Pokazane rezultaty 1 do 4 z 4

Temat: Spada cisnienie doladowania

  1. #1

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Choroszcz
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM

    Domyślny Spada ciśnienie doładowania

    Witam
    Problem jak w temacie.

    Sytuacja wygląda tak, odpalam silnik spokojnie wyjeżdżam rochę się silnik nagrzeje, przyspieszam (gaz do dechy) wskaźnik wskazuje 0,6 Bar. Kolejny bieg wszystko pięknie ładnie i w pewnej chwili spada cisnienie do 0,3 i koniec przyjemności (spada moc) i od tego momentu czy ruszam czy rozpędzam się nie będzie wiecej jak 0,3 Bara.

    Wyłącznie zapłonu i włącznie ponowne powoduje, że mam znowu 0,6 Bara ale po krótkiej jeździe to samo.

    Vag nie pokazuje żadnych błędów (na pracującym i zgaszonym), szczelność sprawdzona, filtry swiece itp.

    Oczywiście jazda na benzynie.

    Pozdrawiam i czekam na sugestie.
    A3 RuLeZ

  2. #2

    Data dołączenia
    Jan 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ełk
    Auto
    BMW 330CD
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    Mysle ze zawor N75 moze szwankowac, podjedz do kogos kto ma 1.8T i podmien na chwile...
    BMW 330CD 220KM seria

  3. #3

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Choroszcz
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM

    Domyślny

    hmm dobry pomysł ale najbliższe 1.8T które znam to jest w Ełku

    taniej bedzie po prostu wymienic N75

    Pozdrwiam
    A3 RuLeZ

  4. #4

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa

    Domyślny

    Auto ewidentnie wpada Ci w tryb awaryjny (0,35bara). Na bank bedzie wywalalo blad ale w momencie jak spada na to nizsze cisnienie... tzn podlacz VAGa ale nie wylaczajac zaplonu. Skoro wylaczenie zaplony przywraca prawidlowe doladowanie to najwyrazniej blad jest usuwany i dlatego go juz pozniej nie widac.
    Masz dwie sondy Lambda ? Masz MAP sensor (czujnik cisnienia na IC) ?
    Jesli tak to mozesz na VAGu sprawdzic cisnienie zadane i aktualne.... jesli w momencie wystapienia bledu jak obcina doladowane, cisnienie zadane bedzie nadal takie jak wymagane to pojawia sie jakis tryb awaryjny a to uz na pewno bedzie sygnalizowane odppwoednim bledem.
    Jesli natomiast cisnienie zadane bedzie caly czas prawidlowe a aktualne za niskie to wtedy sprawdzilbym N75 z przyleglosciami
    Hint: cisnienie na VAGu odczytyje sie wraz z wartosciami cisnienia atmosferycznego - zeby Cie np nie zdziwili wartoci typu 1300-1600

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •