Pokazane rezultaty 1 do 4 z 4

Temat: krótkie grzanie świec - zła tempetatura cieczy

  1. #1

    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AXR
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny krótkie grzanie świec - zła tempetatura cieczy

    Witam wszystkich. Szukałem podobnego tematu... Nie spotkałem sie z takim problemem
    Sprawa polega na tym samochód odpala mi źle, czy jest ciepło czy jest zimno ( jak jest zimno gorzej niz gorzej). Rozrusznik kręci normalnie ale nie chce zacząć pracować silnik. Wymieniłem akumulator, czujnik temperatury cieczy. Byłem pewny ze czujnik załatwi problem :/. Moje spostrzeżenia co do tej usterki:
    Czujnik temperatury podłączony, temperatura na zapłonie zawsze 60 stopni, po rozgrzaniu od 90 do 110 strzałka warjuje, VAG nie całe 90 ;/. Długie grzanie świec około (wskazania kontrolki) 10 sekund. Odpala źle.
    Czujnik temperatury odłączony, temperatura na zapłonie 90 stopni i strzałka stoi cały czas na 90 stopniach. Grzanie świec około 2 sekund. Doszedłem do wprawy i przekręcam stacyjkę pare razy i odpala w "miarę". Oczywiście gdy silnik jest rozgrzany, wszystko jest oki.
    Pytanie o co chodzi ?? :/ Miał ktoś taki problem...? Posiada ktoś większą wiedze na ten temat. Z góry dziękuje za każde zdanie na ten temat. Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 20-10-15 o 15:22

  2. #2
    toma126's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kluczbork
    Auto
    sharan tdi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    4 razy

  3. Podziękowania dla toma126 za pomoc w problemie

    slawekdunin (21-01-10)

  4. #3

    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AXR
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Widze ze to troche grupsza robótka. Zabiore sie za to jak troszke cieplej będzie. Dodam ze świece wymieniłem. Przed czyszczeniem EGR i kolektora, sprawdze przewody zapłonowe, czy wszystkie świeczki palą. Oby to to.

  5. #4
    Sztomel's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Volkswagen Golf Mk4
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    210 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez slawekdunin Pokaż post
    Widze ze to troche grupsza robótka. Zabiore sie za to jak troszke cieplej będzie. Dodam ze świece wymieniłem. Przed czyszczeniem EGR i kolektora, sprawdze przewody zapłonowe, czy wszystkie świeczki palą. Oby to to.
    skoro dysponujesz Vagiem to zacznij od sprawdzenia wartości kąta synchronizacji wtrysku : Select, 01 Engine, 08 Meas Block, grupa 004, pole 4 - wartość ma być zbliżona do "0", następnie odczytaj ewentualne kody błędów, potem sprawdź czy na świece jest podawane zasilanie (w tym celu odepnij wtyczkę od czujnika temperatury płynu chłodzącego by wymusić grzanie świec). Gdyby winę ponosiła klapa gasząca to rozrusznik kręciłby tak leciutko i szybko, że miałbyś wrażenie iż silnik nie ma kompresji.
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic10577_1.gif

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •