Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 31

Temat: jak sprawdzić pasek rozrządu?

  1. #1
    jaren's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koszalin
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny jak sprawdzić pasek rozrządu?

    witam ! czy mozna jakoś sprawdzić w jakim stanie jest pasek rozrządu?

  2. #2
    Donator Akumulator >sebek<'s Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Zamość
    Auto
    Laleczka CBR / A4 1.8T Q
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    190 razy
    Podziękował
    67 razy

    Domyślny

    najlepiej wymienic zeby miec pewnosc

    Kiedy Facet mówi, że coś zrobi to to zrobi! I nie trzeba mu o tym co pół roku przypominać


  3. #3
    jaren's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koszalin
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    do wymiany mam jakies 20 tys km wg książki s, ale chciałbym sprawdzić jak sie trzyma

  4. #4
    Calax's Avatar
    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Legnica
    Auto
    BMW 3
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    37 razy

    Domyślny

    muszisz sciagnac obudowe pask rozrzadu:
    jak otworzysz maskę ściągniesz plastikowa górna obudowie silnika to będziesz miał ja po lewej stronie: http://chuck.goolsbee.org/images/TDI.jpg
    od korka wlewu oleju ten podłużny plastikowy (czarny) element jest na nim naklejka z kodem i nr silnika. pod tą obudową znajduje się pasek.
    Golf IV 1.6 AKL 101PS -> 8L 1.9 TDi ASV 110@135PS -> 8P 2.0 TDi BKD 140@170PS -> BMW E90 M47M2 2.0d 163@193 PS Nareszcie Automat
    MAN TGA 26.350 XLX E3 -> DAF XF 105.410 SPACE CAB E5

  5. #5
    Jasieniek88's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Ja przy zakupie dostałem informacje, że mogę z wymiana poczekać jeszcze 20tyś km. Ostatnio odczułem niepokojące dźwięki idące z silnika (cykanie) i postanowiłem wymienić cały rozrząd z pompą wody.
    Dość już miałem nieprzespanych nocy
    Jak się okazało mój rozrząd na którym miałem zrobić ok 20tyś był w stanie opłakanym i w każdej chwili mógł narobić mi ogromnych kosztów i kłopotów.
    Ja bym już w takich sprawach nikomu nie ufał, ale słyszałem że są "magicy" którzy potrafią ocenić stan paska rozrządu. Mój kolega był u takiego A6ką w okolicach Ożarowa skasował od niego ok połowę wartości wymiany rozrządu.

  6. #6
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    na oko nie ocenisz w jakim stanie jest pasek ( no chyba ze jest juz na maksa popekany )
    moze wygladac dobrze co nie koniecznie bedzie oznaczac ze jest dobry

  7. #7
    Jasieniek88's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    U mnie był już w stanie tragicznym! ale na parę ładnych km mam już spokój

  8. #8
    lizik's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sz-n i okolice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    u mnie na przykład zaczął dzwonić hydrauliczny napinacz paska i mimo iż gościu zapewniał mnie że pasek i napinacz wymieniał to i tak wymieniłem wszystko ;p

    co prawda widać było że pasek i napinacz jest w bardzo dobrym stanie ale już miałem komplet w kartonie to wymieniłem

    i tak jak koledzy wyżej napisali - nie zawsze wygląd paska świadczy o jego stanie zużycia

  9. #9
    MaGGu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Krakowa
    Auto
    Audi S3 8V
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CJXC (300 KM)
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    ponieważ o stanie rozrządu nie decyduje sam pasek, a również rolki napinające i prowadzące oraz pompa wody.
    W silniku PD można kontrolować stan rozrządu po kącie przestawienia wałka.
    Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
    Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
    Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
    VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD

    Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by
    COMPsport - NOW


  10. #10
    jaren's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koszalin
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    nie no u mnie wymieniany był przy 128 tys, teraz jest na liczniku ok 168, wiec jeszcze troche czasu mam, chybaa bo co 60 sie wymienia tak???

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •