Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 11

Temat: Chyba coś się trójeczce stało...help me :/

  1. #1

    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    NL
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny Chyba coś się trójeczce stało...help me :/

    Witam !

    Mam pewien problem z moją niuńką a właściwie kilka.. wymienie na początku objawy i prosze o propozycje


    - ciągle ubywa płynu chlodniczego co 2 dni dolewam bo co 2 dni okolo mam ponizej minimum i wyskakuje kontrolka od płynu chłodniczego ( płyn dolewam prestona żółty - to dobrze czy zle ? )
    - rano przy odpalaniu cały się trzęsie, czasami za 1 kręceniem nie odpali, z rury puszcza dymek i jak dam lekko gazu to tez dymi troszke ale naprawde niewiele,
    - po rannym odpaleniu silnika zainm troche sie nie rozgrzeje bardzo dziwnie chodzi,
    - i nie wiem czy to cos ma wspólnego czy poprostu turbina pada, ale raz na dosc zimnym silniku troszke musialem dac gazu jak cofalem to strasznie dziwnie i glosno turbinka świszczała, ale normalnie podczas jazdy nie świszczy jak by miała paśc.

    dodam że auto z grudnia 2006 , teraz ma okolo 62000 oleje filtry przeglądy wymieniane wtedy kiedy trzeba w aso, auto po chipie w tune-up, słaba seria bo lekko ponad 130KM po chipie 163

    ps nie mowicie zebym podlaczyl vaga bo nie mam gdzie ani nie ma kto mi to zrobic, a do salonu sie boje podjechać narazie bo wywalą mi z kwotą 5 000 na naprawde i sie załamie
    czekam na opinie, !

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 05-07-15 o 13:22

  2. #2

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    1.8T
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    może być uszczelka pod głowicą. A masz ogrzewanie ??? Leci ciepłe powietrze?? Przyłóż do rury wydechowaje białą kartkę i niech ktoś go przegazuje. Sprawdzisz w ten sposób czy nie pluje wodą.
    Serwis napewno łągodnie Cie nie potraktuje. A co do turba to chyba raczej sie nie kończy. Nie przy taki przebiegu.

    Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę

  3. #3
    kromekkk's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    BMW E36
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    4 razy

    Domyślny

    witam ja bym tez obstawial uszczelke pod glowica.Sprawdz tak jak kolega pisal kartka czy nie pluje woda,mozesz tez zobaczyc czy czasami nie dostaje sie woda do oleju jak tak to w zbiorniczku bedziesz mial takie gluty z oleju(biale,kremowe).bo jezeli dziwnie pracuje turbina to moze byc tak ze woda jest w oleju i wtedy smarowanie ma wodno-olejowe.jezeli sie dlawi przy odpalaniu to widocznie dostaje sie woda na gary i wtedy musi swoje przepaic jak przepali wode to chodzi normalnie.ja bym obstawial uszczelke niestety
    Pozdrawiam
    Szukam dodatkowej pracy!!!jak by ktoś potrzebował to moge mu wymienić olej,klocki itp.Tylko Poznań!Szerokości życze!!

  4. #4
    malik's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warszawa
    Auto
    Mam dres :)
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    38 razy
    Podziękował
    45 razy

    Domyślny

    Na 90% uszczelka lub glowica Niestety, dosyc popuplarny "bug" w BKD :/ Koszt dosyc spory. Poczytaj o tym bo bylo sporo na forurm.

  5. #5
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    jest o tym na forum mnostwo tematow, poczytaj troche
    obawiam sie ze spotkaly cie dwie usterki
    klasyczna - czyli peknieta glowica, oby nie... moze tylko uszczelka
    no i konczy sie turbo

    a na diagnoze mozesz zawsze do roba podjechac, jak Ci robil auto to tylk0o on.
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  6. #6

    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    NL
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    o kurde to w najgorszym wypadku jakiego kosztu naprawy moge sie spodziewać ? ( robione przez salon ) ? tylko to powiedzcie i zamykajcie temat

    dzieki Panowie, zawsze mozna na Was liczyc

  7. #7
    Quash's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdynia
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Sprawdz czy masz wode w oleju to podstawa jak bedzie, woda to niestety maskara tym bardziej ze caly czas na tym jezdzisz i mogly oberwac tez pozostale elementy silnika. Jak uszczelka pod glowica to pewnie jakies 2 tys ( zalezy gdzie bedziesz robil ), jak glowica to oj oj moze zabolec boje sie nawet strzelac.
    2 Fast not 2 Furious
    Q3 2.0 TFSI 211KM - no stage
    S3 8P 360KM/450NM - CompSport Stage 3
    A6 C7 3.0TFSI 460KM/550NM - CompSport Stage 2

  8. #8
    skotmen's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    okolice Bochni
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    4 razy

    Domyślny

    a płyn chłodzoncy ma być różowy Febi jak się nie mylę

  9. #9
    Sztomel's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Volkswagen Golf Mk4
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    210 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Milanoo Pokaż post
    - ciągle ubywa płynu chlodniczego co 2 dni dolewam bo co 2 dni okolo mam ponizej minimum i wyskakuje kontrolka od płynu chłodniczego ( płyn dolewam prestona żółty - to dobrze czy zle ? )
    - rano przy odpalaniu cały się trzęsie, czasami za 1 kręceniem nie odpali, z rury puszcza dymek i jak dam lekko gazu to tez dymi troszke ale naprawde niewiele,
    - po rannym odpaleniu silnika zainm troche sie nie rozgrzeje bardzo dziwnie chodzi,
    - i nie wiem czy to cos ma wspólnego czy poprostu turbina pada, ale raz na dosc zimnym silniku troszke musialem dac gazu jak cofalem to strasznie dziwnie i glosno turbinka świszczała, ale normalnie podczas jazdy nie świszczy jak by miała paśc.
    ot zaraz turbina do wymiany - beezeedura !
    najpierw (jeśli nie masz Vag-Coma) trzeba sprawdzić układ chłodzenia pod kątem wycieków - przypuszczam, że raczej przez korek zbiorniczka wyrównawczego go nie wybija bo za którymś tam razem jest to zauważalne - raczej szukałbym wycieków na wężach przy silniku;
    - trudny rozruch zimnego silnika (za pierwszym razem nie odpali) - tu akurat bez Vaga się nie dowiemy czy winę za to ponosi czujnik obrotów wałka rozrządu G40, zły kąt synchronizacji czy coś innego;
    - zanim się nie rozgrzeje to dziwnie chodzi - przyczyną może być uwalony czujnik temperatury paliwa lub płynu chłodzącego (bez Vaga ciężko ustalić przyczynę)
    - turbina świszczy jak jest nieszczelna plecionka itp. ja swojej nie słyszałem dopóki nie było dziur w plecionce - przyczyn może być kilka ale wcale nie oznacza to, że turbo ma się ku końcowi;
    wniosek jest taki - w Swojej grupie regionalnej poczytaj o najbliższym spocie, zaproponuj aby ktoś zabrał ze sobą Vaga i w jego ramach (tego spotu) zrobi się bezpłatną (lub za kilka piwek) diagnozę.
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic10577_1.gif

  10. #10
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    sztomel, podalismy przyczyny najbardziej typowe dla silnika BKD, jak wiadomo mozliwosci jest wiele, a tematow o tym traktujacych na tym forum milion
    ubywanie plynu w BKD to niestety najczesciej peknieta glowica, o czym mogles sie przekonac studiujac przerozne fora, na golfie maja ten sam problem...
    obysmy sie mylili i byla to tylko nieszczelnosc.
    turbo, to samo, wlasciwie standardem jest ze sobie gwizdze i swiszczy, szczegolnie na luzie i szczegolnie po programie, o czym tez mozna poczytac w mnostwie tematow i postow, wlasciwie regula jest ze padaja te turbinki jak muchy nawet bez programu.
    oczywiscie to tylko dywagacje, dopoki nie sprawdzi to nie bedzie wiedzial, a plecionka, akurat z plecionka w 2.0 nie slyszalem zeby ktos mial problemy, ale wszystko jest mozliwe. tak jak koledze napisalem, ma blisko do Tune-up to nie ma sie co zastanawiac, podjechac do Roba i niech autko wybada.
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •