Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 11

Temat: Zwiększone zużycie oleju napędowego

  1. #1

    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kaliningrad
    Auto
    A3 TDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH

    Domyślny Zwiększone zużycie oleju napędowego

    Pozdrowienia wszystkim. Machine A3 1.9TDI ALH, zużycie paliwa w mieście o więcej niż 10 litrów na 100 km, co może być tego przyczyna?

  2. #2
    czacha's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Polska
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Elo..rozumiemy że auto seria
    Podepnij wóz pod VAGa sprawdź błędy..następnie zrób logi oraz przyjrzyj się korekcji wtrysków..
    Pooglądaj filtr oraz pompę paliwa dokładnie czy wszystko OK..pozdro
    __________________________________________________ _________________________

  3. #3
    wieku's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zaklików/Zaleszany
    Auto
    ALH++
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez megavolt39 Pokaż post
    Pozdrowienia wszystkim. Machine A3 1.9TDI ALH, zużycie paliwa w mieście o więcej niż 10 litrów na 100 km, co może być tego przyczyna?
    Może tu coś znajdziesz dla siebie
    http://www.a3-club.net/forum/showthr...palanie&page=8

  4. #4
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez megavolt39 Pokaż post
    Pozdrowienia wszystkim. Machine A3 1.9TDI ALH, zużycie paliwa w mieście o więcej niż 10 litrów na 100 km, co może być tego przyczyna?
    kolego a szukales w ogole ?
    wszystko bylo walkowane dziesiatki razy

  5. #5

    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kaliningrad
    Auto
    A3 TDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH

    Domyślny

    Przepraszam, ja po prostu nie znają języka polskiego i ja wykorzystanie tłumacz. Poza miastem, spędziłem 5.5. litrów, ale w mieście bardzo dużo. Może ktoś napotkał takie problemma

  6. #6
    Sztomel's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Volkswagen Golf Mk4
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    210 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez megavolt39 Pokaż post
    Przepraszam, ja po prostu nie znają języka polskiego i ja wykorzystanie tłumacz. Poza miastem, spędziłem 5.5. litrów, ale w mieście bardzo dużo. Może ktoś napotkał takie problemma
    Pozdrawiamy kolegę !
    Wpływ na zwiększone zużycie paliwa ma przede wszystkim zbyt duża dawka paliwa (sprawdzić wartość dawki za pomocą VAG-COM - 01 Silnik->08 Bloki wartości mierzonych->grupa 001->pole nr 2 - wartość ustawić na około 4-5 mg/cykl) oraz usterka czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 (sprawdzić odczyty po przejechaniu około 15 km za pomocą VAG-COM - 01 Silnik->08 Bloki wartości mierzonych->grupa 007->pole nr 4 - wartość musi oscylować w granicy 90*C). Odczytać ewentualne błędy zapisane przez sterownik silnika - zwłaszcza dotyczące czujnika temperatury płynu chłodzącego G62. To podstawa a drugą rzeczą są ewentualne nieszczelności układu zasilania w paliwo i uszkodzenie termostatu - jego przedwczesne otwieranie dużego obiegu chłodzenia.
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic10577_1.gif

  7. #7

    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kaliningrad
    Auto
    A3 TDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Sztomel Pokaż post
    Pozdrawiamy kolegę !
    Wpływ na zwiększone zużycie paliwa ma przede wszystkim zbyt duża dawka paliwa (sprawdzić wartość dawki za pomocą VAG-COM - 01 Silnik->08 Bloki wartości mierzonych->grupa 001->pole nr 2 - wartość ustawić na około 4-5 mg/cykl) oraz usterka czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 (sprawdzić odczyty po przejechaniu około 15 km za pomocą VAG-COM - 01 Silnik->08 Bloki wartości mierzonych->grupa 007->pole nr 4 - wartość musi oscylować w granicy 90*C). Odczytać ewentualne błędy zapisane przez sterownik silnika - zwłaszcza dotyczące czujnika temperatury płynu chłodzącego G62. To podstawa a drugą rzeczą są ewentualne nieszczelności układu zasilania w paliwo i uszkodzenie termostatu - jego przedwczesne otwieranie dużego obiegu chłodzenia.
    Ilość paliwa i 4-4.4 mg / cykl. Silnik nagrzewa się do 70 stopni przez 15-20 minut wolnej jazdy, zmieniłem termostat, nic się nie zmieniło.

  8. #8
    Jacek's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa-Wilanów
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    wymień filtr powietrza i filtr paliwa - napewno nie zaszkodzi a jest szansa ze bedzie lepiej

  9. #9
    MiG25's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żyrardów
    Auto
    .:OOOO:.
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    83 razy

    Domyślny

    A temperatura na liczniku wkońcu osiąga te 90stopni ? ( 20 min wolnej jazdy + ogrzewanie na max przy temperaturze zewnętrznej powiedzmy -10stopni to jeszcze nie najgorzej jak jest 70 stopni)
    Ale jesli nie osiąga a termostat na pewno ok to trzeba wymienic czujnik temperatury na nowy.

    Czy przy przyspieszaniu nie zwróciłeś uwagi na więcej czarnego dymu niż wcześniej (kiedy jeszcze spalał normalnie). To wskazuje na lejące końcówki wtrysków.

  10. #10

    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kaliningrad
    Auto
    A3 TDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez MiG25 Pokaż post
    A temperatura na liczniku wkońcu osiąga te 90stopni ? ( 20 min wolnej jazdy + ogrzewanie na max przy temperaturze zewnętrznej powiedzmy -10stopni to jeszcze nie najgorzej jak jest 70 stopni)
    Ale jesli nie osiąga a termostat na pewno ok to trzeba wymienic czujnik temperatury na nowy.

    Czy przy przyspieszaniu nie zwróciłeś uwagi na więcej czarnego dymu niż wcześniej (kiedy jeszcze spalał normalnie). To wskazuje na lejące końcówki wtrysków.
    Jeżeli klimat nie obejmuje ogrzewanie jest znacznie szybsza (5 minut na miejscu + 10 minut w ruchu = 80-90 stopni) czarny dym nie zauważył.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •