Pokazane rezultaty 1 do 6 z 6

Temat: 2.0T Klapa regulacji ciśnienia doładowania

  1. #1
    Żabson's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T BWA
    Podziękował
    3 razy

    Post 2.0T Klapa regulacji ciśnienia doładowania

    Witam
    Przeszukałem forum i większość postów z problemem ciśnienia doładowania pojawia się przy 8L (tdi lub 1,8T) ale nie był na razie postu posiadacza 2.0T.
    Zapaliła mi się ostatnio kontrolka malfunction indicator lamp znane raczej jako check engine light. Po podłaczeniu w zakładzie do komputera wyskoczył bład: klapa regulacji ciśnienia doładowania. Nie zapamiętałem nr błędu, ale czy może to być to samo co - 1262 Elektrozawór ograniczenia ciśnienia doładowania - N75. NA ten temat znalazłem wiele postów i sprawa byłaby rozwiązana. Czy ktoś miał podobny problem w 8P???

    Dzięki za podpowiedzi.
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 05-07-15 o 13:17

  2. #2
    Sztomel's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Volkswagen Golf Mk4
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    210 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    moim skromnym zdaniem chodzi tutaj o zawór wastegate w części gorącej turbosprężarki.
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic10577_1.gif

  3. #3

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielsko-Biala
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    10 razy

    Domyślny

    Uszkodzony zawor upustowy DV.
    Wymienic i jezdzic
    AXX - 445Ps

  4. #4
    Żabson's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T BWA
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Po ponownym podłączeniu do komputera wyszły następujące błędy:
    P0100 - czujnik przepływu powietrza
    P0238 - czujnik A wspomagania turbosprężarki - wysoki sygnał wejściowy
    P0300 - przerwa zapłonu w cylindrze
    P1602 - Terminal 30 źródła zasilania
    P2008 - nie znalazłem oznaczenia tego błędu
    P3138 - nie znalazłem oznaczenia tego błędu
    Czy ktoś mógłby pomóc czy prawidłowo odczytałem błędy i co znaczą te 2 ostatnie, których niestety nie potrafiłem znaleźć
    Dzięki.

  5. #5
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    a zrobiles to co napisal Compsport w poscie wyzej ??

    jesli nie, to najpierw wymien, skasuj bledy i wtedy zobacz
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  6. #6
    Żabson's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T BWA
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Poki co nic nie wymieniałem
    Wyczyściełem większośc elementów kolektora ssącego i błędy poznikały
    Był ufajdany nagarem, auto przez większośc czasu jeździ krótkie dystanse na zimnym silniku.
    Jeżdże i czekam czy znów się pojawią.
    Ostatnio edytowany przez Żabson - 14-01-10 o 16:53

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •