekręcało kluczyk było słychać pompowanie tak teraz nic nie słychać aa , i pali bezpiecznik za każdym razem jak chcę dać na zapłon.


    Auto to audi a3 8L 98r.


    Proszę o pomoc.

  2. #2
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Mialem to samo w 1.8T.. powodem byla wlasnie pompa paliwa, zaciagla syfu i juz polegla - musialem kupic nowa
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  3. #3

    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    w-no
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH

    Domyślny

    a może idzie ją jakoś ożywić , bo jak dałem większy bezpiecznik to chodziła ale nie mogłem gazować ...,
    jak już padła pompa to może wiesz jaką kupić ?orginalną czy zamiennik jak zamiennik to jaki ?i skąd ? jakie ceny ?

  4. #4
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    idzie ja ozywic regenerujac pompke oczywiscie cena przekroczy wartos zamiennika ale da sie.wkladajac wiekszy bezpiecznik pomogles jej umrzec.pracuje pod wiekszym obciazeniem,nie ma takiego napiecia aby przepalic bezpiecznik to siada kolejny element w tym przypadku pompa.
    Who I am? I am a the Champion.

  5. #5
    lampik's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wąbrzeźno
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL

    Domyślny prośba o pomoc.,

    tzn tak, pod prostownikiem pompa pracuje poprawnie wydaje mi się, jak mam pompę odłączoną to też pali bezpiecznik jak przekręcę zapłon, o co kaman co może być przyczyną i jak tę usterkę usunąć /.?dodam że przestał mi się komunikować komp po złączy diagnostycznym nie można odczyać parametrów silnika.

  6. #6
    matisnh's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków NH
    Auto
    .
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    10 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Miałem dokładnie taki sam problem. Niekoniecznie musi to być pompa skoro pod prostownikiem chodzi może być tak jak u mnie zawilgocona któraś z kostek łączących przewody w komorze silnika. Wypinaj te które są dostępne psiknij sprayem do styków który wypiera wilgoć i przetrzyj. Może okaże się, że to tylko zbieg okoliczności z pompą. Mnie to pomogło bezpiecznik przestał wybijać po przekręceniu kluczyka pompa zaczęła pompować i elegancko odpaliła tylko z kompem do tej pory nie mogę się połączyć :/ Wydaje mi się, że u mnie przyczyną była któraś z kostek umieszczonych pod wężami po prawej stronie silnika gdzie płynie płyn chłodzący.

  7. #7
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    to ze ona dziala po podlaczeniu do prostownika nie oznacza ze jest sprawna.musi podawac okreslone cisnienie paliwa,trzeba jakim mamometr zalatwic i podlczacy
    Who I am? I am a the Champion.

  8. #8

    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    w-no
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH

    Domyślny prośba...

    wspomniałem już ,że problem chwilowo zniknął , do wymiany mam cewkę zapłonową , noszę się z jej wymianą, jednak nie wiem którą wziąć, i jakie są różnice pomiędzy org. i nieorg.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •