Pozdrowienia wszystkim. Machine A3 1.9TDI ALH, zużycie paliwa w mieście o więcej niż 10 litrów na 100 km, co może być tego przyczyna?
Pozdrowienia wszystkim. Machine A3 1.9TDI ALH, zużycie paliwa w mieście o więcej niż 10 litrów na 100 km, co może być tego przyczyna?
|
Elo..rozumiemy że auto seria
Podepnij wóz pod VAGa sprawdź błędy..następnie zrób logi oraz przyjrzyj się korekcji wtrysków..
Pooglądaj filtr oraz pompę paliwa dokładnie czy wszystko OK..pozdro
__________________________________________________ _________________________
Może tu coś znajdziesz dla siebie
http://www.a3-club.net/forum/showthr...palanie&page=8
Przepraszam, ja po prostu nie znają języka polskiego i ja wykorzystanie tłumacz. Poza miastem, spędziłem 5.5. litrów, ale w mieście bardzo dużo. Może ktoś napotkał takie problemma
Pozdrawiamy kolegę !
Wpływ na zwiększone zużycie paliwa ma przede wszystkim zbyt duża dawka paliwa (sprawdzić wartość dawki za pomocą VAG-COM - 01 Silnik->08 Bloki wartości mierzonych->grupa 001->pole nr 2 - wartość ustawić na około 4-5 mg/cykl) oraz usterka czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 (sprawdzić odczyty po przejechaniu około 15 km za pomocą VAG-COM - 01 Silnik->08 Bloki wartości mierzonych->grupa 007->pole nr 4 - wartość musi oscylować w granicy 90*C). Odczytać ewentualne błędy zapisane przez sterownik silnika - zwłaszcza dotyczące czujnika temperatury płynu chłodzącego G62. To podstawa a drugą rzeczą są ewentualne nieszczelności układu zasilania w paliwo i uszkodzenie termostatu - jego przedwczesne otwieranie dużego obiegu chłodzenia.
wymień filtr powietrza i filtr paliwa - napewno nie zaszkodzi a jest szansa ze bedzie lepiej
A temperatura na liczniku wkońcu osiąga te 90stopni ? ( 20 min wolnej jazdy + ogrzewanie na max przy temperaturze zewnętrznej powiedzmy -10stopni to jeszcze nie najgorzej jak jest 70 stopni)
Ale jesli nie osiąga a termostat na pewno ok to trzeba wymienic czujnik temperatury na nowy.
Czy przy przyspieszaniu nie zwróciłeś uwagi na więcej czarnego dymu niż wcześniej (kiedy jeszcze spalał normalnie). To wskazuje na lejące końcówki wtrysków.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)