Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 17

Temat: 1.8T Agu peknieta turbina ajc..

  1. #1
    gelus's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kalisz
    Auto
    A4
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny 1.8T Agu peknieta turbina ajc..

    wlasnie wrocilem od mechaniora, wymienialem rozrzad i chcialem uszczelnic gdzies wyciek spalin spod turbiny, okazalo sie ze mam peknieta turbine gdzies przy laczeniu wydechu z turbina, prawodpobnie gdzies tam na zeliwie, mial juz ktos taki przypadek? ewentualnie jakas ciekawa rada co mozna zrobic zeby bylo dobrze? powiedzial mi ze mozna z tym jezdzic, spadku mocy raczej byc nie moze i nie powinno sie nic stac jesli wydech nie bedzie opukiwany przez polskie drogi, tak sie sklada ze siedze nisko przy ziemi i wydechem czesto zawadzam.. hmm jezdzic az sie rozpadnie do konca? jesli sie rozpadnie jakie sensowne rozwiazanie i mneijwiecej wydatki?
    Audi A3 Oettinger ProjektZwo 204KM 285NM
    1.8T AGU obecnie z turbina K03s z dolotem z UNITRONICa i DP 3.0" reszta 2.5 koncowy wydech
    Wczesniej chip z oettingera na teoretycznie 195KM
    Pakiet stylistyczny zewnetrzny i wewnetrzny wszytko ProjektZwo (jedynie dokladka przod oettinger)

  2. #2
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    gelus, czesc garaca turbiny jest peknieta ale na wylot czy sa tzw. kreseczki?
    Jesli mi na to odpowiesz to ci powiem co masz zrobic
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  3. #3
    gelus's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kalisz
    Auto
    A4
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    heh sam bym chcial wiedziec i widziec gdzie jest dokladnie peknieta, jutro pewnie po pracy bede mial akcje szukania pekniecia, gdzies przy wydechu, ale jak i gdzie dokladnie jest peknieta to nie wiem, mechanior stwierdzil tylko ze na 200% peknieta.. :/ takze najwyzej jutro sproboje ja popodgladac na jakis podnosnik wjade bo z gory chyba nie widac
    Audi A3 Oettinger ProjektZwo 204KM 285NM
    1.8T AGU obecnie z turbina K03s z dolotem z UNITRONICa i DP 3.0" reszta 2.5 koncowy wydech
    Wczesniej chip z oettingera na teoretycznie 195KM
    Pakiet stylistyczny zewnetrzny i wewnetrzny wszytko ProjektZwo (jedynie dokladka przod oettinger)

  4. #4
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny



    To takie ciemne to czesc garaca turbo to pewnie ci popekalo prawda?
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  5. #5
    gelus's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kalisz
    Auto
    A4
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    z tego co dzis patrzylem (a raczej na wyczucie) to ucieka mi kompresja gdzies za ciegnem przy tym ciemnym, wiecej bed ewiedzial jak sie zaglebie pod auto, ale ciagle brakuje mi czasu i mozliwosci by tam zerknac, bo trzeba sie dostac na kanal, pytanie to ciemne jest odkrecane od tego aluminiowego? i jest mozliwosc samodzielnego wymienienia? i czy to ciemne to tylko sam wydech turbiny czy w tym tez mieszcza sie mechanizmy typu lopatki itp?
    Audi A3 Oettinger ProjektZwo 204KM 285NM
    1.8T AGU obecnie z turbina K03s z dolotem z UNITRONICa i DP 3.0" reszta 2.5 koncowy wydech
    Wczesniej chip z oettingera na teoretycznie 195KM
    Pakiet stylistyczny zewnetrzny i wewnetrzny wszytko ProjektZwo (jedynie dokladka przod oettinger)

  6. #6
    PITERd's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kalisz k/krainy Lisków
    Auto
    Subar
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    sa tez lopatki ktore napedzaja spaliny
    Najlepsza ochrona lakieru folią PPF | Bezbarwna folia ochronna z 10 letnią gwarancją. Zapytaj o specjalną ofertę dla klubu A3 w CAROK.pl Kalisz. Folie ochronne to dużo lepsze zabezpieczenie lakieru niż ceramiczna ochrona lakieru

  7. #7
    gelus's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kalisz
    Auto
    A4
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    hmm nie ma ktos zdjec rozebranej turbiny ? bo na etce to malo co tam idzie dojrzec:/ za duzo elementow, ze zdjec przeslanych przez Artura wydaje mi sie ze mozna rozlozyc turbine na 3 czesci srebna, srodek ciemny i reszta idaca do wydechu? nikt nie mial takiego doswiadczenia przykrego jak ja? mojej a3 siadlo serduszko buu heh
    Audi A3 Oettinger ProjektZwo 204KM 285NM
    1.8T AGU obecnie z turbina K03s z dolotem z UNITRONICa i DP 3.0" reszta 2.5 koncowy wydech
    Wczesniej chip z oettingera na teoretycznie 195KM
    Pakiet stylistyczny zewnetrzny i wewnetrzny wszytko ProjektZwo (jedynie dokladka przod oettinger)

  8. #8
    PITERd's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kalisz k/krainy Lisków
    Auto
    Subar
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Gelus, wymien na wieksze mowie CI posluchaj mnie i nie ma co sie przejmowac juz rozbiorami na 3 czesci..
    Najlepsza ochrona lakieru folią PPF | Bezbarwna folia ochronna z 10 letnią gwarancją. Zapytaj o specjalną ofertę dla klubu A3 w CAROK.pl Kalisz. Folie ochronne to dużo lepsze zabezpieczenie lakieru niż ceramiczna ochrona lakieru

  9. #9

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa

    Domyślny

    Ta sprezarka jest warta grosze i osobiscie bym jej nie naprawial... naprawa moze polegac tylko na wymianie goracej czesci na taka sama w lepszym stanie niz Twoje bez ruszania wirnika. Rozejzyj sie za druga uzywana sprezarka k03 lub k03s bedzie taniej, szybciej i bezproblemowo. Wszystko pasuje bez problemu tylko uszczelki i sruby trzeba dac nowe.

    BTW: pekanie goracej czesci tych turbosprezarek czy kolektora od k03 nie jest niczym nowym... a wrecz bym powiedzial ze to czesta sprawa - tylko w 90% przypadkow mikropekniecia ktore sie tworza nie nie powoduja nieszczelnosci wiec nie wplywa to znaczaco na prace tych elementow... po prostu sie jezdzi na tym poki sie da albo wymienia na uzywke w lepszym stanie

  10. #10
    gelus's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kalisz
    Auto
    A4
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    hmm top teraz pytanie jaki zakres cenowy takiej trubinki k03 (jesli dobrze kojarze to ta co ja mam obecnie)i taka to chyba koszt 700-1000zl lub k03s (to ta od 180KM?)? ale ta nie wiem..
    ps.s tylko ze mnie martwi troche to pekeniecie, pierdzi dosyc znaczaco za przeproszeniem co mnie denerwoje, jak sie wlozy reke to dmucha tez niezle... moze nie przesadnie ale niezle, najwyzej obkleje poxipolem ;d
    Audi A3 Oettinger ProjektZwo 204KM 285NM
    1.8T AGU obecnie z turbina K03s z dolotem z UNITRONICa i DP 3.0" reszta 2.5 koncowy wydech
    Wczesniej chip z oettingera na teoretycznie 195KM
    Pakiet stylistyczny zewnetrzny i wewnetrzny wszytko ProjektZwo (jedynie dokladka przod oettinger)

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •