Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 27

Temat: Dziwne "bicie" w kole

  1. #1

    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    kielce
    Auto
    Audi A3 1.9 TDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    raz

    Question Dziwne "bicie" w kole

    Witam.
    Panowie co może być przyczyną lekkiego huśtania (bicia) w kole (zawieszeniu) ? A dokładnie podczas jazdy czuć lekkie podskoki jakby droga była nierówna. Dodam, ze alufelgi zostaly sprawdzone i nie są krzywe, wszystkie koła są wyważone, pony są nowe kupione w tamtym roku firmy dunlop, dwa łożyska przednie także wymieniłem i ciagle czuć irytujące lekkie huśtanie (podskoki) podczas jazdy. Mechanik nie wie co to jest a ja sie udaje z z pytaniem do Was. Chodzi mi jeszcze po głowie układ napedowy (przegłuby) lub zbieżność ?? dzieki za odp...

  2. #2
    inc's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    TSK/TK/KR
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    dokrecone masz dobrze kola ? pierscienie centrujace zalozone ? gumy w zawieszeniu i na drazkach dobre ?
    AHF + .230 + FMIC + turbo z BRD
    15?KM/3??Nm Audi RIP 98-2011
    teraz kolejny VAG, ale juz inny klub

  3. #3

    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    kielce
    Auto
    Audi A3 1.9 TDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    tak, kola mocno mam dokrecone, pierscieni nie zakladalem poniewaz mi nie wejda (felga idealnie wchodzi na piaste), gumy wymienione.

  4. #4
    inc's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    TSK/TK/KR
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    jesli nie zmieniales nic w zawieszeniu to zbieznosc raczej sie nie zmienila.
    alusy masz nowe ? bo jesli tak, to nawet jak dokreciles dobrze sruby to po 30km powinienes je poprawic. i sprawdz jeszcze czy cisnienie masz w oponach dobre. mnie nosilo i sie okazalo ze w jednym kole mialem 1.8 a w drugiem 2.3 bara.
    no i jednak moze tez opona, moze jakas studzienke zaliczyles albo kraweznik i sie lekko jajko zrobilo.

    najlepiej to pojedz na szarpaki i wyjdzie co masz luzne. albo podnies sobie samochod na lewarku i pobujaj kolem. zobaczysz czy nie ma luzu w zawieszeniu
    Ostatnio edytowany przez inc - 06-04-10 o 11:36
    AHF + .230 + FMIC + turbo z BRD
    15?KM/3??Nm Audi RIP 98-2011
    teraz kolejny VAG, ale juz inny klub

  5. #5

    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    kielce
    Auto
    Audi A3 1.9 TDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    alufelgi są oryginalne, na których sprowadzone bylo auto, sruby napewno dobrze dokrecone, poniewaz doslownie 3 godz. temu opuscilem warsztat, pozatym wczesniej tez sam przekladalem kola wiec poluzowanie srub odpada, cisnienie idealne. zastanawiają mnie jeszcze przegłuby lub drążki stab. choc nie ma luzów na gumach.

  6. #6
    inc's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    TSK/TK/KR
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    a jak opony z tylu na przod przelozysz ? moze jedna przednia jest lekko przytarta od hamowania i podbija. przegub jak nie strzela to raczej bedzie ok. a nawet jak strzela to tez sie jezdzi, wiem z wlasnego doswiadczenia
    AHF + .230 + FMIC + turbo z BRD
    15?KM/3??Nm Audi RIP 98-2011
    teraz kolejny VAG, ale juz inny klub

  7. #7

    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    kielce
    Auto
    Audi A3 1.9 TDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    ok, spróbuje jeszcze przelozyc kola

  8. #8
    inc's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    TSK/TK/KR
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    moze poprostu hamowales gdzies i przytarlo lekko na plasko i podbija
    AHF + .230 + FMIC + turbo z BRD
    15?KM/3??Nm Audi RIP 98-2011
    teraz kolejny VAG, ale juz inny klub

  9. #9
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    kolego auto ma abs wiec na suchej nawierzchni malo prawdopodobne aby zablokowalo mu kolo do tego stopni aby zjechal opone do tego stopnia zeby powodowala bicie.predzej mozna by powiedziec ze wczesniej byla uszkodzona.sworzen kulisty odpowiada Twoim objawom.drazek stabilizatora pracuej glownie na zakretach, na prostej powoduje przewaznie "kwiczenie" ,przegub czuc na zakretach i przy niskich biegach.wiesz chociaz z ktorego kola to dochodzi?
    przy zlej zbierznosci darlby opony wiec to nie to
    Who I am? I am a the Champion.

  10. #10

    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    kielce
    Auto
    Audi A3 1.9 TDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    bicie pochodzi z przedniego prawego koła, po zamianie kół jest to samo

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •