Pokazane rezultaty 1 do 7 z 7

Temat: [8L] Czujnik doładowania

  1. #1
    Dawid's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce, Jędrzejów
    Auto
    S3 apy
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY
    Pomógł
    raz

    Domyślny [8L] Czujnik doładowania

    witam

    mam problem ze swoiom 1.8t, auto nie jedzie jak powinno, bije wedlug zegara 0.4bara zamiast 1.1. Na vagu wychodzi taki oto bład ale nie moge nigdzie znalezc jego tłumaczenia:
    "16622 Manifold pressure/boost sensor (G31) -signal to high
    P0238-35-00"
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 20-07-16 o 08:03

  2. #2

    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    podkarpacie
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    13 razy

    Domyślny

    Chodzi o czujnik cisnienia doladowania G31
    jest on umieszczony na rurze pod pokrywa, nizej filtra powietrza

  3. #3
    Dawid's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce, Jędrzejów
    Auto
    S3 apy
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    tak tez myslalem ale nie bylem pewny w 100% jesli chdzi o symbol G31. Po odpieciu wtyczki z tego czujnika blad jest identyczny a chyba tak nie powinno byc. Co oznacza 'Signal too high", zwarcie do masy, przerwa w obwodzie czy cos innego??

  4. #4

    Data dołączenia
    Apr 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skierniewice
    Auto
    Audi A6 Avant
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ASV

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Dawid
    'Signal too high"
    Sygnał za wysoki
    A6 AVF jeszcze seria & Golf III Traktor

  5. #5

    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    podkarpacie
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    13 razy

    Domyślny

    Sygnał jest za wysoki czyli podaje za duze napiecie od oczekiwanego.
    wedle serwisówki:

    Napiecie zasilania miedzy pinem 1 a 3 (pin 1 jest od strony prostej wtyczki, 4 od strony zaokraglonej) ma byc 5V

    Niestety nie ma podane, ktory a jeden z przewodow jest przewodem sygnalowym ale sprobowal bym wbic szpilke w 2 lub 4 i zmierzyc napiecie do masy na wepnietej wtyczce of course na wolnych ma byc okolo 1.9V przy szybkim dodaniu gazu powinno wzrosnac do 2.0...3.0V

    A reszta to sprobowac sprawdzic kabelki czy nie ma zwarcia/przerwy jak jest wszystko ok to raczej wymianka samego czujnika

  6. #6
    Dawid's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce, Jędrzejów
    Auto
    S3 apy
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez sparky
    Sygnał jest za wysoki czyli podaje za duze napiecie od oczekiwanego.
    wedle serwisówki:

    Napiecie zasilania miedzy pinem 1 a 3 (pin 1 jest od strony prostej wtyczki, 4 od strony zaokraglonej) ma byc 5V

    Niestety nie ma podane, ktory a jeden z przewodow jest przewodem sygnalowym ale sprobowal bym wbic szpilke w 2 lub 4 i zmierzyc napiecie do masy na wepnietej wtyczce of course na wolnych ma byc okolo 1.9V przy szybkim dodaniu gazu powinno wzrosnac do 2.0...3.0V

    A reszta to sprobowac sprawdzic kabelki czy nie ma zwarcia/przerwy jak jest wszystko ok to raczej wymianka samego czujnika
    oki, dzieki wielkie. sprawdze to napiecie i przejrze instalacje.

  7. #7
    Damian S3 8L's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoszcz
    Auto
    AUDI
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY

    Domyślny PROBLEM Czujnik ciśnienia doładowania S3 APY

    Audi S3 8L 209km APY
    Mam problem z czujnikiem ciśnienia doładowania. Ostatnio zauważyłem że czujnik ciśnienia doładowania zamiast być zamontowany leżał sobie luźno przypięty opaską. Okazało się że ktoś wstawił rurę od IC do przepustnicy bez flanszy na ten czujnik więć dorobiłem flansz założyłem czujnik w rurę przed przepustnicą i auto nie ma kompletnie mocy. Czuć jak by w ogóle turbina nie podawała do silnika i sterownik nie lał paliwa. Po wyjęciu czujnika na zewnątrz znowu podaję normalnie i położeniu go luźno w ciśnieniu atmosferycznym auto podaje jak dzik. Gdy tylko zamontuje go w rurę z ciśnieniem auto zupełnie głupieje. Co myślicie wymienić czujnik na nowy? Dziwne ze działa jak jest luzem a jak zamontowany w rurę gdzie dmucha turbo auto nie jedzie. Może ktoś coś kombinował i celowo go nie zamontował? Ma on duży wpływ na zachowanie się auta? Mam wrażenie że z luźnym czujnikiem podaje dobrze. Silnik chyba seria bez wirusa.

    Czujnik oryginał BOSCH 038 906 051

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •